بازدید 2301
۱

اردن: خواستار توقف دایمی جنگ علیه غزه هستیم

وزیر خارجه اردن شامگاه جمعه در سخنانی خواستار توقف دایمی جنگ وحشیانه ضد غزه با هدف تداوم ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به غیرنظامیان شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 25 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رسانه‌های عربی، وزیر خارجه اردن جمعه شب در سخنانی اعلام کرد که اردن همه تلاش‌های خود را برای ارسال کمک‌های دارویی و غذایی مورد نیاز مردم غزه را انجام می‌دهد.

الصفدی افزود: خواسته‌های ما کاملاً واضح است که عبارت است از توقف فوری این جنگ وحشیانه و ایجاد ساز و کاری برای ورود کمک‌ها به غزه به طور دایم و کافی و حمایت از غیرنظامیان.

وزیر خارجه اردن اضافه کرد: اردن مخالف تعامل با غزه پس از جنگ به شیوه‌ای جداگانه نسبت به دیگر مناطق فلسطینی است.

مقام اردنی تاکید کرد که به فشارهای خود برای فراهم کردن زمینه ورود کمک‌های غذایی و دارویی متناسب با نیازهای مردم غزه ادامه می‌دهیم.

در همین راستا، «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امورخارجه قطر نیز جمعه شب گفت: امیدواریم که روزهای آینده تلاش‌ها برای تمدید آتش‌بس و رسیدن به توقف جنگ بطور دایمی به ثمر بنشیند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح امروز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

این آتش بس قرار بود روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰ به وقت محلی در غزه اجرایی شود که به دلیل آنچه مسایل فنی و لجستیک عنوان شده با یک روز تأخیر از امروز جمعه در غزه اجرایی شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اهالی غزه به امارات به صورت داوطلبانه منتقل شوند و کارگرهای خارجی از امارات اخراج و به کشورهاشان برگردند و مشاغل کارگرهای خارجی به جنگ زدگان غزه داده شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست