بازدید 5658
۱

جزئیات گفت‌وگوی مفصل پوتین و لوکاشنکو

سخنگوی کاخ کرملین از گفت‌وگوی دوجانبه مفصل روسای جمهوری روسیه و بلاروس خبر داده و به نکاتی درباره نشست جی‌۲۰ اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 24 November 2023

به گزارش تابناک، «دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه با «الکساندر لوکاشنکو» همتای بلاروسی‌اش در ۲۳ نوامبر در راه فرودگاه گفت‌وگوی مفصلی داشته‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که روز گذشته نشست سازمان پیمان امنیت جمعی در مینسک برگزار شد که پس از آن، لوکاشنکو به همراه پوتین و با اتومبیل او به فرودگاه رفت.

پسکوف در این باره به خبرنگاران گفت: «آن‌ها واقعا می‌خواستند صحبت کنند. به دلیل دور بودن مسافت فرودگاه مینسک از مرکز شهر و از کاخ ریاست‌جمهوری، آن‌ها تصمیم گرفتند از این مسیر برای گفت‌وگویی دوجانبه استفاده کنند. در مسیر فرودگاه، گفت‌وگوی دوجانبه مفصلی انجام شد.»

افزون بر این، پسکوف گفت که روسیه و آمریکا هیچ برنامه‌ای برای تماس در زمینه ثبات راهبردی و کنترل تسلیحاتی ندارند، اگرچه، به آن نیاز است.

او همچنین گفت که شرکای نشست مجازی جی‌۲۰ دیدگاه‌های متفاوتی را درباره موضوع اوکراین مطرح کردند که رییس جمهور روسیه «در پاسخ به آن‌ها ارزیابی مفصلی از وضعیت ارائه داد.»

پسکوف گفت در طی این نشست سران کشورها به سخنرانی پوتین گوش کردند و پوتین هم دیدگاه‌های دیگر شرکت‌کنندگان را شنید که «گامی چشمگیر» است.

سخنگوی کرملین درباره غایب بودن «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در نشست جی ۲۰ گفت که این موضوع تاثیری روی پیش‌رفتن کار نشست نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
درتلخند این نوبت این عکس چاپ میکنین که لوکاشنگو به پوتین میگه میدونی چرا من از تو خوش هیکل ترم ؟چون کنیاک خیلی بهتر از ودکا است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم