بازدید 3674
رونالدو از لیختن اشتاین نگذشت

نتایج امشب مقدماتی یورو: باخت عجیب سوئد

کد خبر: ۱۲۰۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۷ 17 November 2023

تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد در شب گلزنی کریستیانو رونالدو با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی لیختن‌اشتاین را مغلوب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته نهم رقابت‌های انتخابی جام ملت های اروپا ۲۰۲۴، پنجشنبه ۹ دیدار در گروه‌های مختلف برگزار شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارها از گروه A تیم ملی اسپانیا میهمان تیم ملی قبرس بود که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک اسپانیا به پایان رسید. لامین یامال (۵)، میکل اویارزابال (۲۲) و خوسلو (۲۸) گلزنان لاروخا در این بازی تشریفاتی بودند؛ تک گل میهمان نیز توسط کوستاس پیلیاس در دقیقه ۷۵ به ثمر رسید.

در بازی دیگر این گروه نبرد اسکاتلند و گرجستان با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و به این ترتیب اسکاتلندی‌ها دو امتیاز از اسپانیا عقب افتادند تا شانس این تیم برای تثبیت عنوان سرگروهی افزایش یابد. هر دوی این تیم‌ها صعودشان را به مرحله نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ قطعی کرده‌اند.

در جدول گروه A، اسپانیا با ۱۸ امتیاز، اسکاتلند با ۱۶ امتیاز، نروژ با ۱۰ امتیاز، گرجستان با هشت امتیاز و قبرس بدون امتیاز رده‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

از گروه G تیم ملی مجارستان در خانه بلغارستان قعر جدولی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد، اما با یک امتیاز این بازی ۱۵ امتیازی شد تا با افزایش فاصله‌اش با تیم سوم جدول (مونته‌نگرو) به هفت امتیاز در حالی که این تیم تنها امکان کسب شش امتیاز دیگر دارد، صعودش را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۴ قطعی کند.

با احتساب مجارستان، شمار تیم‌هایی که جواز صعود به مرحله نهایی یورو را گرفته‌اند به ۹ تیم افزایش یافت.

در دیگر دیدار مهم امشب از گروه J تیم ملی لیختن‌اشتاین میزبان تیم ملی پرتغال بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرتغال به پایان رسید.

برای شاگردان روبرتو مارتینز در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه ۴۶ و ژوآئو کانسلو در دقیقه ۵۷ گلزنی کردند. رونالدو با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۲۸ رساند.

با این نتیجه تیم ملی پرتغال که از قبل صعود خود به یورو ۲۰۲۴ را قطعی کرده بود با ۲۷ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و لیختن‌اشتاین نیز بدون امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

 

نتایج سایر دیدارهای امشب مقدماتی جام ملت‌های اروپا

آذربایجان ۳ - سوئد صفر

استونی صفر - اتریش ۲

گرجستان ۲ - اسکاتلند ۲

لوکزامبورگ ۴ - بوسنی یک

مونته نگرو ۲ - لیتوانی صفر

اسلواکی ۴ - ایسلند ۲

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم