بازدید 15610
۱
یکی از بازیکنان نادری هستم که به همه افتخارات رسیده‌ام

مسی: مردم آرژانتین حرفهای بدی درباره‌ام زدند

حس می کنم یک پیروزی بزرگ به دست آورده ام و توانستم قلب تمام مردم آرژانتین را به دست آورم. امروز 95 درصد یا 100 درصد آرژانتینی‌ ها مرا دوست دارند و این احساس زیبایی برایم دارد.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 01 December 2023

لیونل مسی در تازه‌ترین مصاحبه خود گفت: مردم آرژانتین حرف های بدی راجع به من زدند اما حالا همه مرا دوست دارند و این یک پیروزی بزرگ برای من است.

مسی: مردم آرژانتین حرفهای بدی درباره‌ام زدند

به گزارش تابناک ورزشی؛ فوق ستاره و کاپیتان آرژانتین لیونل مسی به شبکه Star+ گفت: زمان بدی را سپری کردم. خانواده‌ ام و افرادی که مرا دوست دارند هم همین گونه بودند. زمانی منتقدان به نسلی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین بسیار بی‌ انصافی کردند و درباره‌ من اظهارات بدی داشتند اما من با کسی دشمنی ای نداشتم.

از این که توانستم آن وضعیت را تغییر دهم، خوشحالم. حس می کنم یک پیروزی بزرگ به دست آورده ام و توانستم قلب تمام مردم آرژانتین را به دست آورم. امروز 95 درصد یا 100 درصد آرژانتینی‌ ها مرا دوست دارند و این احساس زیبایی برایم دارد.

 لیونل مسی در ادامه مصاحبه با شبکه Star+ اظهار داشت: تعداد بسیار کمی از بازیکنان وجود دارند که بگویند که به تمامی افتخارات دست یافته اند. خدا را شکر من هم یکی از آن ها هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
باز هم به شرفت كه حرف مردمت اهميت ميدي
اينجا طرف دو تا توپ زده
ملت ازش مانفرن باز فقط بع سكه فكر ميكنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی