بازدید 3043
۱

اعتراف نتانیاهو به کشته شدن نظامیان اسرائیلی

نتانیاهو به کشته شدن شماری از نظامیان اسرائیلی در درگیری‌ها با رزمندگان حماس در غزه اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 12 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به کشته شدن شماری از نظامیان اسرائیلی در درگیری‌ها با رزمندگان حماس در غزه اذعان کرد.

این گزارش می افزاید بنیامین نتانیاهو در نشست خبری تائید کرد که تعدادی از سربازان اسرائیلی در درگیری با نیرو‌های حماس در غزه کشته شدند. وی تصریح کرد تا زمانی که دستاورد مهمی به دست نیاوریم، جنگ متوقف نخواهد شد و جنگ و درگیری در غزه همچنان ادامه خواهد داشت و هدف آن دستیابی به پیروزی است و هیچ جایگزینی به جای آن وجود نخواهد داشت.

نتانیاهو گفت: ارتش اسرائیل غزه را تحت محاصره کامل خود در آورده و جنبش حماس تسلط و کنترل خود را بر نوار غزه از دست داده است. او در ادامه اشاره کرد که جنگجویان حماس کنترل خود بر نوار غزه را از دست داده اند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه به حزب الله لبنان هشدار داد از ورود به جنگ پرهیز کند. او همچنین از روسا و رهبران کشور‌های عربی خواست که در جبهه ضد حماس بایستند. نتانیاهو تاکید کرد: بازگرداندن گروگان‌ها از غزه هدف اصلی ماست و بدون بازگشت گروگان‌های ربوده شده، آتش بسی برقرار نخواهد شد. او خاطرنشان کرد: مذاکرات درباره آزادی گروگان‌ها از طریق رئیس موساد صورت می‌گیرد. وی در ادامه گفت: هدف اصلی و اساسی ما نابودی حماس است و در این مسیر، اکثریت مردم آمریکا از ما حمایت می‌کنند.

او افزود: به طور مستمر و دائم با «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، در ارتباط هستیم و از حمایت‌های نظامی، سیاسی و اخلاقی دولت و مردم آمریکا سپاس گزاریم. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس خلع سلاح خواهد شد و از جانب غزه تهدیدی برای اسرائیل وجود نخواهد داشت. او تاکید کرد که ارتش اسرائیل به تلاش خود برای کنترل نوار غزه ادامه خواهد داد که اطمینان و تضمین شود که تهدیدی از غزه برای اسرائیل وجود ندارد. نتانیاهو خاطرنشان کرد که اگر صلح، امنیت و تضمین آینده دولت اسرائیل را می‌خواهید، باید حماس را نابود کنیم. او در ادامه تاکید کرد که ما در هر صورت از کنترل امنیتی غزه دست نخواهیم کشید. وی تاکید کرد که هر گونه فشار بین المللی تغییری در باور و اعتقاد به حق ما و نیز وظیفه ما برای دفاع از خود به وجود نخواهد آورد. او در ادامه افزود که رهبران جهان به اعلام حمایت خود از اسرائیل ادامه دهند و تسلیم فشار‌ها نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جنگ است حلوا که خیر نمی کنند . بالاخره در جنگ یه عده ای کشته می شوند . آنها شهیدند و نزد خدای روزی می گیرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست