بازدید 8163

کامبک تاتنهام به سیتی و معجزه پرگل لیورپول

کد خبر: ۱۲۰۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 03 December 2023

در آخرین بازی‌ هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ منچسترسیتی برخلاف ادعا و فراخوان سرمربی معروفش گواردیولا نتوانست تاتنهام را شکست دهد و در لحظات آخر بازی برده را مساوی کرد.

در این بازی ابتدا سون هئونگ مین مهاجم کره‌ای تاتنهام در دقیقه 6 دروازه منچسترسیتی را باز کرد. شادی او بابت زدن این گل اما تنها 3 دقیقه طول کشید چرا که او در دقیقه 9 دروازه خودی را باز کرد. پس از این گل، سیتی به وسیله فیل فودن در دقیقه 31 دومین گلش را به ثمر رساند و برای اولین بار پیش افتاد اما بازی در دقیقه 69 با گلزنی جووانی لوسلسو بار دیگر به تساوی کشیده شد. سیتی با گلزنی جک گریلیش در دقیقه 81 به گل سوم دست پیدا کرد و تا آستانه کسب پیروزی رفت اما این گل هم باعث پیروزی‌اش نشد، چرا که در دقیقه 90 دروازه‌اش برای سومین بار توسط دژان کولوسفسکی باز شد.

این نتیجه به منزله ثبت سومین تساوی و پنجمین بازی بدون برد این فصل شاگردان پپ گواردیولا بود و مانع بازگشت آنها به رده دوم جدول شد. من‌سیتی اکنون با با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و این در حالیست که آرسنال 33 امتیازی صدرنشین و لیورپول 30 امتیازی در رده دوم قرار دارند.

در همین حال تاتنهام هم 27 امتیازی شد و رده ششم جدول را از نیوکاسلی که با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر قرار دارد، پس گرفت.

پیش از این مسابقه، امروز از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها لیورپول با کامبکی خانگی 4 بر 3 فولام را شکست داد و چلسی 3 بر 2 برایتون را برد.

لیورپول با کامبکی دیدنی در دقایق پایانی یک پیروزی خانگی دراماتیک را به هوادارانش هدیه داد. در این بازی ابتدا ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 20 برای لیورپول گلزنی کرد اما فولامی‌ها خیلی زود و در دقیقه 24 پاسخ این گل را دادند. این دوئل یک بار دیگر هم تکرار شد؛ جایی که الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه 38 برای دومین بار لیورپول را پیش انداخت اما فولامی‌ها باز هم با گل دقیقه 3+45 بازی را به تساوی کشیدند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. در نیمه دوم این بار فولام بود که در دقیقه 80 گل برتری را زد و پیش افتاد تا آه از نهاد هواداران لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برآید.

لیورپول اما برای چندمین بار در طول فصل جاری امیدوار کننده ظاهر شد و نه تنها گل تساوی (واتارو اندو - 87) را به ثمر رساند، بلکه بلافاصله گل برتری را هم توسط ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 88 زد و کار فولام را یکسره کرد.

در دیگر بازی؛ چلسیِ پوچتینو که روزهای پرنوسانی را می‌گذراند؛ در دیداری خانگی میزبان برایتون بود و موفق شد با گلزنی انزو فرناندس (17 و 65 - از روی نقطه پنالتی) و لوی کولویل (21) تیم تحت هدایت دزربی ایتالیایی را شکست دهد. کانر کلگر از چلسی نیز در دقیقه 45 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شیرهای لندن یک نیمه کامل را 10 نفره بازی کنند.

در دو بازی دیگر بورنموث و آستون‌ویلا به تساوی 2-2 رسیدند و وستهام نیز در خانه با نتیجه یک - یک مقابل کریستال‌پالاس متوقف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی