بازدید 4378
درخشش تیم‌های عربستانی با بودجه‌های نجومی

صعود زودرس ۳ تیم سعودی ، فقط التعاون مانده

کد خبر: ۱۰۰۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 21 September 2020

در حالی که تیم های غرب آسیا دیشب و امشب بازی پنجم خود در مرحله گروهی را برگزار می کنند، سه تیم عربستانی یعنی الاهلی، النصر و الهلال تا اینجای کار توانستند صعود خود را قطعی کنند و فقط التعاون هنوز وضعیتش برای صعود به دور بعدی مشخص نیست.


الاهلی عربستان از گروه اول قطعا یکی از دو تیم صعود کننده خواهد بود چون الوحده از این گروه کنار رفته و دیدار پایانی الاهلی با استقلال تکلیف صدرنشین این گروه را مشخص خواهد کرد.


در گروه دوم نیز الهلال عربستان که این روزها به خاطر داشتن تعداد زیادی از بازیکنان کرونایی شرایط عجیبی پیدا کرده، بعد از تساوی با شهرخودرو توانست صعودش را قطعی کند.

 


در گروه چهارم نیز النصر عربستان که با 10 امتیاز صدرنشین است، پیش از این توانسته صعودش به دور یک هشتم نهایی را قطعی کند و از این پس فقط برای صدرنشینی می جنگد.


تنها در گروه سوم نماینده عربستان هنوز صعودش را قطعی نکرده و البته این امکان وجود دارد که حذف شود. التعاون که پیش از دو بار رویارویی با پرسپولیس صدرنشین بود، با دو شکست برابر شاگردان گل محمدی وضعیت متزلزلی پیدا کرده، اما همچنان شانس صعود دارد تا کارنامه قابل قبولی تیم های عربستانی در دور گروهی تکمیل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان