بازدید 1959

تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس گزارش رسمی مرکز آمار در بهار ۱۴۰۲ نسبت به بهار ۱۴۰۱، تعداد ۹۰۷ هزار فرصت شغلی خالص ایجاد شد.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 21 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه در بازدید از مرکز تماس اشتغال کشور گفت: یکی از حقوق اساسی و تضمین شده آحاد مختلف جامعه بسترسازی برای اشتغال است. یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم، مساله کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال است. رئیس جمهور در بدو آغاز به کار خود، ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی را تبیین کرد که بالغ بر یک میلیون شغل به صورت سنواتی ایجاد شده است. همکاری تنگاتنگ میان معاونت اشتغال وزارت تعاون و یکی از اپراتورهای کشور برقرار است، تا صحت‌سنجی فرصت‌های شغلی ایجاد شده از بسترهای مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این رصد به ۴ شیوه انجام می‌شود. نخست خود اظهاری است که توسط دستگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد. قدم‌های بعدی نظارت پیامکی، ارتباط تلفنی و نظارت میدانی هستند. معدل صحت‌سنجی ما موید ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی در سال است که سایر مراکز نیز بر صحت این آمار تاکید کرده‌اند. بر اساس گزارش رسمی مرکز آمار در بهار ۱۴۰۲ نسبت به بهار ۱۴۰۱، تعداد ۹۰۷ هزار فرصت شغلی خالص ایجاد شده که به رشد اقتصادی کشور کمک کرده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار رسمی بعد از یک دهه رکود به رشد اقتصادی ۴ درصد رسیده‌ایم و گزاره‌ها حکایت از این دارد که نرخ بیکاری در تابستان ۱۴۰۲ وارد کانال ۷ درصد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
لطفا امار بیکار شده ها هم بفرمایید
چرا به شعور مردم توهین می کنید

البته مردم هم برای ارایه دهندگان اینگونه امارهای غلط طور دیگزی فکر می کند
كاش ما هم جز اون يك ميليون بوديم
احسنت! در انتخابات فقط وعده هایی بدعید که آمارش فقط دست خودتان است.
چطوری میشه فهمید این آماره ها درسته یا نه ؟
خخخخ
کجا؟
عاقلان دانند
خدایا این کشور را از دروغ مصون بدار
هروقت بخوان یه آمار خیلی بزرگ دروغ بدن اینو میارن
من یک میلیون نفر استخدامی را که مشغول کار شده اند اکثرا دیدم دستتان درد نکند در آزادراه‌ها بزرگ تهران اکثرا از برادران افغانستان با لباس شهرداری ودر پارکینگ های عمومی شهرداری با دستگاه پوز مشغول بکار شده اند حتی بندگان خدا در پارکینگ ها بعد دریافت مبلغ حق پارک تقاضای انعام هم می‌کنند.ما هم کوتاهی نمی کنیم دستتان درد نکند استخدام یک میلیون محقق گردید شما بزرگواران ومسئولان دلسوز همیشه در خط مقدم خدمت هستید.
دروغ است. این آمار با اعمال فشار به چند سازمان مربوط و به صورت غیر واقعی تهیه و ارائه می‌شود
با قانون کار غلطی که هست چند نفر را مدیران عامل فاسد برکنار کردند اون هم نخبه های قشر کارگر را؟ لطف کنید این آمار را هم بفرمایید؟
در این دوره چون مدیران عامل شرکت های اکثرا بی سواد و با رانت اومدند و نخبه های کارگری را برای خود تهدیدی می دانند خیلی ها یا کامل اخراج شدند و یا در سلول های انفرادی شرکت ها منزوی شدند
کارگران ‌بازنشستگان را نابود کرد رفیق سرمایه داران است جلوگیری می‌کند از افزایش دستمزد یعنی جای کارفرما زحمت می‌کشد البته ایشان بابت این زحمت احتمالا دستمزد می‌گیرد آقا صولت بگو دروغ است
دروغ هر چی بزرگتر پذیرشش برای عوام راحت تر
چنین چیزی با توجه به رصد میدانی واقعی بازار کار اصلا امکان نداره و کسی هم باور و توجه نمیکند بیخود زور نزنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست