بازدید 10074
۳

خبر فوری وزارت دفاع از ساخت تجهیزات نظامی جدید

رئیس دفتر طراحی شناورهای سطحی وزرات دفاع از طراحی رزم‌ناوها و شناورهای با تناژ ۶ هزار تن خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 27 November 2023

 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر قلی‌زاده رئیس گروه شناورهای سطحی وزارت دفاع در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان طی سخنانی اظهار داشت: در آینده نچندان دور با همکاری سازمان صنایع دریایی و نیروی دریایی ارتش خبرهای خوبی از رزم‌ناوها و شناورهای با تناژ ۶ هزار تن خواهید شنید.

وی افزود: ناوشکن دیلمان با همکاری وزارت دفاع و نظارت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تولید شده است و توانایی خوبی درعرصه‌های مختلف دارد و این شناور قادر است انواع اهداف زیر سطحی را شناسایی کرده و منهدم کند.

 

امیر قلی‌زاده ادامه داد: این شناور قادر است سه ماه در دریا ماندگاری داشته باشد و می‌تواند با انواع اهداف سطحی و هوایی درگیر و آنها را منهدم کند. همچنین تغییراتی که در بدنه دیلمان داده شده موجب رادارگریزی آن شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
ای کاش قدری در تولید سلاحهای لیذری برای سقوط هواپیما های جنگی کار کنیم عامل اصلی کشتار غزه بمباران هوایی بود ای کاش می توانستیم سلاح هایی را بسازیم که به شکار هواپیماهای بمب افکن برویم اگر روی این کار شود ما می توانیم امیدوارم در پایان اتش بس گنبد آهنی را نابود وهواپیما های یابو را ذوب کنیم .
دمشون گرم
آقایون وزارت دفاع سازند گان دیلمان دست مریزاد. الله یارتان..شیر مادر و نان پدر حلالتون جوان باغیرت وبا وجدان کشورم درودخدا برشما دریا دلان سپاهیان وارتشیان دست خوش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست