بازدید 1842

سفر نخست‌وزیر قطر به روسیه و انگلیس

سخنگوی وزارت خارجه قطر بامداد دوشنبه اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور طی روزهای آینده با هدف تلاش برای برقراری آتش‌بس در غزه به روسیه و انگلیس سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 20 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر سه‌شنبه سفر خود را به روسیه و انگلیس آغاز خواهد کرد تا از اعضای دائم شورای امنیت بخواهد برای آتش بس فوری در غزه تلاش کنند.

بر اساس این گزارش، مجید بن محمد آل انصاری سخنگوی رسمی وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه روز سه‌شنبه سفر خود را به فدراسیون روسیه و انگلیس آغاز خواهد کرد.

وی افزود: نخست وزیر قطر در این دور از سفرها از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد خواهد خواست تا برای آتش بس فوری در نوار غزه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست