بازدید 2291

کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان و وعده اعمال نفوذ

کد خبر: ۱۲۰۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 27 November 2023

فردی که به  اتهام کارسازی با جعل عنوان و  نفوذ در مراجع قضایی  بیش از ۳ میلیارد کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد:به دنبال  شکایت یک شهروند کرمانی مبنی بر پرداخت ۱۳۰ میلیون ریال وجه نقد و سکه به فردی که با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی به وی وعده انجام سریع کارهایش را داده است ، اما پس از دریافت این مبالغ فرارکرده است، موضوع تحت بررسی دقیق دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سرهنگ میرحبیبی ادامه  داد: همزمان با بررسی این پرونده،پلیس آگاهی، شکایت پنج  شهروند دیگر را هم که با همین شیوه از آنان کلاهبرداری شده بود، دریافت کرد که  با بررسی های تخصصی، فرد کلاهبردار که از متهمان سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم حوزه جعل و کلاهبرداری بود، به دام افتاد.

وی افزود: متهم در تحقیقات بعدی به دریافت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از چند شهروند با وعده انجام سریع امورشان در پرونده های قضایی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی وتحویل متهم به مرجع قضایی و ادامه پیگیری ها برای احقاق حق ما ل  باختگان  تاکید کرد: لازم است بدانیم اشخاص حقیقی و حقوقی توانایی انجام امور خارج از قانون را ندارند و اگر با اشخاصی مواجه شدید که با معرفی خود به عنوان افراد با نفوذ ادعای انجام کارهای غیرقانونی را داشتند، از پرداخت پول و هرگونه مال به آن ها خودداری و  موضوع را بی درنگ  به پلیس گزارش کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست