بازدید 2024

زاکانی: متروی پرند آماده افتتاح است

کد خبر: ۱۲۰۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 22 November 2023

شهردار تهران خبر داد که متروی پرند به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: متروی پرند آماده افتتاح است و ان‌شاءالله در اولین فرصت افتتاح خواهد شد. من زمان افتتاح را می‌دانم، اما اجازه دهید مسئولان امر آن را اعلام کنند وگرنه ما همین الان در هیئت دولت بودیم و زمان آن را هم بسته‌ایم.

وی درباره افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بیان کرد: تاکسی‌های اینترنتی یک جنبه دو وجهی دارند. یک جنبه به وزارت صمت برمی‌گردد و یک جنبه هم به شهرداری‌ها. تا این وضعیت شفاف نشود و مسئولیت‌پذیری در قبال آنها به وجود نیاید ما با این نکات مواجهیم.

زاکانی ادامه داد: یک بخشی از آن قابل قبول است و آن هم به واسطه این است که فرصتی که آن مجموعه می‌گذارد مابه‌ازای آن را از مردم می‌گیرد اما اینگونه که می‌گویید چند برابر شده است این دیگر ظلم است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

شهردار تهران همچنین  گفت: درباره واردات اتوبوس‌هایی که قرارداد بسته بودیم در حال انجام است و آنچه که ما قرارداد بستیم قرارداد تامین مالی بود و الان داریم اتوبوس‌های آن را انتخاب می‌کنیم. هم اتوبوس، هم تاکسی، هم ون و هم موتور که بتوانیم مبتنی بر آن برای برقی‌سازی تهران یک گام بلند برداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست