بازدید 2927
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

برای دفاع از کشور در آمادگی کامل هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی کامل نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران برای دفاع از کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 17 November 2023

 

به گزارش تابناک، سردار علیرضا تنگسیری جمعه در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه پاسداران سراسر کشور در شیراز گفت: نیروهای دریای سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی ورزش و آمادگی جسمانی را لازمه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران دانست و افزود: ورزش را نباید فراموش کرد چراکه سربازان جوان، سرمایه های کشورمان هستند و باید در آمادگی کامل جسمانی باشند.

سردار تنگسیری گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان، مستحکم و سرزنده بایستیم، باید آمادگی جسمانی خود را بالا ببریم.

وی اظهار داشت: دین مبین اسلام، هم بر معنویت و هم بر سلامت جسم  تاکید دارد، لذا باید هم روحیه معنوی و هم سلامتی و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم تا بتوانیم با انگیزه‌، برای مقابله با سختی‌ها آماده شویم.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی و همدستانش در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور با حضور ۲۹۹ تیم از سپاه پاسداران کشور به مدت پنج روز در شیراز آغاز شده است. ورزشکاران در رشته های فوتسال، والیبال ساحلی، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی، دو میدانی و پینت بال با هم رقابت می کنند، منتخبان به مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح کشور اعزام خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست