بازدید 1101

بازدید سرزده مدیر بازرسی گروه سایپا از مرکز تماس امداد خودرو سایپا

مدیر بازرسی گروه خودرو سازی سایپا، در راستای افزایش سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتریان گروه، از مرکز تماس امدادخودروسایپا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 28 October 2023

بازدید سرزده مدیر بازرسی گروه سایپا از مرکز تماس امداد خودرو سایپا

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، سید محمدرضا موسویان، مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا در دیداری سرزده بر افزایش کیفیت خدمات به مشتریان و رعایت کامل حقوق مشتریان تاکید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل امدادخودروسایپا برگزار شد موسویان در جمع کارکنان مرکز تماس سایپا گفت: با توجه به تغییراتی که در بازار کسب و کار جهانی اتفاق افتاده، باید تعریف تازه ای از مشتری مداری و بخش امور مشتریان که متولی ارتباط با مشتری است، داشته باشیم.

او افرود: امروزه ساز و کارهای ارتباط با مشتری تغییر کرده است و امداد خودروسایپا باید با بهره گیری از روش های نوین ارتباط با مشتری علاوه بر فراهم آوردن امکانات پیشرفته و به روز، بر روی رفتارشناسی مخاطب تمرکز کند.

موسویان با اشاره به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش گروه سایپا تصریح کرد: گشاده رویی و رفتار مناسب کارکنان شرکت امدادخودروسایپا به عنوان نماینده گروه سایپا در کنار ارائه خدمات نوین و کارآمد، می تواند زمینه کسب رضایت حداکثری مشتریان را فراهم کند.

مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا خاطر نشان کرد: در حوزه منابع انسانی شرکت امدادخودرو قدم های مثبتی برداشته شده که قابل تقدیر است.

در ادامه کورش پارسا معین مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا با توضیح اقدامات انجام شده گفت : در راستای رضایت مندی مشتریان برنامه توسعه ای در حوزه های مختلف در دستور کار شرکت امدادخودرو قرار دارد.

او افزود: امیدواریم بتوانیم با توسعه خدمات و بهره گیری از روش های نوین زمینه کسب رضایت حداکثری مشتریان و ذی‌نفعان را فراهم کنیم.

در این بازدید که اعضای هیات مدیره، رئیس بازرسی و مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا نیز حضور داشتند گزارشی از دستاوردها و برنامه های آتی شرکت امدادخودروسایپا ارائه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست