بازدید 11277
فوتو نیوز تابناک

زیان خودروسازان به ۴۵۰ هزار میلیارد تومان رسید/ شهادت یک مرزبان در شبیخون تروریست‌ها

از رسیدن زیان خودروسازان وطنی به ۴۵۰ هزار میلیارد تومان تا پیام ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار فوتبال جهان به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان اصفهان، اصرار نماینده مجلس به متواری شدن یک متهم و کذب خوانده شدن این ادعا، افزایش ۱۰ تا ۴۰ درصدی نرخ هتل در کشور، هشدار به مالکان خانه‌های خالی و...، «فوتو نیوز» ۲۲ آبان ماه پیش روی شماست.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 13 November 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۷
آخه تولید خودرو با تکنولوژی موتور 1965 نیسان آبی و 1986 خانواده پژو و سمند و... و 1992 تیبا و ساینا و... به چه قیمتی.
تا هزار سال دیگه هم ایران خودروساز نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
توجیه تولید خودرو چیست نه مردم سود می برند نه این شرکت های تولیدی !!! و هزینه کیفیت کم را هم مردم هر روز می دهند با کشته شدن در جاده ها و آلودگی هوا .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دوست عزیز در بازار انحصار کامل اگر شما خاک را بسته بندی کنید و در بیابان بفروشید بازهم توجیه اقتصادی دارد،خودرو ک جای خود دارد.بحث زیان انباشته فرغون سازان آدرس غلط دادن برای افزایش قیمته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
هر موقع در مورد شهادت جگرگوشه های مردم که در نقطه صفر مرزی بدون پشتیبانی کافی، آموزش و امکانات مناسب به عنوان گوشت دم توپ و طعمه اشرار می شنوم بیشتر به این نتیجه می رسم که حتی اگر خودم پسرم را بکشم عذاب وجدان کمتری خواهم داشت تا اینکه تحویل نظام وظیفه بدهم و بخواهم دو سال نگران و چشم به راهش باشم
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مگه دیوونه اید با این همه ضرر تولید میکنید. تعطیل کنید
خوب خودرو سازها تعطیل کنن که اینقدر ضرر ندن، اون موقع مردم هم دعاشون میکنن
چه حکمتیه که خودرو سازی همیشه داره ضرر میده اما درش تخته نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اگر سمند را 25 میلیارد تومان هم بفروشند باز هم اعلام می کنند که ضرر می کنیم.
این عظمت پرسپولیس است که تیم‌ها آرزوی بردن او را دارند .
این خودروسازی چطوریه که هم خودشان ناراضی اند هم مردم؟ خب چرا تعطیل نمیشود؟ سودش برای چه کسانیست؟
ما اصلا به زیان خودروسازان داخلی راضی نیستیم. لطفا تعطبیل کنید این سازندگان ارابه های مرگ را.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
شما بیا كار كن.. البته اگر تو عمرت كار و محصولی داشتی
و جالب اینجاست این نمادهای خودرویی در بورس هم معامله میشوند !! چگونه با این حجم از زیان ، حتی مثبت هن هستند در بازار سرمایه
این بدهی چگونه محاسبه شده است؟؟ مربوط به کجاست؟؟ به نظر من بیشتر شبیه سند سازی هست ، به عنوان مثال میگوییند فلان خودرو باید ۶۰۰ باشد و ما ۲۰۰ میدادیم و لذا هر خودرو ۴۰۰ ضرر !! خب چگونه شما اصلا این اعداد را حساب کرده اید؟؟؟
نباید اجازه داد خودروسازها الکی فاکتور و زیان و سود معلوم کنند
پاسخ ها
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
به نظر هم درست میگید.چرا در بورس هستند و البته مثبت! بیشتر میخان مظلوم نمایی کنند و بیشتر بخور بخور کنند.
اگر این دو خودرو ساز کشور زیان ده هستند ؛ چرا آن را تعطیل نمیکنند. خودروهای بی کیفیت را به چندین برابر قیمت دارند به این مردم مظلوم میفروشند . حیا هم خوب چیزیه ............. ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
سلام آقای علی نقی
این چندین برابر را از خارج به شما دیكته كرده اند. از كجا در میاری این اعداد رو.
خودرو سازان داخلی روجمع کنید .بهترین وبروز ترین خودروها رووارد کنید .بنفع همه میباشد.
نه داداش این جیش العدل نیست گروه های وابسته به طالبان هستن ولی شما نمیخواین که مردم اینو بدونن به زودی با طالبان مجبورین یا باج بیشتر بدین یا بجنگین
مگر ارزش ریالی و دارائی ( قیمت کارخانه و تجهیزات و موجودی انبار و....) خودروسازان کشور چقدر است که 450 همت هم ضرر انباشته دارند؟
هرجای دنیا که بود ، شامل قانون ورشکسته ها میشد.
این زیان باید از طریق گران کردن قیمت سوخت تامین شود نه چاپ پول که الان می‌کنند البته نرود میخ آهنین در سنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
خودرو را گران می کنند برای شکستن کمر مردم کافی است به سوخت پراید و مسافر کش چکار داری
اگر خودروسازها زیان‌ده هستند لطفا تعطیلشان کنید و به کارگرانش حقوق بیکاری دهید. جلوی ضرر را هر وقت بیگیری منفعته
مفت خورها ی دور بر خودروسازان و بالادستی بگیرها که هیچ نقشی در تولید خودرو ندارند اگر دست بردارند از گرفتن پول یا مفت، این ضرر و زیان هایی که ازش جار میزنید، دیگر وجود نخواهد داشت.
آقا چرا این خودو سازها را مثل آمریکا که جنرال موتورز را ورشکسنته اعلام کرد ورشکت نمیکنید تا جمع بشه این صنعت زیان ده نابودگر حادثه ساز که تنها خروجیش خودرو بی کیفیت و داغون که مرگ به سرنشین هدیه میده باور کنید جمعش کنید بهتره
یه کار دیگه هم میشه کرد که 100 درصد مدیریتش بدید به یه خودروساز معتبر خارجی مثل کیا و هیوندا و تویوتا و ...
الان 500 همت ماشین توی پارکینگهاتون خوابیده که با فروشش زیان شما برطرف میشه.
تاوان دروغ های دولت ها به ملت در بی اثر بودن تحریم و آف ای تی آف و ..را کارخانه های تولیدی و به ویژه خودروسازی می دهد.
یک توصیه به خودرو سازان و قطعه سازان
به هیچ احدی در هیچ منصبی رشوه و باج ندهید
تا می توانید به مردم رشوه و باج و شاسی کوتاه و بلند با نرخ عادلانه بدهید
برکت در مردم مداری است نه همراهی با باج سالاران
این خودرو سازها که هر چی گرون میکنن باز تو زیان هستن. عقل چی میگه؟ وقتی یه بنگاه اقتصادی زیانده هست باید بی شک بسته شود. مگه برنج و گوشت و گندم و برخی مایحتاج مردم وارد نمیشه؟ خوب خودرو با کیفیت و استاندارد بالا وارد کنید اینام تعطیل بشن ما راضی به زیان این بزرگواران نیستیم والله
زیان ساخته شده بر مبنای فاکتورهای ساختگی بین خودروسازان و قطعه سازان تابعه خودشان را کسی باور نمی کند چرا که با یک سوم قیمت این خودرها می توان خودرو روز دنیا با متوسط مصرف 4 لیتر را خریداری کرد پس راه تخمین زیان را اشتباه رفته اید زیان واقعی که باید محاسبه شود زیان کشور در مصرف بنزین و گازوئیل با حداقل سه برابر متوسط روز دنیا می باشد یعنی روزانه حدود 60 میلیون لیتر بنزین و 60 میلیون لیتر گازوئیل با استفاده از محصولات این خودرو سازان به صورت مستقیم به اقتصاد کشور زیان وارد می شود البته زیان های غیر مستقیم را حساب کنید کشته ها تعمیرات اتلاف وقت و زمان آلودگی و نتایج مرگبار ان بر سلامت افراد و .... به راحتی می توان به این نتیجه رسید که اگر خودر سازان به قول خودشان زیان ده تعطیل شوند و فقط بر مبنای تفاوت مصرف بنزین و گازوئیل ناشی از واردات خودرهای کم مصرف در نظر گرفته شود در طی چند سال می توان کل زیانهای ناشی از حضور خودر سازان بر اقتصاد کشور را رفع کرد
والا ما یک میلیارد زیان انباشته داشتیم مجبور شدیم در تولیدیمونو بستیم. چطور ممکنه با اینهمه زیان شرکتی بتونه به فعالیت ادامه بده تازه تولیدشم بالا ببره و هر روز یه محصول بنجل هم رونمایی کنه؟
یه کم این زیان مشکوک میزنه.
ضمنا این چیه صنعتیه که قطعه ساز تاراضی خودرو ساز ناراضی خریدار ناراضی فروشنده ناراضی خدمات پس از فروش ناراضی مردم ناراضی دولت ناراضی پلیس راهور ناراضی محیط زیست ناراضی و باید همچنان به تولیدش ادامه بده؟
قانونا شرکتهای زیان ده که زیانشون بیشتر از سرمایشون باشه باید اعلام ورشکستگی و تعطیل کنن.
اگه خودرو سازان قیمتهارو 100برابر کنند بازم زیانده هستند چون باید دست بخش خصوصی باشد وقتی 70درصد نیروی مازاد داشته باشی توان پرداخت هزینه ها رو نداری تعدیل نیرو و واگذاری به بخش خصوصی تنهارا نجات خودرو سازان
مردم بیصبرانه و از اعماق دل و با چشمانی امیدوار منتظرند تا این دو تا خودروساز (چه خودروی خانواده چه تجاری چه باری) به حق آه دل بازماندگان همه کسانی که بر اثر تصادفات جاده ای و تصادفات پراید یا بنز ده تن یا آلودگی شهرها یا .... از دست رفتند بخورند زمین و منحل بشند. صبح روز ورشکستگی و بستن این دو تا کارخانه همه مردم فریاد شادی سر میدن و شیرینی پخش میکنند. والله العظیم این احساس خیلی از مردمه
اولا به والله قسم دروغ میگن که زیان میکنندآشغالهایی که این شرکت هاتولیدمیکنندهمه اش سوده منتهااینهامردم روشناختن این خودروهاصلاخودرونیست قیمتش هم ده برابرازقیمت فعلی بایدکمترباشه دوماانشالله آه قشرفقیرومستضعف دامن خودروسازهاروبگیره تمام کسانیکه در جاده هاکشته شدن خونشان به گردن خودروسازه دولت هاکه درش روتخته نکردندخودروسازخارجی حاضره بایک دهم این قیمت هاخودرودرجه یک بیاره
اخه خودروساز چرا زیان میکنه مگه غیر از اینه خودرو به چند برابر قیمت واقعی میفروشه
اگه زیان ده هستند چرا تولید میکنند!!!تعطیل کنید چندین سود واسه کشور دارد!اول دیگه ضرر نمیکنند دومتوسط مردم نفرین نمیشوند!سوم میزان کشته ها نصف میشود!چهارم خودرو با کیفیت وارد میشود!پنجم مصرف بنزین نصف میشود!ششم الودگی هوا در شهرها کاهش پیدا میکند !هفتم رو بقیه بگن!!!!
.قیمت خودرو را طی چند سال ده برابر کرده اند بعد چنین ادعایی دارند؟؟؟
راه حل فقط جاروکردن تمام مدیران خودرو سازی کشور وانتصاب انسان های سالم وبا انصاف است.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم