بازدید 4739
۸

آغاز بخشی از عملیات انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان

با حضور معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از عملیات اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان به طول ۸۱۰ متر و با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال ۲۳ آبان ماه آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 15 November 2023

به گزارش «تابناک»، معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم که امروز، ۲۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: بحث رفع تنش آبی در استان‌های کشور را شروع کردیم و افتخار می‌کنیم که استان کرمان، پایتخت مقاومت در اولویت این برنامه قرار گرفت.

علیرضا جزء قاسمی افزود: در این استان نگرانی‌ها و دغدغه‌های فراوانی بابت تنش آبی وجود دارد و امیدواریم با اجرای این پروژه آب آشامیدنی اهالی این استان فراهم و بحران تنش آبی رفع شود.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان، تابستان ۱۴۰۳ تنش آبی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: طی جلسه‌ای که اول آبان ماه به اتفاق استاندار کرمان در وزارت نیرو داشتیم، مقرر شد آبرسانی به رفسنجان از خط انتقال آب خلیج فارس اجرا و در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

علیرضا عبدیان افزود: توسط دو شرکت دو فاز پروژه ۲۱ کیلومتری و چهار کیلومتری خط انتقال اجرا شد و امروز هم قرار است فاز سوم این پروژه با متراژ ۸۱۰ متر توسط شرکت آب و فاضلاب کشور و اعتبار ۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: این لوله خط انتقال قرار است به مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی رفسنجان متصل شود تا کمبود آب آشامیدنی و تنش آبی در تابستان رفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
برای افتتاح هشتصد متر لوله این همه آدم و تبلیغات ؟؟
۸۱۰ متر ۲۲ میلیارد تومان ؟؟؟؟
متری چند آخه حساب کردن
پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان به طول ۸۱۰ متر
با سلام این بندگان خدا مثل اینکه تو صف عزا ایستادن
بزرگترين و استراتژيك ترين طرحي كه در ايران بايد اجرا بشه همين انتقال آب از خليج فارس و استفاده از دستگاههاي آب شيرين كن براي آن است.
سلام
عاااااااااالیه.دست مسئولین درد نکند.
انشالله آب خلیج فارس به همه کشور برسد. انشالله شبکه انتقال آب سراسری در کشور راه اندازی شود
تابناک نوشتی ۸۱۰ متر فکر نمی کنی اشتباه می کنی .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار