بازدید 3898
۱

باخت دقیقه ۹۶ لیورپول ۹نفره به تاتنهام و داور!

رسمی: کمیته داوران فوتبال انگلستان با انتشار بیانیه‌ای، خطای انسانی داوران VAR در مردود کردن گل لوییز دیاز به تاتنهام را تایید و از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد
کد خبر: ۱۱۹۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 30 September 2023

مصاف سفیدپوشان لندن با شاگردان یورگن کلوپ در هفتمین هفته لیگ برتر جزیره با برتری ناعادلانه و اشتباه فاحش داوران بنفع تیم میزبان همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین بازی شب نخست از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال تانتهام در ورزشگاه خانگی‌ میزبان لیورپول بود و میهمان مرسی‌سایدی‌اش را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

بعد از بازی کمیته داوران فوتبال انگلستان با انتشار بیانیه‌ای، خطای انسانی داوران VAR در مردود کردن گل لوییز دیاز به تاتنهام را تایید و از باشگاه لیورپول عذرخواهی کرد.

در این بازی که لیورپول از دقیقه 26 با اخراج کورتیس جونز 10 نفره شد، سون هئونگ میان ستاره کره‌ای تاتنهامی‌ها گل نخست را به ثمر رساند. کودی خاکپو در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی را زد تا لیورپول بازنده به رختکن نرود هرچند در نیمه دوم اصلاً بر وفق مراد لیورپول پیش نرفت، چرا که این تیم در دقیقه 69 با اخراج یکی دیگر از بازیکنانش، دیوگو ژوتا به دلیل دریافت کارت زرد دوم 9 نفره شد و ضربه نهایی را هم از یکی دیگر از بازیکنان خودش، ژوئل ماتیپ خورد که در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

باخت دقیقه ۹۶ لیورپول ۹نفره به تاتنهام و داور!

به این ترتیب لیورپول که می‌توانست صدرنشین شود، با قبول نخستین شکستش در این فصل 16 امتیازی ماند و به رده چهارم سقوط کرد. تاتنهام اما با کسب پنجمین برد خود 17 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی منچسترسیتی صدرنشین و بالاتر از آرسنال (به دلیل تفاضل گل بهتر) در رده دوم قرار گرفت. همچنین این نتیجه سبب شد که تاتنهام در کنار آرسنال تنها تیم‌های بدون شکست لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باقی بماند.

فردا دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در یکی از آنها برنتفورد تیم سامان قدوس از ساعت 16:30 میهمان ناتینگهام فارست خواهد بود و در دیگری از ساعت 22:30 چلسی میهمان رقیب همشهری، فولام خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاملا واضح بود .داور طرف تاتنهام سوت میزد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست