بازدید 1923

افتادن درخت ۱۰ سرنشین مینی‌بوس را مصدوم کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: بر اثر افتادن یک اصله درخت بر روی یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر کردکوی - گرگان ۱۰ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 21 November 2023

به گزارش «تابناک»، قاسم غریب‌آبادی بامداد سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اثر وزش باد که دوشنبه شب در استان به وقوع پیوست، چندین اصله درخت در لاین جنوبی مسیر غرب به شرق جاده کردکوی - گرگان، دچار شکستگی و افادن در جاده شد.

وی بیان کرد: براساس اعلام اعزام نیروی کمکی از سوی اورژانس، چهار نفر از امدادگران این جمعیت در قالب ۲ تیم از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای نوکنده و النگ به محل وقوع حادثه واقع در ابتدای روستای یساقی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر حادثه شکسته شدن و افتادن درختان در اثر وزش باد، یک اصله درخت بر روی یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۸ سرنشین در حال حرکت در این مسیر افتاد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه که ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه دوشنبه ۲۹ آبان ماه رخ داده بود، ۲ دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر بکارگیری شد.

غریب‌آبادی افزود: امدادرسانی به حادثه دیدگان و مصدومان این حادثه، ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه به پایان رسید که در پایان سه نفر از سرنشینان مصدوم شده مینی‌بوس حادثه دیده، با آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر توسط امدادگران این جمعیت و مابقی مصدومین با آمبولانس‌های اعزامی از اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی