بازدید 1725

نوزاد عجول بستان آبادی در داخل آمبولانس به دنیا آمد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: نوزاد عجول بستان آبادی به کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه شیبلی در داخل آمبولانس چشم به جهان گشود.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 30 November 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وحید شادی نیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار ۱۹ ساله در روستای "نوجه ده کوه" دریافت شد و بلافاصله توصیه‌های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس یعنی پایگاه اورژانس شیبلی به محل فوریت اعزام شد.

وی گفت: کارشناسان اورژانس شیبلی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انتقال، فرایند زایمان آغاز شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک و مدیریت فرایند زایمان انجام شد و بند ناف که دور گردن نوزاد پیچیده شده بود، آزاد شد.

شادی نیا ادامه داد: نوزاد متولد شده پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل و مادر و نوزاد با حال عمومی مطلوب تحویل زایشگاه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست