بازدید 10239
۱
تیم‌های غرب آسیا زنگ تفریح غول‌های متمول سعودی

صعود زودهنگام ۳ تیم عربستانی در لیگ قهرمانان

بودجه پایین و غیر هم‌سطح تیم‌های ایرانی با رقبای عربستانی که پول پاشی کرده اند ، باعث رقم خوردن اختلاف زیاد بین رده باشگاهی دو کشور شده است. 
کد خبر: ۱۲۰۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 28 November 2023

در حالی که هیچکدام از نمایندگان ایران در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی آسیا به سرگروهی در مرحله مقدماتی نرسیدند، صعود سه تیم متمول سعودی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های پرستاره الهلال، النصر و الاتحاد هر سه از پرولیگ عربستان به همراه العین امارات جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آوردند.

مسابقات در منطقه غرب آسیا در پنج گروه چهار تیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول هر گروه به همراه سه تیم برتر دوم گروه‌های پنج‌گانه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند.

پرسپولیس و سپاهان که هم‌اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی گروه‌های خود قرار دارند برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش خواهند کرد. نساجی هم از دور رقابت ها حذف شده و از دو هفته مانده به پایان دور گروهی، شانسی برای صعود ندارد.

بودجه پایین و غیر هم‌سطح تیم‌های ایرانی با رقبای عربستانی که پول پاشی کرده اند ، باعث رقم خوردن اختلاف زیاد بین رده باشگاهی دو کشور شده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
شما به سرمایه گذاری در ورزش که موجب تاثیرات مثبت اقتصادی هم شده می گویید پول پاشی، واژه پول پاشی بار منفی دارد در حالیکه آنها سرمایه گذاری کرده اند شما هم می توانستید با دنیا دوست باشید و از رونق اقتصادی در راه افزایش رفاه در همه زمینه از جمله ورزش سود ببرید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی