بازدید 4675
۳
بسته ویدیویی «تابناک»

آخرین سخنرانی استالین / استقبال ایرانی‌ها از مهاجران لهستانی / جهان هستی تا چه اندازه بزرگ است؟ / آوتوروس شیمن، خودرو غول روسی

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 24 November 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

آخرین سخنرانی استالین

نوزدهمین کنگره حزب کمونیست جماهیر شوروی از ۵ تا ۱۴ اکتبر ۱۹۵۲ برگزار شد و ژوزف استالین نخستین رهبر حزب کمونیست شوروی، آخرین سخنرانی خود را در اختتامیه این کنگره انجام داد. این سخنرانی تاریخی که نگاه این دیکتاتور به نظم مورد اشاره کمونیست را به تصویر می‌کشد با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.  

 

 

استقبال ایرانی‌ها از مهاجران لهستانی

در جریان جنگ جهانی دوم، گروه وسیعی از لهستانی‌های آواره به ایران مهاجرت کردند و با استقبال مردم ایران مواجه شدند. گروهی از لهستانی‌ها پس از جنگ ایران را ترک کردند و گروهی ساکن دائمی کشورمان شدند. قبرستانی از لهستانی‌هایی که در ایران فوت کردند و دفن شده‌اند، در ایران وجود دارد. این ویدیو، یکی از معدود تصاویر ثبت شده از این اتفاق است که در «تابناک» می بینید. 

 

 

جهان هستی تا چه اندازه بزرگ است؟

با گذشت چندین هزار سال از حضور بشر روی زمین، به تازگی مقیاس جهان هستی قابل تخمین زدن شده است. از کوچکترین چیزی که بشر می‌داند وجود دارد و آن بار الکتریکی پروتون است تا بزرگترین چیز که در جهان هستی قابل مشاهده می‌باشد در این ویدیو گردهم آورده شده اند که خیره کننده است. 

 

 

آوتوروس شیمن، خودرو غول روسی

«آوتوروس شیمن 8 در 8 / Avtoros Shaman 8x8» یک خودرو ای تی وی، غول‌پیکر، ساخت کمپانی روسی آوتوروس است. این خودرو دارای موتور دیزلی چهار سیلندر و مناسب برای هر نوع جاده و آفرودی می‌باشد. در این ویدیو با این خودرو عظیم‌الجثه بیشتر آشنا خواهید شد و در ادامه مشخصات و توانایی‌های خودرو را خواهید دید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
همشون عالی بودن
مخصوصاً ورود آواره های لهستانی به ایران
فیلم استقبال از لهستانی ها خیلی جالب بود. همه می دانند که در همین زمان خیلی از مردم ایران به خاطر قحطی و کمبود مواد غذایی جانشان را از دست دادند. ولی مردم ایران زمین شرافتشان و مهمان توازیشان را از دست ندادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
این مال اوایل جنگ جهانی و قبل از اشغال ایران هست قحطی در ایران بعد از اشغال ایران بوده است و جالب شایعه شده بود اشغالگران ارد و گندم مجانی در بین مردم پخش خواهند کرد ما ملت علاقه مند به مفت خوری هستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی