بازدید 3963

واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای

رئیس جمهور گفت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است. نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۰۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 06 December 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است.

 

وی افزود: نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.

رئیس‌جمهور در واکنش به انحراف و فساد در واردات چای، تصریح کرد: دولت در این زمینه پیش‌قدم شد و با شناسایی و پیگیری، دست‌اندرکاران را عزل کرد و به دستگاه قضایی سپرد. امیدواریم متخلفان در دستگاه قضایی مجازات شوند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان دنبال ناامیدی بودند و می‌خواستند تولید، اقتصاد و عرصه‌های پیشرفت را در کشور متوقف کنند اما امروز وقتی اعلام می‌کنیم که 10 هزار شرکت داریم و صادرات این شرکت‌ها به مرز 2 میلیارد دلار می‌رسد و هم‌چنین در عرصه تجارت در 40 سال اخیر رکورد زدیم.

وی ادامه داد: دشمنان فکر کردند متوقف خواهیم شد ولی ما اعلام کردیم که بیش از 6000 کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را در چرخه تولید آوردیم و فعال هستند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت به‌دنبال این است که فعالیت و کار در عرصه‌های مختلف دنبال شود؛ دشمن موفق نشد که مردم را ناامید کند و مردم با امید به انقلاب، نظام و ارزش‌ها مسیر را ادامه می‌دهند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و با تلاش جوانان‌مان قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
دولت شما به حداکثر درآمد از جیب مردم حساس است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
دولت و رئیس جمهور بهتر است ساکت باشند تا مردم کمتر رنج بکشند چون با این حرف ها عصبانی تر می شوند
واکنشششششششششششششششش؟ دولت خودت بوده همه دیگه میدونن مال 1401 بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
قبلش هم جناب آقای دکتر رئیسی در قوه قضائیه رئیس بودند و یکی از وظایفشون کشف جرم بوده
مملکت چنان زیر پا مانده وهرکی هرکی شده که یه وقت میبینیم کشورو هم فروختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بیش از یک میلیاد آن فقط در سال 401 بوده کدام مبارزه با فساد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
این دولت بفط بلد است فرافکنی کند و اشکالات خود را گردن دیگران بیندازد همه این را می دانند
دولت در این زمینه پیش‌قدم شد یعنی چی این حرف چرا اینهمه مدت طول کشید چرا این بستر در دولت شما وجود داشته از کجا که همین الان در حال فساد کردن نیستند از کجا معلوم که چند سال دیگه پرونده های جدیدی رو نشود متوجه نشدین که چهارچوب دولت و مدلی که کشور اداره میشود فساد زاست شما هر چقدر بخواین با فساد مبارزه کنین بازم فساد خواهد بود تا زمانی که مدل اداره کشور اینگونه باشد این رو قراره با چقدر هزینه از جیب مردم متوجه بشید مملکت با شعار و این ساختار معیوب بهتر از این اداره نخواهد شد دو سال از ریاست شما گذشته دو سال دیگه هم همینجوری میگذره مگر اینکه جسارت داشته باشید یا استعفا دهید یا با جسارت دولت رو کوچیک کنید و کارها رو به مردم واگذار کنید
"صادرات این شرکت‌ها به مرز 2 میلیارد دلار می‌رسد " اختلاس چای دبش 3 میلیارد دلار!!!!!
وی ادامه داد: دشمنان فکر کردند متوقف خواهیم شد ولی ما اعلام کردیم که بیش از 6000 کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را در چرخه تولید آوردیم و فعال هستند.((((((((((((( اگر به گفتن بود باید تا به حال مملکت بهشت میشد !!!!!!!!!!!!!!!! استاد به عمل کار براید به سخن راندن نسیت !!!!!!!!!!!!!!! که شعار دادن از عهده هر شخص برآید))))))))))))))))
آقایان مسئولین با سخنرانی های خود مردم را آزار ندهید. از سکوت شما مردم راضی ترند و کمتر اذیت می شوند
این همه پیشرفت را که فرمودید گویا فقط شما احساس می کنید بنده واین همه کارگر وکارمند پس چرا ازاین پیشرفتها و درآمدها چیزی را نمی بینیم؟
به گمانم هر چه از فساد که کشف می شود فقط "نوک کوه یخ" است که از اقیانوس بیرون می زند و فساد کشف نشده یا اعلام نشده بسیار بیشتر باید باشد.
مبارزه با فساد باید ادامه پیدا کند واز رسانه های که ازاین قماش مفسدان پول می گیرند تا فرافکنی و وارونه نمایی کنند هم نیاید ترسید
اقای ریسی مار را سرکار گذشتی یا خودت را ، چرا ذره ای علم اقتصاد نداری حرف می زنی، مگه دولتهای قبلی تو شعارها نمی گفتند و یا نمی خواستند فسادر را از بین برند ، عاقبت چی شد همه در دام فساد گرفتار شدند؛ تا زمانیکه سیستم اقتصاد ازاد نشه و تک نرخی نباشند ، رانت وجود داره و تازمانیکی رانت وجود داره رانت خوار هم هست؛ اول برو دنبال علتها نه دنبال معلولها، امثال رحیمی، زنجانی ، رستمی و .....معلول هستند
در مورد فساد دبش جناب رییسی یا شما رییس جمهور بودی یا رییس قوه قضا خب چطور شد!!!!
من به شما تبريك مي گم آقاي رئيس جمهور
كه هم داريد ريشه فساد را خشك مي كنيد
و
هم داريد ريشه مردم را خشك مي كنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست