بازدید 2758

رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرفتن شروط مقاومت شد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت:‌دشمن مجبور به پذیرفتن شروط مقاومت شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹ 25 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از الجزیره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: از موضع پایداری و اراده قوی، به توافق آتش بس موقت و تبادل محدود اسیران رسیدیم. دشمن به بازگرداندن اسیران نزد گردان‌های عزالدین القسام و مقاومت با کشتار و قتل عام و انواع شکل‌های تروریسم که در طول تاریخ بی سابقه بوده است، امیدوار بود و اعلام کرد آتش بس را نخواهد پذیرفت و اجرای قطعنامه شورای امنیت را که شامل آتش بس انسانی بود، رد کرد. پس از حدود ۵۰ روز وحشی گری در برابر پایداری ملت و مقاومت که در همه محور‌های درگیری قهرمانانه با آن مقابله کردند، مجبور به پذیرفتن شروط مقاومت شد.

اسماعیل هنیه افزود: زیر نظر قطر و مصر، مذاکرات دشوار و سختی را در چند هفته گذشته با رایزنی گروه‌های مقاومت پشت سر گذاشتیم تا از ملت خود دفاع و نیاز‌های آن را در برابر سیاست گرسنگی دادن، محاصره و در تنگنا قرار دادن تامین کنیم و مذاکرات را مسئولانه مدیریت کردیم و بین تمایل برای کاستن رنج‌های ملت خود و بین اجازه ندادن به دشمن برای تحمیل برنامه هایش، توازن ایجاد کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که دشمن به آتش بس پایبند باشد، به آن پایبند هستیم و از ادامه تلاش‌ها برای پایان دادن به تهاجم علیه ملت خود و پایان محاصره غزه و تبادل اسیران استقبال می‌کنیم. بر ادامه تلاش‌های کشور‌های عربی و دوست و در صدر آن‌ها چین و روسیه تاکید می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
چیزی که مشخصه اینه که همه بسیج شده بودن و خواهش می کردن که رژیم صهیونیستی آتش بس را بپذیرد حالا چی شد که بر اساس گفته های هنیه مجبور شد بپذیرد ما که خبر نداریم.
رو که نیست لامصب سنگ پاست
مجبور شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنده داره الان به ازای هر یک گروگان صهیونیست حدود 10 فلسطینی مبادله میشن
اوج تحقیر برای هنیه و تیمش.
یه کم تو دوحه داره بهش بد میگذره
فکر نکنم حماس تا ۵۰ سال دیگه جان بگیره ، سیاستگذاران توهمی اینچنین خسارت به بار می آورند!
پاسخ ها
نوریه اسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اینطور فکر می کنی چون مردم فلسطین و نشناختی ...اونا ۷۵ ساله که دارن قتل عام می شن...۷۵ ساله وه خونه هاشون ویران می شه...اما مثل کوه ایستادن...مشکل تو آینه که اونارو با خودت مقایسه می کنی
شروط حماس چی بود؟
پاسخ ها
نوریه اسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
حماس شروطی نداشت...اسراییل گفته بود تونلا رو پیدا می کنم ...حماس و از بین می برم...با حماس مذاکره نمی کنم...حماس فقط گفته بود آتش بس بشه تا کمک‌های بشر دوستانه به غزه برسه....
بله قشنگ مشخص بود کی داشت پنجاه روز التماس آتش بس میکرد
اینا چه رویی دارن خدایا
رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرفتن شروط مقاومت شد
اگر چند هزار سال پیش بود بله ولی الان لحظه به لحظه خبرها رو مردم میدونن بسه دیگه جناب اسماعیل هنیه هتل نشین
نیروی حمله کننده بیشتر خسته می شود. چهار روز وقفه در جنگ بیشتر بسود اسرائیل است تا حماس. این چهار روز به اسرائیل فرصت می دهد تجربیات نیروهای عمل کننده به اشتراک گذاشته شود.
اما آنچه باعث پذیرش آتش بس از سوی حماس شد هدف قرار گرفتن خانواده های نیروهای مقاومت بود دلیل تلفات بالای غیرنظامی هم همین است.
پاسخ ها
نوریه اسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
آره...تو راست می گی....مثل اینکه من بودم که می گفتم در عرض ۳ روز غزه رو می گیرم...گروگانا رو آزاد می کنم تونلارم پیدا می کنم...والا ارتش نازی در حالیکه با ارتش‌های منظم دنیا روبه رو بود کمتر از این مدت نصفه دنیا رو گرفت...اسراییل ۴۵ روز یه بیمارستان واشغال کرد ۲ تا ۳ تا هم هفت‌تیر برد گذاشت کنار ام آد آی گفت اینجا پایگاه حماسه
و مقاومت هیچ یک از شروط اسرائیل را نپذیرفت.
تو گفتی وما هم باور کردیم ؟؟...!!!
عجب
حماس از این جنگ چی عایدش شد منکه نمیدونم . 240 نفر گروگان گرفت در عوض 14000 نفر کشته داد و احتمالا چندین برابر این مجروح و معلول . تقریبا اکثر زیرساختهایش از بین رفت و حدود نیمی از خانه و کاشانه مردم فرو ریخت . الانم که اسراییل وسط غزه داره جولون میده و به کسی هم اجازه رفت و آمد نمیده . رزمندگان حماس هم که یا کشته شدن یا تو تونلها مخفی . حالا کجای این پیروزیه من نمیدونم ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی