سایت سهام عدالت متوفیان چیست؟

یکی دیگر از پرسش هایی که این روزها بسیار از سوی وراث سهام عدالت پرسیده می شود این است که باید به کدام سایت مراجعه کنیم. در این مطلب قصد داریم تا سایت های مورد نیاز در این زمینه را معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 04 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، یکی دیگر از پرسش هایی که این روزها بسیار از سوی وراث سهام عدالت پرسیده می شود این است که باید به کدام سایت مراجعه کنیم. در این مطلب قصد داریم تا سایت های مورد نیاز در این زمینه را معرفی کنیم. 

سایت سهام عدالت متوفیان چیست؟

سهام عدالت متوفیان یک سایت مخصوص ندارد و برای اینکه شما وراث به سهام عدالت متوفیان دسترسی پیدا کنید عملا با دو سایت سر و کار دارید که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

سایت سجام

سجام یا همان سامانه جامع اطلاعات مشتریان اولین سایتی است که شاید مورد نیاز وراث می باشد. برای دریافت سهام عدالت در ابتدا شما نیاز دارید که به سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir مراجعه کنید. اگر قبلا در این سایت ثبت نام کرده اید نیازی به انجام این کار نیست.

درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه

دومین سایتی که شما برای دیدن سهام عدالت متوفیان نیاز دارید سایت یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir می باشد. شما از طریق این سایت در صورت ثبت نام در سایت سجام که در بالا ذکر شد، می توانید مقدار سهام عدالت متوفیان خود را در برنامه تقویمی که اعلام شده است ببینید. (برای دیدن برنامه زمانبندی اینجا مراجعه کنید)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار