بازدید 1958

هادی ساعی: حق تکواندو ایران پایمال شد

کد خبر: ۱۲۰۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 03 December 2023

هادی ساعی در خصوص کارشکنی انگلیس در صدور روادید و نرسیدن ملی‌پوشان ایران به مرحله نهایی گرندپری که در منچستر برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه برخی کشورها برخلاف شعارهایی که می‌دهند، مسائل سیاسی را وارد ورزش می‌کنند و اینگونه حق جوانان ورزشکار ما پایمال می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس فدراسیون تکواندو افزود: تمام اقدامات آنها به گونه‌ای است که منافع خودشان را در مسابقات ورزشی تامین کنند و شعارها و صحبت‌هایی که در مراجع بین‌المللی می‌زنند را فراموش می‌کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: این برای چندمین بار است که از انگلیس ضربه می‌خوریم و در سال‌های گذشته نیز این مساله وجود داشته است. اکنون وزیر ورزش پیگیر این مساله است و ما در فدراسیون تکواندو قطعا از فدراسیون انگلیس شکایت خواهیم کرد.

ساعی ادامه داد: مساله عجیب این است که روادید تیم ما، شب گذشته (شنبه شب) از سوی انگلیس صادر شد در حالی‌که مسابقات بازیکنان ما همان صبح دیروز بود. این اقدام واقعا ناراحت کننده است.

وی گفت: شانس هوگوپوشان ما برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ سیستم از بین رفت. از بین نفرات ما، مهدی حاجی‌موسایی می‌توانست با دو پیروزی، امتیاز لازم را برای سهمیه المپیک پاریس به دست آورد که متاسفانه حقش پایمال شد.

رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: روادید تیم پاراتکواندو بدون مشکل صادر شد و آنها در مسابقات منچستر شرکت کردند اما به تیم ملی ویزا ندادند. در حالیکه اقدام برای هر دو تیم در یک زمان انجام شد. اکنون باید تمرکزمان را روی مسابقات گرنداسلم و پیکارهای قاره‌ای معطوف کنیم تا سهمیه لازم را برای حضور در المپیک پاریس به دست آوریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار