بازدید 1875
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مجلس از ثبات مدیریت در خودروسازان حمایت می‌کند

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز توسط جوانان کشور و کارکنان ایران خودرو دیزل، افتخار تولید اتوبوس برقی حاصل شده است، گفت: از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای این که بسیار پاسخ گو بوده و با جدیت پی‌گیر مسایل و مشکلات هستند قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۱۲۰۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 28 November 2023

مجلس از ثبات مدیریت در خودروسازان حمایت می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- عزت الله اکبری تالارپشتی، در رویداد افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در شرکت ایران خودرو دیزل، ضمن تشکر از وزیر صمت برای پی‌گیری و جدیت در زمینه تولید و توسعه خودروهای برقی، بر لزوم ثبات و تثبیت مدیریت خودروسازی‌های کشور تاکید کرد.
وی با بیان این که به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از طرف خودم و سایر نمایندگان کمیسیون صنایع از شهردار کرج برای این اقدام استراتژیک و شجاعانه خرید اتوبوس برقی از ایران خودرو دیزل تشکر می‌کنم، بیان کرد: مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع برای ایجاد ثبات در مدیریت خودروسازان در کنار وزیر صمت ایستاده است.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این که باید شهرداری ها و دولتی‌ها پای کار بیایند، کشور را پر از نیروهای با کفایت و با انگیزه دانست و اظهار کرد: باید برای عبور از قیمت گذاری دستوری در دولت اقداماتی انجام شود، حتما از این موضوع حمایت کرده و برای هماهنگی‌ها جلسه برگزار می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست