بازدید 2460

واکنش مسی به رسیدن به فینال با آرژانتین

کد خبر: ۱۱۵۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 14 December 2022

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر کرواسی و صعود به فینال جام جهانی قطر در دیداری که خودش بهترین بازیکن آن لقب گرفت، به خبرنگاران اظهار داشت: الان چیزهای زیادی در سرم می‌گذرد. جوی بسیار احساسی است. ما شادی این مردم و خانواده‌ها را در تمام طول جام جهانی دیده‌ایم. امشب یک پیروزی باورنکردنی کسب کردیم و الان به جایی رسیده‌ایم که می‌خواستیم باشیم.

مسی افزود: از موفقیتی که کسب کرده‌ایم واقعاً لذت می‌برم. ما جام را با شکست (مقابل عربستان) شروع کردیم، اما از هواداران‌مان خواستیم که به ما و توانایی‌مان برای انجام کاری که بلد هستیم، ایمان داشته باشند. این تیم گروهی از بازیکنان دیوانه فوتبال است. من واقعاً از همه چیز راضی‌ام. با خانواده‌ام موافقم. این جام برای من نهایت چیزی است که می‌خواهم. روزهای سختی بر ما گذشته است، اما امروز توانستیم به موفقیتی تماشایی دست پیدا کنیم.

مسی در جام جهانی قطر پنج گل زده و سه پاس گل داده است. او در پاسخ به این سؤال که آیا این بهترین عملکرد او در تمام ادوار حضورش در جام‌های جهانی است، گفت: نمی‌دانم. فقط می‌دانم که حس خوبی دارم و در هر بازی با انگیزه‌ای زیاد به میدان می‌روم. تیم ما واقعاً بازیکنانی از خودگذشته دارد. با وجود خستگی ناشی از بازی‌های قبلی، با تمام توان‌مان تلاش کردیم.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار