بازدید 2348
۴

جریان تیراندازی مقابل مجلس چه بود؟

مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 22 November 2023

 به گزارش تابناک، مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور در تشریح جزییات حادثه تیراندازی دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

براساس اعلام مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه ( سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) فردی با هویت معلوم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی (چهار تیر) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد که بلافاصله توسط ماموران انتظامی خلع سلاح و دستگیر شد.

همچنین در توضیحات این مرکز بیان شده است: در این تیراندازی به هیچ کس آسیبی نرسیده است. حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چقدر غم و قصه زیاده
نشد شما دو نفر رو سال گذشته با عنوان محاربه اعدام کردید این شخص با سلاح گرم و شلیک در میان مردم طبق قانون میدونید حکمش چیست منتظر عدالت هستیم
احتمالا از خوشی زیاد مست کرده بوده ؟؟؟
لابد دستپخت زنش رو دوست نداشته از خوزستان اسلحه برداشته اومده دم مجلس تیراندازی کرده چه ماموران مهربانی......! این روزها شاخ درآوردن خیلی آسون شده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست