بازدید 8927
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

بازتاب گسترده موزیک ویدئو ضدخانواده ساسی مانکن/ بازداشت امیر تتلو و احتمال استرداد او به ایران/ ماجرای مشکوک فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید/ حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌رود؟/ غوغای فساد چای دبش در فضای مجازی

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخباری مانند ایام فاطمیه ۱۴۰۲، ثبت نام جدید سامانه یکپارچه خودرو، امیر تتلو به ایران باز می‌گردد؟، موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن، رقیب جدی حسن یزدانی، ماجرای بیمارستان مفید و فوت کودک و ... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 05 December 2023

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

تعطیلی مدارس

 چند روزی است، به دنبال استمرار آلودگی هوا و وضعیت ناسالم شاخص آلودگی، مدارس برخی از کلانشهر‌های کشور به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه اخبار مرتبط با آلودگی مدارس روزانه و بعضاً بی برنامه منتشر و اطلاع رسانی می‌شود، عبارت تعطیلی مدارس و آخرین وضعیت مدارس در روز بعد مدتی است، به یکی از عبارت‌های پربازدید کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است.

وضعیت هوای تهران در این روز‌ها در شرایط نارنجی و قرمز بوده و غلظت ذرات معلق افزایش یافته است. بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی این شرایط جوی هم تا پایان هفته ادامه دارد و حتی وضعیت آلودگی هوا تشدید می‌شود.

ممکن است در روز‌های آینده مدارس تنها در مقطع ابتدایی تعطیل شود و همین موضوع بار دیگر اعتراض دانش آموزان دوره متوسطه را به همراه داشته باشد. مستثنی شدن دانش آموزان مقطع متوسطه از غیرحضوری شدن و اجبار به حضور در کلاس‌های درس، گلایه این روز‌های دانش آموزان و خانواده‌های آن‌هاست.

مبلغ و وزمان واریز سود سهام عدالت

انتشار اخبار جدید پیرامون سهام عدالت و زمان واریز سود آن سبب شده تا بار دیگر عبارت سهام عدالت به یکی از تیتر‌های اصلی و پر جست و جوی گوگل تبدیل شود.

در همین رابطه، رییس سازمان بورس به تازگی بیان کرده کسانی که سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارند حدود ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

بر اساس این گزارش تا پایان ماه جاری، اولین مرحله از سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می‌شود و ورثه متوفیان نیز که اقدامات مربوط به ثبت نام را انجام داده‌اند سود می‌گیرند.

ایام فاطمیه ۱۴۰۲

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، برای بسیاری این پرسش مطرح است که تاریخ دقیق شهادت حضرت و نیز تاریخ دقیق ایام دهه فاطمیه چه زمانی است.

تاریخ دقیق شروع و پایان دهه فاطمیه سال ۱۴۰۲

تاریخ دقیق دهه فاطمیه اول در تقویم سال ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ تا چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۱۳ جمادی الاول الی چهارشنبه ۱۵ جمادی الاول و ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳ تا چهارشنبه ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ خواهد بود.

همچنین تاریخ دقیق دهه فاطمیه دوم در تقویم سال ۱۴۰۲ یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ تا سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۳ جمادی الثانی ۱۴۴۵ الی سه شنبه ۵ جمادی الثانی و ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ تا سه شنبه ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳ است.

ثبت نام جدید سامانه یکپارچه خودرو

اعلام آیین نامه جدید و اطلاعیه جدید نام نویسی در سامانه یکپارچه خودرو با استقبال بسیاری از کاربران در فضای مجازی رو به رو شده و آن‌ها در پی یافتن اطلاعات بیشتر در این خصوص هستند.

مستند به این اطلاعیه عرضه خودرو‌های لاماری و هایما از ۱۲ آذر ماه در سامانه یکپارچه آغاز شده است.

در حال حاضر چهار شرکت خودرویی شامل صنایع خودروسازی ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و آرین موتور محصولات خود را به سامانه آورده اند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

امیر تتلو به ایران باز می‌گردد؟

امیر تتلو خواننده زیر زمینی و غیر قانونی کشور که چند سالی است در ترکیه به سر می‌برد، این روز‌ها دوباره در فضای مجازی پر بحث و بازدید است.

او که مدتی است در مسائل غیر اخلاقی و حرکات و سکنات سخیف و مستهجن درگیر شده است، با حواشی فراوانی رو به رو بوده که اشاره به آن‌ها در این چارچوب صحیح نیست.

با وجود این، بازداشت اخیر او پس از شکایت کنسولگری ایران در ترکیه موضوعی است که برای برخی این پرسش را مطرح کرده است که آیا تتلو به ایران بازخواهد گشت یا خیر؟

بازتاب گسترده موزیک ویدئو ضدخانواده ساسی مانکن/ بازداشت امیر تتلو و احتمال استرداد او به ایران/ ماجرای مشکوک فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید/ حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌رود؟

بر اساس این گزارش وی هم اکنون در ترکیه اقامت دارد و به علت آزار و اذیت جنسی دختران نابالغ بازداشت شده است و احتمال استرداد او به ایران جدی است.

موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن

ساسان حیدری دیگر خواننده زیر زمینی ایران است که در لس آنجلس زندگی می‌کند و این روز‌ها او نیر به دنبال انتشار یک موزیک ویدئو کاملاً ضد خانواده و ضد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در کانون توجهات قرار گرفته است.

ماجرای ساسی مانکن و موزیک ویدئوی جدید خاله لیلا

ساسان حیدری، معروف به ساسی مانکن که چند سالی است با موزیک ویدئو‌های خود تخریب باور‌های دینی و فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است، این بار با موزیک ویدئویی به نام خاله لیلا و یا برادران لیلا دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

بازتاب گسترده موزیک ویدئو ضدخانواده ساسی مانکن/ بازداشت امیر تتلو و احتمال استرداد او به ایران/ ماجرای مشکوک فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید/ حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌رود؟

او که پیشتر با استفاده تبلیغاتی از پورن استار معروف آمریکایی (الکسیس تگزاس) در کلیپ هایش جنجال به پا کرده بود، این بار با تمسخر برخی آرمان‌های خانواده ایرانی یک کلیپ جدید ساخته تا مشخص شود بودجه او را نهاد‌های آمریکایی ضد بنیاد خانواده در ایران تامین می‌کنند. او در ویدئو‌های قبلی خود با تمسخر فیلم سینمایی ابد و یک روز، نام “سمیه” را به سخره گرفت و اینبار با تمسخر فیلم سینمایی “برادران لیلا” با نام لیلا و خاله سهیلا طنازی می‌کند.

رقیب جدی حسن یزدانی

شکست اخیر حسن یزدانی از دیوید تیلور و اهمیت کسب مدال طلا در وزن حسن یزدانی در المپیک پاریس و نیز مصدومیتی که یزدانی با آن درگیر است، برای برخی منتقدان این موضوع را مطرح کرده که به جای حسن یزدانی از علی سوادکوهی که رقیب جدی یزدانی است در المپیک کمک گرفته شود.

جانشین حسن یزدانی برای المپیک پاریس رو شد!

به گزارش تابناک ورزشی علی سوادکوهی اعلام کرده است که برای حضور در المپیک وارد وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد شد. در این وزن حسن یزدانی حضور دارد و سوادکوهی برای رفتن به پاریس باید با یزدانی سرشاخ شود.

سوادکوهی تنها کشتی‌گیر ایرانی است که موفق‌ شده جردن باروز آمریکایی را شکست دهد. حسن یزدانی اخیرا با عمل جراحی کتف، به دوران طولانی نقاهت رفته و آمادگی کامل او برای المپیک بسیار سخت، اما شدنی است.

خیلی از کارشناسان معتقدند ایران برای دستیابی به طلای المپیک و شکست دادن دیوید تیلور آمریکایی باید کشتی گیری غیر از حسن یزدانی را به مصاف این حریف چغر بفرستد.

ماجرای بیمارستان مفید فوت کودک

چند روز پیش خبر رسید که دختر بچه ۶ ماهه‌ای که با تب شدید به بیمارستان مفید تهران رفته بود، فوت کرده است.

انتخاب در این باره نوشت: صبح پنجشنبه نهم آذر ماه، یک نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید تهران فوت کرد؛ علت فوت این نوزاد از سوی بیمارستان، خون‌ریزی ریوی اعلام شد، اما خانواده بیمار، می‌گویند که به دلیل تحصن تعدادی از اعضای کادر درمان در حیاط بیمارستان برای دریافت مطالبات خودشان، حال فرزندشان رو به وخامت رفته و فوت کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید گفت: اگر بیمار کمتر از ۲۴ ساعت پس از ورود به بیمارستان، فوت کند به عنوان "مرگ مشکوک" محسوب می‌شود؛ درصورت وجود مقصر یا مقصرانی در این ماجرا با آن‌ها برخورد می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به مطالب منتشر شده در مورد اعتصاب کادر درمان بیمارستان در روز حادثه گفت: مطالبات کادر درمان همواره وجود داشته، اما هرگز منجر به عدم خدمت‌رسانی به بیماران نشده است، زیرا تمام پزشکان و پرستاران رعایت حقوق بیمار را از جمله وظایف اخلاقی خود می‌دانند.

بازتاب گسترده موزیک ویدئو ضدخانواده ساسی مانکن/ بازداشت امیر تتلو و احتمال استرداد او به ایران/ ماجرای مشکوک فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید/ حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌رود؟

وی اذعان داشت: با وجود این، بررسی‌های کارشناسانه در این خصوص با حضور کارشناسان معاونت درمان، حراست و رئیس دانشگاه برای ارزیابی ابعاد مختلف ماجرا صورت گرفته است. این بررسی‌ها تا اعلام قطعی علت مرگ از سوی پزشکی قانونی ادامه خواهد داشت و در صورت وجود مقصر یا مقصرانی در این ماجرا حتما طبق مقررات در اسرع وقت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ماجرای چای دبش

در روزهای اخیر سازمان بازرسی کل کشور از فساد جدیدی در حوزه واردات با ارز ترجیحی پرده برداشته که اندازه آن، یک رکورد خارق‌العاده را جابه‌جا کرده است. به گفته سازمان بازرسی «یک گروه فعال در حوزه چای، از سال ۹۸ تا ۱۴۰۱ بالغ بر ۲.۷ میلیارد دلار ارز با نرخ نیمایی برای واردات ماشین‌آلات و واردات چای دریافت و بخش بزرگی از آن را در جای دیگری هزینه کرده است.

پس از انتشار اخباری پیرامون این پرونده فساد مشرق اطلاع پیدا کرده است که «ا ـ ر» مدیرعامل گروه کشت ‌و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته با تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی بازداشت و روانه زندان شده است.

اطلاعات حاکی از این است که گروه کشت و صنعت دبش، برای چای درجه یک هندی ثبت سفارش کرده، اما در عمل چای درجه دو کنیایی (همانجایی که کشت فراسرزمینی انجام می‌دهد) وارد کرده است؛ اختلاف قیمت این دو نوع چای چیزی حدود ۱۲ دلار در هر کیلو بوده که در تناژ بالا اعداد سرسام‌آوری نصیب مدیران این گروه شده است. گفته می‌شود، این شرکت با حضور در بازار چای صادراتی ایران همان چای صادراتی را نیز به قیمت ۲ دلار وارد کرده و به قیمت‌های نزدیک به ۱۴ دلار فروخته است.

بازتاب گسترده موزیک ویدئو ضدخانواده ساسی مانکن/ بازداشت امیر تتلو و احتمال استرداد او به ایران/ ماجرای مشکوک فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید/ حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌رود؟

این موضوع حالا در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۳
خانواده های تحصیل کرده و عاقل از هیولاهایی مثل ساسی مانکن بچه هاشونو محافظت می کنن
فکر کنم دیگه اون زمان گذشته که امثال این بچه مزلف روی جامعه ما اثر بذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
این تتلوی منحرف لجن روانی را
اینقدر بزرگش نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
انسان ذاتا کنجکاو و جستجوگر است واگر از موضوعی منع شود در صدد تجربه و دستیابی به آن است. به هر صورت که شده. اگر همین فردا آهنگ های ساسی را دکه های روزنامه فروشی بفروشند کسی نمی خرد.
قضیه حجاب هم همین است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
دزدای چای فروش چای می دهند یا دلار یا معادل آن ریال.
از من وخانواده‌ام 10 میلیون تومان دزدیدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
خواننده های فعلی که در این سالها پدید آمده اند را با خواننده های قدیمی مقایسه کنید. خدا وکیلی آیا از نظر صدا، محتوای اشعار، ریتم موسیقی قابل مقایسه هستند؟
مرحوم اکبر گلپایگانی، مرحوم شاهرخ ، با تتلو، ساسی مانکن قابل مقایسه هستند؟
ابراهیم پورفرج،رئیس انجمن تورگردانان ایران:

گردشگران خارجی حتی مجانی به ایران نمی‌آیند!!!
پاسخ ها
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اونوقت ترکیه رو ببین یا دبی رو که دیدنش برا ما ایرانی ها شده آرزو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بله، به جای آفتاب گرفتن در سواحل کاراییب و جزایر قناری، بیایند در هوای سمی تهران و اصفهان و..... هوایی تازه کنند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اونقدر که ایرانی ها حرص سفر خارجی و زیارتی دارند
مردم دیگر کشورها ندارند.
کمی ایرانی ها افراطی اند
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بهتر
اگه دست من بود اجازه نمیدادم کسی پاشو توی ایران بذاره
ایران مهد علمه چرا باید درآمدش از سرویس دادن به هر طهارت نگرفته‌ای باشه؟
گفتم مهد علم چون ۸ هزار سال پیش در سیلک کاشان دندان مصنوعی ساختیم. ۶ هزار سال پیش در سیستان چشم مصنوعی
دو هزارسال پیش در غرب کشور باتری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
پیش از آغاز عصر کشاورزی شکارگران خوراکجو بیش از دوازده هزار سال قبل در دسته های چندصد نفری در ترکیه گرد هم اومدن و اقدام به ساخت معبد کردن. همزمان برای تامین معاش کشاورزی هم کردن. چهار هزارسال قبل مصری ها بناهایی اعجاب انگیز ساختن. سه هزارسال قبل یونانیان بنیانگذار فلسفه بودن. چهار هزارسال قبل در بابل پیل گالوانیکی ساختن و از اون در درمان بیماری مفاصل استفاده کردن. از پنج هزارسال قبل چینی ها انواع ابداعات و اختراعات رو داشتن. ما هم کارهار بزرگی انچام دادیم ولی نه اینکه بقیه هیچ باشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بیان چکار کننن؟ ساندیس بخورن؟
روزنامه پاریزین:

یک فرد مهاجم متولد فرانسه و ایرانی‌تبار، در نزدیکی برج ایفل پاریس با چاقو و با فریاد «الله اکبر» به رهگذران حمله کرد و در این حمله یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. فرد مهاجم ابتدا با چاقو به دو گردشگر حمله کرد و یکی را کشت. پس از تعقیب پلیس، مهاجم با چکش به دو نفر دیگر حمله کرد، اما در نهایت بازداشت شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
حتما از موتوری گرفته
ساسی مانکن ، تتلو و .... اسامی حیوانات انسان نما که متاسفانه عده ای معلوم الحال طرفدار این نجسهای روزگار شدن و از این سربازان شیطان دستورالعمل زندگی میگیرن . به طوری که همین طرفداران ناقص العقل میریزند تو خیابونا و شعار زن ، زندگی ، شهوترانی سر میدن. از خداوند قهار میخوام یه روزی یه جایی سر این گول خورده های غافل به سنگ زمانه بخوره و به آدمیت خودشان برگردند اینشا الله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
احسنت به درک و شعورت
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تو خوبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تتلو رو کدوم کاندید ریاست جمهوری نشوند کنارش بعدش هم روی ناو ایرانی خوند؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
روی دیگه سکه اینه که امثال این افراد حاصل همین سیستم اجتماعی ما هستند؟
محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

حدود ۱۱ میلیون نفر در پویش حریفت منم، ثبت نام و آمادگی خود برای مبارزه با اسرائیل را اعلام کرده اند. اسماعیل هنیه از قول مردم غزه، راه‌اندازی این پویش را باعث امیدواری مردم این منطقه دانست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
حالا به این 11 میلیون بگو زباله که ایجاد میکنی کف خیابون نریز 8 میلیونشون بازم میریزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ب ظر من با ظهورجمهوریاسلامی و اعلام سیاست صدور انقلاب کشور های همسایه که چندان دارای دموکراسی نبودند برای حفاظت از خود به دامان امریکا و اسرائیل پناه بردن و الا که شما نگاه کن کمتر از 10 میلیون اسرائیلی بین کشور های مسلمان عربستان،مصر و اردن و سوریه و مصر همه ایستادن و نگا می کنن و حتی دشمنی هم می کنن. اخیرا هم عربستان از ایران خواسته که ایران هم فقط نظاره گر باشه. باید سیاست جمهوری اسلامی از داخل آزاد تر و در خارج هم با همسایه ها هم رو راست تر باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
حرف جای عمل را نمی گیرد.

تبلیغات بی پایه هم فایده ای ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ناشناس 9:13
خود ایران هم وایساده داره نگاه میکنه بنده .خدا
ناشناس
| Japan |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
یادم میاد در دهه شصت هنگامیکه اخبار از رادیو کویت گوش میکردم بجای اسم بردن اسرائیل لفظ دشمن بکار میبردند اما متاسفانه کشور ما در این ۴۵سال چنان در سیاست خارجی بعد عمل کرده که کشورهای همسایه که زمانی اسرائیل دشمن مشترک خود می‌دانستند ، هم اکنون از ترس ایران به دامن
اسراییل پنا برده اند
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
حرف زدن آسونه
در غرب قرآن را آتش زدند چند نفر رفتند جان فدای قرآن کنند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
یه ضرب المثل هست که میگه : عاشقم اما تا لب بام ! یازده میلیون نه بگو یازده هزار نفر نه یازده نفرشون رفتند آیا ؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
در جواب آن دوست باید بگویم در زمان جنگ تحمیلی و
جنگ با داعش و غیره ثابت کردیم واگر از شما بر نمی آید بحساب دیگران نزنید.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد:

در ۱۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای، عرضه کالاهای عفیفانه را شروع خواهیم کرد. با یارانه‌ای که در حال صرف شدن است، قواره چادر مشکی مطلوب به زیر پانصد هزار تومان رسیده است!
باید دسترسی مردم را به پوشاک عفیفانه آسان کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
یک کار خوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
با کدملی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
یارانه برای چادر مشکی!!!!!!!

بهتر نیست این یارانه را صرف واردات شیر خشک و دارو و..... بکنند؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تابناک بطور کاملا هدفمند کامنتهای یکسری افراد رو نشر میده که اونها هم کاملا هدفمند و کلاسه شده مطالبشونو میذارند و معلومه از یک کانال واحد تغذیه میشوند مثل پیامهای همین ناشناس با پرچم فرانسه رو. و با به صورت کاملا هدفمند پیامهای بعضیهای دیگه رو سانسور میکنه،
حجت الاسلام نصیر حسینی، نماینده رهبری در کهگیلویه و بویراحمد:

سهم بودجه‌های فرهنگی استان باید مورد توجه قرار بگیرد. وضعیت معیشت طلاب خوب نیست، دولت باید به شکل عملی در تحقق اهداف و توسعه فرهنگی اقدام کند و حمایت‌ها به نحو مناسبی شکل بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
طلاب را باید دولت تامین کند. در زمان های قدیم بعضی مراجع حقوق دولتی را حرام می دانستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ایشان از وضعیت معیشت بقیه مردم خبر دارد ؟
حجت الاسلام علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه:

باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را برای نسل جوان دلپذیر کنیم. برای این اقدام باید مطالعه داشته باشیم و به دنبال روش‌های جذاب باشیم.
امر به معروف نیازمند سپاه ویژه‌ای است که این عملیات را به پیش ببرد.
تتلو واقعا در بین نسل جوان هواداران خیلی زیادی پیدا کرده
و دلیل اینهمه طرفدار مشکلات بسیار زیاد جامعه هست که تتلو به زبان ساده و عامه پسند بیان میکنه و جوان‌ها می‌پسندند
اگر مشکلات نبود تتلو نمیتونست اینجوری بخونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تتلو خودش م با خودش درگیر است. خودش به خودش فحش می ده.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
منظورت مشکلات جنسیه دیگه؟
درود به شرف دولت ضد فساد رئیسی که اختلاس و دزدی های فوق کلان دولت بنفش لیبرال حسن روحانی رو به خوبی داره کشف میکنه تو دولت قبل یادمه هیچ اختلاسی کشف و ضبط نمیشد و فقط حقوق نجومی و دلار رانتی پرداخت میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اگر فسادهای قبلی را پیگیری می کردند و کش می دادند این وضعمان نبود. راستی اتوموبیلهای شاسی بلند نمایندگان انقلابی چی شد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اگر اختلاس مربوط به دولت قبل است دولت ریسی چرا وزیر جهاد خودش عزل نمود
علی
| Canada |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
دیگه عددهاش جا نمیشه تو ماشین حساب.
ریاست محترم جمهور، چشم شما روشن. تتلو به خانه باز می گردد. چشم روشنی نمی دید؟ مثلاً افزایش حقوق کارگران و کارمندان، تغییر شرایط بازنشستگی، عیدی سال 1403 و کمی شام و نهار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
چشم روشنی را کسانی باید بدهند که کلی هزینه کردند سینه چاک دهند تا تتلو را ببینند و خودرا به او مجانی عرضه کنند و بفروشند و شعار زن و زندگی و آزادی بدهند
ضد خانواده!!! چی شلوغش می کنید !!#
موزیک ویدیوی اون حداکثر یک اثر سبک در تمسخر صدا و سیمای بود....
همین چند وقت پیش بود که با حضور ذوالنوری، رسایی، ضرغامی و ... از تو رو تجلیل شد!!!!
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
میشه بگی تو کدام برنامه و سالنی بود . خجات هم خوب چیزیه از خدا بترس
در باره چای دبش به نظر می اید که فساد خیلی گسترده بوده و ارکان زیادی از قدرت از آن بهره می بردن الان وقت آن رسیده که به نحوی تعدادی از سهم خوران کم شود. و یا بعضی قصد حذف رقبا را دارند . همانطور که گفته شده این داستان دیروز و امروز نیست و شاید مربوط به 5 6 سال گذشته تا کنون است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
و پای 4 میلیارد دلار ارز درمیان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
گفته شده هر کیلو چای را ۱۴ دلار یعنی ۷۰۰ هزار تومان فروختند!! من چای خارجی مصرف نمی کنم مگر قیمت هر کیلو گرانترین چای خارجی در بازار چقدره؟ !
رانت دزدی و اختلاس به عنوان یک ستون اصلی و بخشی از مدیریت این کشور در لایه های مختلف شده است بهمین خاطر است که با دنیایی از نفت و ثروت و معادن و موقعیت استراتژیک منطقه ای مردم ما ر فقر و تنگدستی به سر میبرند
می خواستم از ستاد امر به معروف تشکر کنم در جریان لباس بیماران وارد شد و با طراحی لباس اسلامی برای بیماران‌بالاخره قدمی در جهت اسلامی کردن وزارت بهداشت برداشته شد من فکر کنم دولت خدمتگزار اولین دولتی است که می خواهد در راستای اسلامی شدن وزارت بهداشت اقدام کند اما هنوز کارهای زیادی برای جایگزینی طب اسلامی به جای طب غربی روی زمین مانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
دیگه شعب ابی طالب هم نمونده همش الکترونیکی و مدرن شده که بگم برو شعب ابی طالب زندگی کن با طب اسلامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
آين كامنت شوخي بود ديگه . الان همه مشكلات سيستم درماني كشور حل شده فقط لباس بيماران مانده ؟
کلیپش قشنگ بود
کجای حرفی که ساسی مانکن توی کلیپش میزنه دروغه؟ بجای اینکارا دو رو نباشید و خودتونو اصلاح کنید تا سوژه نشید.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
همینکه پول اجنبی را میگیره و بر علیه مردم و فرهنگ و آداب زادگاهش تبلیغ میکنه به خیانت امثال او نباید شک کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
تو واسه دخترت پسرت روزی سه مرتبه پخشش کن ببین سر از کجاها در میاره
من کلا هر کسی شما ازش بد بگین رو دوست دارم. یعنی مبنای قضاوتم در مورد آدمها حرفای مسئولین در مورد اونهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
این یعنی منطق دارودسته مسیح و رضا رب پهلوی و مریم رجوی و منو تو و غیره وخدا خیرت بده که خیال همه را راحت کردی پس بازهم داد بزن زن زندگی آزادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ناشناس 12:27

والا هر کی شما سنگشو به سینه زدین آخرش یه اختلاس اندازه ی کل هیکل مردم کرد و رفت
هر اختلاص بزرگتر از اختلاص قبلی
موندم با چه رویی باز میایین کامنت میذارین
آن مدیر عامل کثیف آن شرکت کذایی که دست پرورده دولت حسن کلیده باید علنی محاکمه بشه .
منم میخوام مثل بقیه، دابسمش درست کنم با کلیپ ساسی مانکن بفرستم برای ساسی. اینبار با دابسمشاش دوباره کلیپ درست کنه پول دربیاره باز دوباره کلیپ درست کنه تا شما بیشتر بسوزین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
از شما غربزده های وطن فروش بر میآید
سر مردم رو با ساسی مانکن تتلو میخوان گرم کنند . مگه میشه داخل مترو دوربین نباشه ؟
راستی نقش نظارت وزارتخانه یا نهاد بالا دستی سازمان چای در این اختلاص چیست و مجلس بسیار کارای نظارتی راس امور بسیار انقلابی اینچا هیچ نظارتی نداشته و حداقل چرا حالا وزیر یا ریاست جمهور را برای پاسخگویی فرا نمخواند.... شاید سهمی هم به نمایندگان رسیده ... مثل شاسی بلندها .....
دم ساسی گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بیچاره های ضد ارزش بی جهت نیست به مخالف هاتون میگید ارزشی
زين پس به جاي جمله ثقيل و نامانوس " به شما ناهار دادن؟" بگوييد " به شما پول چايي دادن؟"
این شرکت با حضور در بازار چای صادراتی ایران همان چای صادراتی را نیز به قیمت ۲ دلار وارد کرده و به قیمت‌های نزدیک به ۱۴ دلار فروخته است
چای را با دلار با قیمت نیمایی وارد کرده و با قیمت چهارده دلار به قیمت دلار بازارازاد فروخته!
ساسی که اولش میگه این کلیپ برای بچه ها مناسب نیست، خوب نگذارید بچه هاتون نگاه کنه. دوما ریاکار نباشید و مردم را مجبور نکنید ریا کاری کنند تا سوژه کلیپ ساسی نباشند. انصافا چند تا مصداق واقعی برای لیلا و سهیلا در چند سال اخیر رو شده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست