بازدید 2461
۱

حمله موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه

منابع خبری از اصابت ۷ موشک به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 15 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، صدای چندین انفجار در یکی از پایگاه‌های نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه به گوش رسیده است.

منابع خبری اعلام کردند که پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در حومه شمالی دیرالزور سوریه با ۷ موشک هدف قرار داده شده است.

این منابع اعلام کردند که این موشک‌ها به اهداف خود اصابت کرده‌اند و در نتیجه این اتفاق صدای چندین انفجار در منطقه به گوش رسیده است.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به جنایات دشمن صهیونیستی در غزه مبارزان مقاومت، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی کونیکو در سوریه را هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پایگاه اشغالگران آمریکایی در کونیکو با چندین موشک مورد حمله قرار گرفت. این موشک‌ها به صورت مستقیم به اهداف خود برخورد کردند.

گفتنی است منابع خبری دیروز نیز از شنیده شدن صدای انفجار در داخل پایگاه آمریکایی العمر در دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر دادند. این حمله، پنجمین حمله به این پایگاه طی ۲۴ ساعت گذشته بود. این منابع تصریح کردند که انفجارهایی که در این منطقه به گوش رسیده ناشی از پرتاب ۶ موشک به سوی این پایگاه بوده اما حجم خسارات و تلفات آن اعلام نشده است.

گروه‌های مقاومت صبح امروز نیز پایگاه نظامیان آمریکایی در روستای الخضراء را هدف حملات پهپادی خود قرار دادند. دیشب نیز حملات مشابهی به فرودگاه پایگاه نظامی آمریکایی «خراب الجیر» در حومه حسکه انجام شد.

مقاومت اسلامی عراق طی هفته‌های اخیر اقدام به حملات گسترده پهپادی و موشکی علیه پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه کرده است. ابو آلاء الولائی دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء پیش از این اعلام کرده بود که عملیات مقاومت تنها بعد از توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میگم این موشکها رو که برای آمریکایی ها پرتاب میکنید بجای ماده منفجره تو سنگ بزارید تلفات بیشتر میده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست