بازدید 1674

مرزهای ایران به سیستم‌های پیشرفته راداری مجهز شد

مشاور عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، امروز درحوزه تجهیزات نظامی دراوج توانمندی وخودکفایی قرار گرفته است، گفت: در مراقبت‌های مرزی ایران، اکنون درهمه مرزهای تحت اختیار کشور به رادارهای فوق پیشرفته و سامانه‌های کشف و ردگیری الکترواپتیکی مجهز شده است.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 25 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرتیپ دوم پاسدار «سید مرتضی میریان» درحاشیه یادواره ۳۴ شهید حوزه مقاومت خندق که درروستای " شیخ آباد " بخش مرکزی آمل در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: درحال حاضر در بسیاری از اختراعات جنگی و تجهیزات دفاعی برای دفاع از امنیت و کیان ایران اسلامی، حتی از دانش و فناوری‌های دشمنان و کشورهای پیشرفته جلوتر هستیم.

وی، تولید موشک‌های هایپرسونیکی توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی را نمونه کامل تعهد وخودباوری جوانان انقلابی اعلام کرد و گفت: باعث غرور ایران و ملت سرافراز این کشور است که در حوزه تجهیزات نظامی در خودکفایی کامل هستیم.

مشاور عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه درحال حاضر در همه مسیرهای مرزی کشور با رصد کامل نیروهای فراجا که تمام پاسگاه‌های مرزی، چشم به چشم هستند و تحت کنترل قرار دارد، اضافه کرد: نیروهای همیشه آماده ارتش نیز در بخش دیگر از ماموریت‌های خود برای پاسداری از مرزهای کشور مستقر هستند و هم چنین نیروهای آماده سپاه که در جنوب شرق وشمال غرب کشور تحت کنترل همه جانبه خود دارند.

سردار میریان گفت: با فعال شدن سیستم‌های مکانیزه درمرزهای کشور، خوشبختانه امنیت بسیار خوبی درمرزها ایجاد شده و نتیجه این زحمات را اکنون مردم ما در داخل کشور می‌بینند.

وی در پاسخ به این پرسش، برخی تحرکات دشمنان در مرزها و ترورهای ناجوانمردانه‌ای که صورت می‌دهند، چه پاسخی به این گونه اقدام‌ها داده می‌شود، گفت: وقتی به دشمن فشار وارد می‌شود، ناگزیر هست از یک جاهایی آن را به بیرون انتقال بدهد.
مشاورعملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند با یک حرکات کوچک مثل یک سوزن زدن به ایران اسلامی می‌تواند به عنوان ضربه‌ای کاری برای ما باشد، افزود: به ملت ایران با قاطعیت عرض می‌کنم، دشمن هرجایی که به خیال خودش یک سوزن به ما زده باشد، مطمئن باشید، ۱۰ برابر آن را از نیروهای آماده و جان فدای این ملت و کشور خورده است.

سردار میریان تصریح کرد: با این وضعیت، همه سیستم‌های نظارتی، امنیتی واطلاعاتی، سازمان اطلاعاتی سپاه، اطلاعات مناطق و وزارت اطلاعات در این حوزه بسیار فعالانه برخورد و اشرافیت دارند، در این راستا خیلی از توطئه‌های شوم دشمن را کشف وخنثی می‌کنند.

وی یادآور شد: ما دربسیاری از موارد در راستای اقدام‌های پیشگیرانه و بازدارنده خودمان تلاش کردیم ومعتقدیم، باید هزینه‌های دشمن را به حدی برسانیم که جرات نکند به ما خسارتی وارد کند و در این زمینه نیز کارهای زیادی شده و درحال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار