بازدید 32949
سی و ششمین روز جنگ غزه

تهدید وزیر جنگ اسرائیل: بلای غزه را سر لبنان و حزب الله می آوریم!/ ساقط شدن پهپاد غول پیکر اسرائیل در غزه+ عکس/ ادامه کشتار و حملات گسترده اسرائیل علیه غزه/ شکاف میان آمریکا و اسرائیل بر سر حاکمیت غزه

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سی و ششمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 11 November 2023

ساقط شدن پهپاد غول پیکر اسرائیل در غزه+ عکس/ ادامه کشتار و حملات گسترده اسرائیل علیه غزه

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سی و ششمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۱

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک الخیام و عیتا الشعب واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر آژیر هشدار در شهرک شتولا واقع در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که «عباس نظیر الرشعینی» ملقب به ابوزهراء از شهر الهرمل در راه قدس به مقام شهادت نائل شده است.

تهدید وزیر جنگ اسرائیل: بلای غزه را سر لبنان و حزب الله می بریم!
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۶

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از شهرک «الجلیل» در نزدیکی مرز لبنان و در جمع نظامیان این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست های میدانی ارتش این رژیم مدعی شد: حزب‌الله در حال ارتکاب اشتباه است و ممکن است مرتکب اشتباه بزرگی شود. ساکنان بیروت ممکن است در وضعیتی مشابه غزه قرار گیرند.

وی گفت: خلبانان ما در کابین نشسته‌اند و دماغه هواپیماها به سمت شمال است، ما به اندازه کافی برای انجام هر کاری در جبهه جنوب (نوار غزه) نیرو و تجهیزات داریم، اما نیروی هوایی به سمت شمال می‌رود و قدرت آن بسیار زیاد است.

هلاکت ۵ نظامی دیگر صهیونیستی در تجاوز به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۴

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۵ نظامی این رژیم در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در غزه کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی افزوده است: سرگرد متان مئیر ۳۸ ساله از اودم و از نیروهای گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، سرگرد موشه یدیا لتر ۳۹ ساله عضو گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، گروهبان یکم یوسف حاییم هرشکوویچ ۴۴ ساله از جیبوت،از نیروهای گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱، سرگی شمیرکین ۳۲ ساله از کریات شمونا از نیروهای گردان ۶۹۷ تیپ ۵۵۱ و سرگرد نتانئیل (ناتی) هاروش ۳۴ ساله از قدس از نیروهای یگان ۵۰۸۴ تیپ گعفاتی در عملیات نظامی در شمال نوار غزه کشته شدند.

تاکنون رژیم صهیونیستی به هلاکت ۴۳ نظامی خود در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرده است.

جنگ امروز صهیونیست‌ها علیه زنان و کودکان است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۳

رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی در غزه گفت که جنگ امروز رژیم صهیونیستی،‌جنگ علیه کودکان و زنان است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «سه روز پیاپی است که تحت محاصره قرار داشته و دشمن صهیونیستی از ما می‌خواهد که بیمارستان را ترک کنیم اما این خواسته را رد می‌کنیم».

رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی اضافه کرد: «اشغالگران را به چالش می‌کشیم که بتوانند حضور یک نفر از گروه‌های مقاومت را در بیمارستان اثبات کنند».

وی ادامه داد: «کودکان گروهی هستند که بیشترین آسیب را از این جنگ متحمل شده‌اند».

رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی گفت: «کودکان در غزه از هرگونه خدمات محروم بوده و در حال حاضر هیچ جایی برای درمان ندارند».

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه بامداد شنبه از رژیم صهیونیستی خواست بمباران غیرنظامیان در غزه را متوقف کند. 

ماکرون در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه دولتی انگلیس، بی‌بی‌سی گفت که اسرائیل باید کشتن کودکان و زنان در غزه را متوقف کند. 

ماکرون در این مصاحبه که در کاخ الیزه انجام شد گفت که «هیچ توجیهی» برای این بمباران‌ها وجود ندارد و آتش‌بس به نفع اسرائیل خواهد بود. 

رئیس‌جمهور فرانسه با بیان این ادعا که حق اسرائیل برای «دفاع از خود» را به رسمیت می‌شناسد گفت: «من از آنها می‌خواهم که این بمباران را متوقف کنند.»

تانک‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان‌های «الرنتیسی» و «النصر» برای کودکان، و دو بیمارستان دیگر فعال در حوزه چشم‌پزشکی و سلامت روان را از هر طرف به محاصره درآورده‌اند.

به گفته منابع خبری، هزاران بیمار، کارکنان بیمارستان، کادر درمان و آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان ها گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر مرگ قرار دارند.

ادامه حملات حزب‌الله به مواضع ارتش صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۳

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای حملات امروز خود به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را تشریح کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی با راکت‌های هدایت شونده و تسلیحات مناسب، حملات دقیقی را به نیروهای پیاده و مواضع ارتش اشغالگر انجام دادند.

در ادامه بیانیه آمده است: این حملات امروز (شنبه) در المطله، الرادار و زبدین در مزارع اشغالی شبعا صورت گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد که پایگاه‌ها و نیروهای دشمن با دقت مورد اصابت قرار گرفته و تلفاتی به آنها وارد شد.

همزمان جنبش أمل لبنان از شهادت یکی از رزمندگان واحدهای نظامی این جنبش طی حمله دشمن اسرائیلی خبر داد و اعلام کرد که رزمنده «علی الحاج داود» امروز در حملات رژیم صهیونیستی در منطقه «رب ثلاثین» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

تظاهرات گسترده مردم در لندن علیه رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۵

 منابع رسانه ای عصر شنبه به وقت تهران از تظاهرات گسترده مردم انگلیس در حمایت از فلسطین و اعتراض علیه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 به گزارش منابع خبری، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این تظاهرات انبوه هواداران فلسطین را در «لندن» پایتخت انگلیس نشان می‌دهد. برخی منابع خبری از برخورد پلیس با معترضان خبر دادند. پلیس لندن اعلام کرد که ۸۲ نفر از معترضان به  بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، خیابان‌های اطراف سفارت آمریکا و رژیم صهیونیستی در لندن جهت مقابله با حملات احتمالی معترضان حامی فلسطین و مخالفان سرسخت سیاست‌های حمایتی دولت بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه به دستور پلیس متروپولیتن لندن بسته شد. 

وبگاه «میدل ایست مانیتور» نیز نوشت، ده‌ها هزار نفر در خیابان‌های لندن در حمایت از فلسطین در یکی از بزرگترین تظاهرات در تاریخ  انگلیس به خیابان‌های لندن آمدند. معترضان خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستند.

شبکه خبری «اسکای نیوز» نیز شمار حاضران در این تظاهرات را ده‌ها هزار نفر اعلام کرد. 

مخالفت اردن با سفر هیأت حماس به امان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۹

 برخی رهبران حماس گفتند که دولت اردن بار دیگر با سفر یک هیأت سیاسی حماس به امان برای بررسی تحولات نوار غزه، مخالفت کرده است. 

روزنامه «رأی الیوم» نوشت که رهبران حماس به مقامات اردن اعلام کرده بودند که دفتر سیاسی این جنبش آماده اعزام هیأت رسمی به این کشور برای تبادل دیدگاه، هماهنگی و استفاده از تجربیات اردن است. 

به نوشته این روزنامه، اردن با وجود موضع رسمی و مثبت این کشور و تلاش برای ممانعت از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، با سفر رسمی هیأت حماس به امان مخالفت کرد. 

این روزنامه همچنین نوشت که دولت اردن با پیشنهاد حماس برای مشارکت در رایزنی‌ها و میانجی‌گری در پرونده تبادل اسرا و گروگان‌ها مخالفت کرده است. 

انصارالله: اسرائیل را با موشک بالستیک هدف قرار می‌دهیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۰

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را به انجام حملات بیشتر با موشک بالستیک تهدید و تاکید کرد که یمن به عنوان یک کشور و از سوی رهبری و مردم تصمیم درستی را در حمایت از فلسطین و ملت مظلوم آن با تمامی ابزارهای لازم و ممکن گرفته است.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه خاطرنشان کرد، جغرافیای فلسطین اشغالی این موضوع را در حرف و عمل ثابت کرده و یمن و وزارت دفاع براساس دستورالعمل‌های عبدالملک الحوثی عملیاتی با موشک بالستیک و پهپادهای دوربرد و پیشرفته انجام داد که برد آنها به بیش از ۲ هزار کیلومتر می‌رسد.

براساس گزارش سایت المیادین، وی در ادامه افزود، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حالتی از نگرانی و هیستری به سر می‌برند و نسبت به این توانایی‌های نظامی پیشرفته و این عملیات‌های قدرتمند و راهبردی در یمن شگفت‌زده شده‌اند.

القحوم همچنین تصریح کرد، شکست سامانه‌های دفاعی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها که میزان برتری فنی و صنعتی نظامی این تسلیحات راهبردی یمن را نشان می‌دهد، ثابت می‌کند که یمن یک کشور منطقه‌ای است و تمامی عناصر قدرت را در اختیار دارد و از حاکمیت و استقلال خود دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه ماجراجویی مربوط به تشدید تنش در یمن هزینه‌ای به دنبال خواهد داشت و سرنوشت آن با شکست و زیان همراه خواهد بود و معادله‌ای که یمن ترسیم و ایجاد کرده واقعی است.

فاجعه‌ در بیمارستان الشفاء در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۰

منابع از شهادت یک نوزاد شیرخواره در بیمارستان الشفاء به دلیل سرما خبر دادند و 39 نوزاد دیگر نیز در معرض شهادت هستند.

 یک نوزاد شیرخواره در مرکز پزشکی الشفاء در نوار غزه امروز (شنبه) به دلیل سرمای ناشی از قطعی برق در مرکز الشفاء که مکرراً در معرض حملات رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد، جان خود را از دست داد.

از سوی دیگر، «می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک وضعیت فاجعه باری در بخش درمانی در غزه با توقف خدمت‌رسانی ۲۰ بیمارستان از میان ۳۰ بیمارستان در سایه حمله مستقیم به بیمارستان‌ها وجود دارد.

الکیله در کنفرانس خبری اعلام کرد که ۳۹ کودک و نوزاد شیرخوار در بخش مراقبت‌های ویژه در معرض مرگ هستند چراکه اوکسیژن به آن‌ها نمی‌رسد.

وی گفت که بیماران در بیمارستان الشفاء با تهدید مرگ حتمی مواجه هستند.

می الکیله عنوان داشت که رژیم صهیونیستی مرکز پزشکی الشفاء را با فسفر سفید بمباران کرده است.

وی گفت که بیمارستان القدس خدمت رسانی نمی‌کند و تنها بخش مراقبت‌های ویژه در آن فعالیت می‌کند که آن بخش نیز با خطر توقف خدمات طی چند ساعت آتی مواجه است.

خبرگزاری فلسطینی وفاء به نقل از منابع پزشکی گزارش داد که چهار مریض در بخش مراقبت‌های ویژه در مرکز الشفاء به دلیل قطعی برق به شهادت رسیده‌اند.

همچنین شاهدان عینی به خبرگزاری وفاء گفتند که تانک‌های اشغالگر یک کادر درمانی را که برای معاینه مجروحان در داخل بخش‌های این مرکز در حرکت بود و تعدادی از آوارگان را که درصدد خروج از این مرکز بودند، با موشک هدف قرار داد.

بخش مراقبت‌های ویژه اطفال و دستگاه‌های اکسیژن در بیمارستان الشفاء از کار افتاده‌اند.

محمد ابو سلمیه، مدیر مرکز الشفاء پیشتر گفت که در این بیمارستان انباشتی از جسدهای شهداء وجود دارد و تلاش‌هایی برای دفن آنها در داخل بیمارستان صورت می‌گیرد.

ابو سلمیه گفت: جهانیان ناظر ما هستند که در حال مرگ هستیم و ما صرفاً عدد و رقم نیستیم.

حمله موشکی حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۲

حزب الله لبنان امروز نیز در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه مواضع نظامی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد: پادگان صهیونیستی رامیم را هدف موشکی قرار دادیم و نیروهای صهیونیستی را زخمی کردیم.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی در منطقه «حدب یارون» را در شمال فلسطین اشغالی نیز هدف قرار دادیم و آن‌ها را زخمی کردیم.

کادر درمان انگلیس خواستار آتش‌بس در غزه شدند
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۷

کادر بهداشت درمان در لندن در مقابل دفتر نخست وزیری انگلیس تجمع کرده و خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه و توقف حملات رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تجمع‌کنندگان اسامی همکاران کادر درمان در غزه را که در جریان جنگ در این باریکه کشته شدند، به همراه داشتند.

"عمر عبدالمنان"، متخصص مغز و اعصاب کودکان انگلیس نامه‌ای مکتوب خطاب به ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس را که در پلتفرم اجتماعی پزشکان "GMV" منتشر شد، قرائت کرد.

در این نامه نوشته شده است: ما از شما دولت لندن می‌خواهیم تا خواهان آتش‌بس فوری در غزه شوید. با توجه به حملات مداوم و بی‌وقفه به کادر درمان و نهادهای پزشکی در غزه، اسرائیل از قوانین بین‌المللی سرپیچی می‌کند و بهداشت ۲.۲ میلیون سکنه غزه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

در ادامه این بیانیه همچنین این گروه از کادر درمان انگلیس با همکارانشان در غزه ابراز همدردی کرده و گفتند، دولت انگلیس باید به پایان دادن به این وضعیت کمک کند.

در پایان این نامه از دولت لندن خواسته شده تا خواستار آتش‌بس سریع شده، از قوانین بین‌المللی به وسیله محکوم کردن کشتار کارمندان بهداشت و درمان و توقف حملات به کادر درمان و اهداف غیرنظامی حمایت کرده و خواستار ارسال بی‌چون و چرای کمک‌های بشردوستانه به غزه باشد.

هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۷

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت جمعه به شورای امنیت سازمان ملل گفت به طور متوسط یک کودک در هر دقیقه در نوار غزه کشته می‌شود و هشدار داد هیچ کجا امن نیست و هیچ کس در امنیت نیست. 

وی افزود نیمی از ۳۶ بیمارستان غزه و دو سوم مراکز مراقبت‌های اولیه از کار افتاده‌اند و آن‌هایی که همچنان مشغول فعالیت هستند، با حجمی بسیار بیشتر از ظرفیت مواجه‌اند. آدهانوم سیستم بهداشت و درمان غزه را در آستانه فروپاشی توصیف کرد. 

او در توصیف وضعیت غزه گفت: راهروهای بیمارستان‌ها مملو از مجروحان، بیماران و افراد در حال مرگ است و سردخانه‌ها پر شده است. جراحی بدون بیهوشی (انجام می‌شود). ده‌ها هزار آواره در بیمارستان‌ها پناه گرفته‌اند. 

به گزارش رویترز، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت از هفتم اکتبر (۱۵ مهر)--آغاز درگیری‌ها در غزه، سازمان جهانی بهداشت ۲۵۰ حمله به مراکز بهداشت و درمان در غزه و کرانه باختری را تایید کرده است. 

در آغاز نشست شورای امنیت سازمان ملل، یک دقیقه سکوت برای غیرنظامیان کشته شده در درگیری‌ها و همچنین ۱۰۱ نفر از کارکنان آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) که جان خود را از دست داده‌اند، برگزار شد. 

ماسک: قتل هر کودکی در غزه، عضو جدیدی از حماس می‌سازد
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۵

ایلان ماسک با اشاره به وضعیت موجود در نوار غزه گفت، هر عضوی از حماس را از بین ببرید، تعدادی عضو جدید ایجاد می‌کنید. اگر شما احدی از فرزندان و کودکان در غزه را بکشید، اعضای جدیدی برای حماس ایجاد خواهید کرد.

ایلان ماسک میلیاردر و کارآفرین آمریکایی ضمن حمایت از یک مسیر جایگزین برای برقراری صلح بین رژیم صهیونیستی و حماس در غزه مدعی شد، کمک به مردم غزه در واقع خنثی کردن تمایلات حماس در برانگیختن مخالفت با رژیم صهیونیستی را از بین می‌برد.

وی همچنین در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: «حماس واقعا به دنبال انجام بدترین اقدامات بود تا اسرائیل را به بدترین واکنش وادار کند و سپس از این واکنش تهاجمی اسرائیل برای برگزاری تجمعات جهان اسلام برای مساله غزه و فلسطین بهره بگیرد. این کاری است که آنها در انجامش موفق شدند!»

به نقل از پایگاه خبری هیل، ماسک همچنین گفت: بنابراین، فکر می‌کنم باید یک اقدام متناقضی صورت گیرد حتی اگر مشکل هم باشد این است که من پیشنهاد می‌کنم اسرائیل شفقت بسیار قابل توجهی را از خود نشان دهد. این دقیقا کاری است که هدف حماس را خنثی می‌کند.

ایلان ماسک همچنین گفت: گفتمانی درباره ایجاد یک بیمارستان صحرایی وجود دارد. پیشنهاد چنین کاری را دادم. می‌دانید که آب آشامیدنی، غذا و دارو در غزه ضروری است. همچنین بمباران غزه توسط اسرائیل اثری عکس دارد و باعث ایجاد مقاومت بیشتر به جای توقف درگیری می‌شود.

این میلیاردر آمریکایی افزود: هر عضوی از حماس را بکشید، می‌دانید چند نفر عضوش می‌شوند؟ اگر فرزند هرکسی را در غزه بکشید، باعث می‌شوید تا اعضای جدیدی به حماس افزوده شود.

ماسک پیشتر نسبت به خطر احتمالی تشدید درگیری بین حماس و رژیم صهیونیستی هشدار داده و گفته بود، این مساله می‌تواند به راحتی به جنگ سوم  جهانی منجر شود.

این اظهارات در میانه افزایش درخواست‌ها برای آتش‌بس در غزه مطرح شده‌است. رژیم صهیونیستی با وقفه موقت چهار ساعته با هدف کمک به غیرنظامیان موافقت کرده بود.

تجاوز هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۵

پهپادهای رژیم صهیونیستی روز شنبه یک خودرو باری را در یکی از مزارع موز منطقه البراک الزهرانی هدف قراردادند.

از تلفات و خسارت های احتمالی این تجاوز هوایی گزارشی منتشر نشده است.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز هم اکنون در حال گلوله باران مناطق میان دو شهرک «شیحین» و «مجدل زون» در جنوب صور است.

شبکه المنار نیز از تجاوز توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مناطق میان دو شهرک «الضهیره» و «طیرحرفا» خبر داد.

رژیم صهیونیستی روز جمعه نیز بیمارستان میس الجبل واقع در جنوب لبنان را بمباران کرده بود.

المانیتور: حماس هنوز بیشتر نیروهای خود را حفظ کرده‌ است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۴

پایگاه خبری المانیتور به نقل از برخی نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس هنوز بیشتر نیروهای خود را حفظ کرده‌ است.

 پایگاه خبری المانتیور اعلام کرد، با وجود حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر، سران صهیونیست اذعان دارند که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با وجود تخریب زیرساخت‌ها در شمال نوار غزه، هنوز تا نقطه فروپاشی فاصله دارد.

یک نظامی عالی رتبه رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، به المانیتور گفت، «جنبش هنوز بیشتر قدرت خود را حفظ کرده‌ است».

این منبع در ادامه گفت: نیروهای جنبش زیر زمین پنهان هستند و می‌تواند از طریق شبکه گسترده تونل‌هایی که زیر غزه حفر کردند، بین جنوب و شمال نوار غزه جابه‌جا شوند.

این افسر ارتش رژیم صهیونیستی افزود: این ساختار فرماندهی حماس است که بیشترین فشار آسیب را تاکنون متحمل شده در حالی که بیشتر نیروهای این جنبش که تعدادشان ۲۰ هزار تن برآورد می‌شود، آسیبی ندیده‌اند.

کارشناسان نظامی نیز بر این باور هستند که نابودی حماس از منظر نظامی کار آسانی نیست چراکه گروه‌های مقاومت هنوز قادر به جنگیدن هستند و نابود کردن آنها ماه‌ها و حتی به گفته برخی تحلیلگران چندین سال زمان خواهد برد.

روزنامه وال‌استریت ژرونال به نقل از یک منبع که آن را «آگاه» خواند، نوشت، «جامعه اطلاعاتی آمریکا در مورد توان اسرائیل برای تحقق هدف نظامی علنی خود یعنی نابودی جنبش حماس تردید دارد».

این منبع افزود: «حمله نظامی اسرائیل به نوار غزه می‌تواند به جنبش حماس و زیرساخت‌های آن آسیبی را وارد کند، اما هرگز نمی‌تواند ایدئولوژی حماس را نابود کند.»

شکاف میان آمریکا و اسرائیل بر سر حاکمیت غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷

هیل در مطلبی با اشاره به تاکید مقامات آمریکایی برای حضور گروه‌های فلسطینی برای کنترل غزه پس از جنگ، از شکاف میان واشنگتن و تل آویو بر سر این موضوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هیل نوشت: جنگ اسرائیل در غزه سؤالاتی را در مورد چگونگی مدیریت این منطقه ساحلی تحت محاصره پس از پایان مناقشه جاری به وجود آورده و شکاف فزاینده‌ میان مقامات واشنگتن و تل آویو را بر سر این مهم آشکار کرده است.

به نوشته این پایگاه خبری متعلق به کنگره آمریکا، چندین مقام امریکایی از جمله آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه در این خصوص اعلام کرده اند که اسرائیل نباید غزه را اشغال کند و این باریکه همچنان باید توسط فلسطینی ها اداره شود.

اما اسرائیلی ها از زمان آغاز جنگ با حماس بر این موضع تاکید کرده‌اند که غزه باید توسط یک نهاد دیگر مدیریت شود.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از همان روزهای نخست جنگ با حماس، وعده داد که نوار غزه را برای مدت نامعلومی در کنترل بگیرد، اما توضیح نداد که این امر دقیقا چه پیامدهایی برای فلسطینیان دارد.

در این میان برخی تحلیلگران معتقدند که اداره نوار غزه پس از جنگ به نتیجه این مناقشه و سرانجامِ گروه مقاومت حماس و همچنین میزان ویرانی های به جا مانده بستگی دارد.

ایان لسر معاون «صندوق مارشال آلمان» (اندیشکده آلمانی) در این خصوص گفت: «جنگ جاری میان اسرائیل و حماس ممکن است بسیار طولانی باشد و بسته به نتیجه و موفقیت آمیز بودن آن، پیامدهای متفاوتی نیز در پی خواهد داشت».

وی سپس افزود: «در بدترین حالت، ممکن است اسرائیل با یک جنگ با پایان نامشخص روبرو باشد و از همین رو ما نمی توانیم مدت زمان دقیق آن را پیش بینی کنیم تا بخواهیم برای دوران پس از جنگ تصمیم بگیریم».

تارنمای هیل در ادامه یادآور شده است که اسرائیل از سال ۱۹۶۷ تا ۲۰۰۵ غزه را تحت کنترل داشت و سرانجام در پی قیام بزرگ فلسطینی ها از آن خارج شد و حماس از سال ۲۰۰۷ کنترل آن را در دست گرفت.

این پایگاه خبری خاطرنشان کرده است اگرچه اسرائیل و آمریکا هر دو بر سر خروج حماس از قدرت در غزه توافق دارند، اما در مورد کنترل این باریکه پس از جنگ اختلاف نظرهای آشکاری دارند.

بلینکن دیروز جمعه بار دیگر تاکید کرد که آمریکا با کوچ اجباری فلسطینی ها از غزه و هرگونه تلاش برای کاهش مساحت این باریکه به عنوان قلمرو فلسطینیان مخالف است. وی همچنین در راستای تلاش صهیونیست ها، بر خروج حماس از قدرت پافشاری کرد.

ساقط شدن پهپاد غول پیکر اسرائیل در غزه+ عکس

 گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، امروز (شنبه) در سی و ششمین روز جنگ، از انهدام یک پهپاد غول پیکر ارتش اسرائیل به نام «هرون تی پی» (ایتان) خبر داد.

سرایا القدس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که این پهپاد شناسایی را مورد هدف قرار داده است. پهپاد ایتان با طول بال ۲۶ متر و طول بدنه ۱۳ متر به اندازه یک هواپیمای مسافربری است. ایتان، واژه‌ای عبری و به معنای «با صلابت» است.

ساقط شدن پهپاد غول پیکر اسرائیل در غزه+ عکس/ ادامه کشتار و حملات گسترده اسرائیل علیه غزه

دقایقی بعد نیز سرایا القدس اعلام کرد که کیبوتس کیسوویم در اطراف غزه را با راکت هدف قرار داده است؛ مناطق مسکونی اطراف غزه خالی از سکنه و محل تجمع نظامیان صهیونیستی است.

از سوی دیگر گروه مقاومت عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس نیز خبر داد که با موشک «الیاسین ۱۰۵» سه خودروی زرهی ارتش اسرائیل را در جنوب شهر غزه هدف قرار داده است.

سقوط پهپاد ایتان و ادامه حملات راکتی مقاومت به خوبی نشان از شکست صهیونیست‌ها در نابودی توانایی‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی دارد.

برق بزرگترین بیمارستان غزه کاملا قطع شد

منابع خبری فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که برق بیمارستان شفا در شهر غزه کاملا قطع شده و جان زخمی ها و بیماران در معرض خطر جدی قرار گرفته است.

به گزارش رسانه های فلسطینی، تماس با خبرنگاران در داخل بیمارستان هم قطع شده است و بمباران و گلوله باران توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز همچنان ادامه دارد .

به گزارش این منابع خبری، در طول این مدت مناطق مختلف نوار غزه بویژه اطراف بیمارستان ها و شهر بیت لاهیا در شمال و اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه شاهد سنگین ترین حملات بوده است. فقط در حمله به یک خانه، دستکم ۷ فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

حمایت ترامپ از ادامه حملات به غزه

به‌رغم نگرانی‌های فزاینده درباره تلفات غیرنظامی در غزه، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک مصاحبه جدید گفت که جنگ بین اسرائیل و حماس باید پیش رود. 

به گزارش وبگاه «هیل»، ترامپ پنجشنبه شب در مصاحبه‌ای گفت: بنابراین جنگی دارید که در جریان است، و احتمالاً باید اجازه دهید پیش برود زیرا افراد زیادی می‌میرند. 

وی در ادامه سخنانش به گزافه‌گویی علیه ایران پرداخت و به‌رغم تاکیدها بر فلسطینی بودن عملیات حماس مدعی شد: هرگز نباید آغاز می‌شد. امکان نداشت دوباره شروع شود. ایران پول نداشت زیرا ایران آن را رهبری می‌کند. و تنها احمق‌ها می‌گویند که این درست نیست. آن‌ها این را رهبری می‌کنند. خیلی حیله‌گر هستند، خیلی باهوش و مکار. آن‌ها آن را رهبری می‌کنند و باید پایان یابد. 

ترامپ ادعا کرد این درگیری در صورت حضور او در کاخ سفید به دلیل رویکرد سخت گیرانه‌اش در قبال ایران رخ نمی‌داد. او همچنین گفت وضعیت به دلیل نفرت موجود در درگیری دشوارتر شده است. 

وی گفت: نفرتی مانند نفرت فلسطینیان از اسرائیل و یهودیان وجود ندارد. و احتمالاً برعکس؛ نمی‌دانم. می‌دانید چندان واضح نیست اما احتمالاً همینطور است. بنابراین گاهی باید بگذاری همه چیز پیش برود و باید ببینی به کجا ختم می‌شود. 

ترامپ پیش‌تر و در پی عملیات طوفان الاقصی در اظهارنظری حزب‌الله لبنان را بسیار باهوش توصیف کرده و بعد از آغاز این عملیات از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده بود. 

وی در این مصاحبه با «یونیویژن» گفت که اسرائیل باید روابط عمومی بهتری داشته باشد، زیرا طرف مقابل، آن‌ها را در جبهه روابط عمومی شکست می‌دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۸۵
طبق گزارشات حماس و صدا و سیما اسرائیل دارد شکست میخورد پس جنگ ادامه یابد خوب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
طوفان الاقصی، مانند بومرنگ برگشت و به حماس اصابت کرد.
از قدیم الایام گفته اند که کینه و انتقام جویی ، چشم ها را نابینا و عقل را از کار می اندازد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حمله حماس و تبعات آن درس عبرتی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.
تعصب کور، نادیده گرفتن واقعیات و مغرور بودن به داشته های خود هیچگاه ره به جایی نخواهد برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
رهبران خارج نشین حماس و حامیان مالی و نظامی آنها باید جوابگوی خون آن ۴۵۰۶ کودکی فلسطینی که تا صبح امروز در اثر بمباران اسراییل کشته شده اند، باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مسئولان اعلام کردند 6 دقیقه تا نابودی اسراییل فاصله است الان وقتش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
سایبری ها امریکایی اولین کامنت ها را می گذارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
برنده کسی نیست که بیشتر می کشد. برنده حماس است که ماهیت واقعی اسراییلی ها را جلوی چشم همه دنیا قرار داد. البته در این راه ممکن است 20 هزار کشته بدهد و 50 هزار خانه ویران شود. ولی برنده کسی است که به هدفش رسیده است و نه کسی که تعداد بیشتر را قتل عام می کند. تاریخ موارد زیادی از این نوع دارد که در بلند مدت قاتل همان بازنده است و مقتول همان برنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ناشناس 13:12 اینو نگی واقعاً چی بگی؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نه برادر سرتون رو کردید تو برف و فقط خودتون و افکارتون رو می پرستید ... کدوم سایبری ... یه نگاه به مثبت ها بنداز می فهمی یعنی چی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اینجا سایبریهای اسراییل بیشترن یا آمریکاییها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حمله حماس و کشتار مردم اسرائیل برای چی بود برای دستیابی به چه هدفی... اسرائیل که هیچ ،هر کشوری بود پاسخ قاطع می داد اینطور نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
یا اینکه ملت خیلی بی شرف شده اند که از رژیم صهیونیست حمایت دارند یا اینکه سایبری های آمریکا با آی پی های جعلی رأی الکی می‌زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مدتی هست که به مثبتها توجه نمیکنیم
انسانیت با این مثبت و منفیها سنجیده نمیشه
خیلی ها اینجا انسان نیستند
کاری ندارم که طرفدار ایرانند یا مخالف سیاستهای ایران
فقط این وقایق ثابت کرد ما در بین افرادی زندگی میکنیم که برای مرگ کودکان هم ناراحت نمی شوند
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بیشتر این کامنتها از کسانی هست که بویی از آدمیت نبرده اند
هر چی تعداد مثبتهاشون بیشتر باشه، بیشتر از انسان بودن خجالت می کشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
الان ماهیت اسرائیل خراب شد یا حماس؟ فقط نشستین شبکه خبر رو نگاه میکنید و نمیدونید تو دنیا چه خبره و کافیه یه سر به یه گفتگوی سیاسی بی طرف بزنید و نظرات عموم مردم جهان رو ببینید که چطور از حماس اعلام انزجار میکنن و رسما افکار عمومی به سمت اسرائیل غش میکنه ، یکم از راهپیمایی های حمایت از اسرائیل ببینید تا بدونید همچی پیروزی هم برا حماس نبوده و فقط خون کلی انسان بی گناه که عموما بچه هم بودن ریخته شده و جوانمردان حماس خودشون توی تونل ها مخفی شدن زن و بچه رو کردن گوشت جلوی توپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
برادر این مثبت ها و کامنتها کار دشمن نیست کار مردمی هستند که نظرشون با شما جداست با اینک اکثزیت هستند ولی شما اونها رو به حساب نمیارید و دشمن می پندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ببین خورت رو تو چه جایگاهی میبینی که به هموطنات میگی بی شرف، یخورده به خودت و فرهنگت شخصیتتو تعصباتت فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جنگ قواعد خودش رو داره
این کاری که سگهای صهیونیست انجام جنگ با کودکهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دیشب کلیپی دیدم که در آمریکا و اسرائیل پلیس رفته بود در خونه کسانیکه در حمایت از غزه توئیت زده بودند و یکی یکی اونها رو شناسایی و بازداشت میکردند (اوج آزادی بیان!!1) حالا واقعا نمیدونم چرا مسئولین امنیتی ما خواب تشریف دارند و این موجودات رذل و بی ارزشی که برعلیه مجاهدان حماس و در حمایت از اسرائیل جنایتکار کامنت میذارند رو شتاسایی و به درک واصل نمیکنه آیا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اونایی که از اسراعیلی ها حمایت می کنید اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید تو تموم دنیا مردم همه کشورها حتی اونایی که خدا رو قبول ندارند کشتار مردم بی دفاع رو به دست صهیونیستها محکوم میکنند و در همین حد آزاده هستند .انسانیت و شرافت یه چیزی هست که به دین و مذهب ربطی ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ناشناس 16:55 دیروز در لندن فقط 300 هزار نفر در محکوم کردن اسراییل تظاهرات کردن!!! تو بشین من و تو و ایران اینترنشنال ببین، بله اونا بهت میگن که تو افکارت درسته و همه حامی اسراییل هستن. من همه رسانه های غربی رو چک می کنم.
یعنی حماس بدون در نظر گرفتن عواقب حمله به اسرائیل شهروندان خودش رو قربانی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دقیقا
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تبانی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خودت سوال می کنی بغل دستی ات جواب می دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نیاز به بغل دستی نداره عزیز یه نگاه به مثبتها بنداز
حماس آخرین اشتباه عمرش را مرتکب شد و در آینده غزه جایی نخواهد داشت حمایت از حماس قمار روی اسب بازنده خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
کل جنگ طلبان حماس دارن میرن بهشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اسب بازنده درست نیست اسب حیوان نجیبی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جنگجویان حماس فقط از خاک و ایمان و کشورشان دفاع می‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دلت خوشه برادر، آخه کشتن غیر نظامی ها شد دفاع؟حمله حماس اشتباه بود و مصیبتش برای مردم بی دفاع غزه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بچه جون حماس یه ملته
که هفتاد ساله تحقیر شده
هنیه کجاس ؟
نخاله و مشعل کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
قایم شدن تا آتش بس بشه و بیان بیرون بگن ما پیروز شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مثه علی کریمی دارن از راه دور رهبری میکنن جنبش رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اینا کلا بهشت رو فقط برای بقیه تجویز میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جلیلی و حاج حسین عباسی و رایفی پور ذوالنور باقری کنی و دیگران بخصوص پایداریچی ها کجا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مخفی شده اند .
یا زیر مسجد
یا زیر مدرسه
یا زیر بینارستان
یا توی آمبولانس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
غوطه ور در ترس و وحشت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همون جایی که علی کریمی حضور داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همه این عزیزان ایثارگرانی هستند که هیچ وقت بهشت را برای خود نمی خواهند بهشت را برای دیگران می خواهند خودشان به جهنم همین دنیا بسنده می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
۱۲:۴۴
اینایی ک گفتی کار اعضای حماس در غزه است. رهبران حماس در هتل های قطر هستن
ma
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
در کاخ مشغول بازی
اسراییل محال است که بعد از پایان عملیات نظامی، اداره امور غزه را تا مدتها به دست فلسطینی ها بدهد.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آیا فکر میکنید که اگر تمام سرزمین مورد مناقشه به امثال رهبران "حماس" واگذار شود، به نفع ساکنین آن سرزمین باشد؟
عملکردشان در زمان صلح چه بوده است؟
حال که غزه درگیر جنگ و بحران است، عملکردشان چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
صهیونیست های کافر مرتد بی شرف جنایتکار مدت زیادی باقی نخواهند ماند
به نظر شما ایا حمله حماس ارزش شیرینی پخش کردن و جشن و سادی داشت
و یا برای این کارشون باید محاکمه بشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تک تک کسانی که در این جشن شرکت کردن و تک تک شیرینی هایی که خوردن آثار ماتاخر داره و حسابش رو پس خواهند داد
جشن و پایکوبی برای قتل و جنایت تاوان دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تک تک کسانی که راضی به جنایات و کودک کشی رژیم جعلی شدند روز قیامت به عنوان شریک جرم صهیونها و به عنوان بردگان صهیونیزم محشور می شوند

شک نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شریک جرم هستند مردم بی پناه رو سپر خودشون قرار دادند
مرگ بر پوتین سوراخ
مرگ بر آتش بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آتش بس فعلا زوده
باید حسابی گوشمالی داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
درود بر استمرار جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مرگ بر رژیم جعلی کودک کش
مرگ بر بردگان صهیونیسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تو آدمی که میگی باید همچنان کشتار انجام بشده؟
تو شرف داری؟
انسانیت داری؟
تو آزاده هست؟
جهنم بر تو مبارک باشه
ان شاء الله با اسرائیلیها محشور بشی
ناشناس
| Austria |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جنگ جنگ تا پیروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شروع کردن که پیروز شوند هنوز که به پیروزی نرسیدند پس جنگ تا پیروزی
از آرزوی محو کردن اسرائیل از نقشه جغرافیا رسیدیم به درخواست برای آتش بس فوری از طرف اسرائیل :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
محو کردن جیگر میخواد و عرضه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
التماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
فعلا که جنگ ادامه داره آتش بسی نیست در عمل
تابناک نوشتی یک پهپاد غول پیکر اسراییلی ساقط شد به اضافه عکس بعد یک عکس از پهپاد سالم را می گذاری فکر نمی کنی حماس خبر فیک منتشر کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اینا گیر افتادن توی تونل ها و نه راه پس دارن و نه راه پیش .اکسیژن شون داره تموم میشه
چی جوری میتونن پهپاد ساقط کنن .
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تابناک گاهی وقتا اخلاق حرفه ای رو کنار میذاره و فقط به کلیک فکر میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تاییدیه خبرش هم اومد
این پهپاد ساقط شد
من نمیدونم پیروز شدن تون رو قبول کنم یا درخواست برای برقراری آتش بس تون رو ؟!!!!!!!!!!!!!
اسراييل كار درستى ميكند. درس عبرتى براى سايرين ميشود كه با ترقه بازى و فشفشه نميتوان لطمه اى به اسراييل زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
فقط از نظر بردگان صهییون کار اسراعیل می تونه درست باشه والا هیچ انسان آزاده ای با هیچ توجیهی جنایت علیه انسانهای بی دفاع و کودکان و زنان را درست نمی داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
از اسرائیل گردن کلفت تر هم بوده
دلیل نمیشه که مظلوم قیام نکنه و دنبال گرفتن حقش نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
متاسفانه با توهم پیروزی نمیشه پیروز جنگ شد الانم مردم رو سپر قرار داددن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 15:20 لطفاً یه مثال بزن و روشنگری کن
حماس مرگ غزه را رقم زد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
. با عرض سلام مطمئن باش که حماس بدون برنامه ریزی و مشورت کشور های اسلامی هیچ وقت تصمیم نمیگیرد انشاالله آزادی فلسطین اشغالی در آینده نزدیک
حماس عامل کشتار مردم و ویرانی غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
احتمالا تو کله شما کردند که اسرائیل مظلوم داشت زندگیش رو میکرد که 75سال پیش اهالی غزه از کشورهای دیگه اومدند و زمینهای اسرائیل رو غصب کردند و هر روز اسرائیلیها رو کشتند و امروز اسرائیل داره با دست خالی از سرزمینش دفاع میکنه
چقدر در قرن 21 جهالت زیاده و بعضی ها حاضر نیستند حداقل یکم مطالعه کنند
یاید یه سر لوله ۱۵۰ اینچ رو بذارن توی تونل ها و یه سر دیگه لوله رو توی دریای مدیترانه
پاسخ ها
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
یه چیزی تو مایه هایه سرسره آبی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دکمه پمپ رو هم بزنن
کسانی کشتار مردم فلسطین و یا هر انسانی را توجیه می کنند
و مقصران اصلی کشتار و نسل کشی را همه کس بجز قاتلان و اشغالگران سرزمین مادری می دانند
نژادپرست افراطی یا بیمار روانی هستند یا قاتل
هر انسانی به نسل کشی بی اعتنا باشد به گفته ی سعدی آدم نیستند
وقتی بیمارستان ها میزنه کودکان قتل عام می‌کنه لذت می برین؟
قاتلان حسین هم لذت بردند وقتی طفل معصوم را به نیزه کشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بله به همین سادگی انسان به کشتار طفل معصوم راضی میشه
پس بترسید از اینه روز قیامت با قاتلین کودکان محشور شوید
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اگر سرزمین مادری فلسطینیها هست هزاران سال قبلتر هم یهودیها در اون سرزمین بودن وسرزمین اونها هم هست .اگر تندروها خواهان نابودی اسراییل نبودن الان دو تا کشور در کنارهم در صلح و صفا زندگی میکردن.در ضمن اسراییل در ابتدا کشوره کوچکی بود و برایه حفظ امنیت خودش مجبور به تصرف سرزمینهای بیشتر شد .در ضمن هیچ کس از سربریدن کودکان و چاقو زدن به پهلویه زنان آبستن لذت نمیبره.
ناشناس
| Austria |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خیلی جالبه که وقتی افراط گران و آتش به اختیارهای ما شکست میخورند، اهل شعر و ادبیات میشوند و به یاد شعرهای سعدی و حافظ می افتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
فلسطینیها سالها در کنار یهودیان زندگی میکردند و مشکلی نبود
مشکل از زمانی شروع شد که یه عده صهیونیست از کشورهای مختلف رو کوچ دادند به فلسطین و دولت جعلی اسرائیلی رو درست کردند و این دولت جعلی مسلمانان رو از زمینها و روستاهاشون کوچ داد به باریکه غزه
حالا کی تندرو هست؟
لعنت بر صهیونیستهایی که آرامش و امنیت رو برهم زندند و لکه ننک حتی یهودیان شدند
نباید از تونل زیر بیمارستان به عنوان سپر استفاده کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حفر تونل زیر مسجد و مدرسه و بیمارستان و تیمارستان و کلیسا و موشک پروندن از آنجاها محکوم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
این دروغ را کودک کشان برای توجیه نسل کشی مطرح کردند
تو چرا باور میکنی؟

وای از حماقت و زود باوری
لعنت به رژیم جعلی کودک کش
لعنت به بردگان صهییون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شما دیدی. شما می دانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 13:48 همه که قرار نیست شبکه خبر ببینن تا در واقع چیزی ندیده باشن البته چیزیهایی که نباید ببینن
خوب جنگجویان شبه گروهک حماس بیان بیرون از تونل های زیر بیمارستان و خودشون رو تسلیم کنند و یا برن بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آیا گروههای مقاومت فرانسه هم خودشون رو تسلیم نازیها کردند یا تا آخرین نفس جنگیدند؟
آیا مردم از گروههای مقاومتشون حمایت نکردند؟
چند فرانسوی جای گروههای مقاومت رو حتی زیر شکنجه گشتاپو نگفتند و کشته شدند؟
مقاومت در مقابل اشغالگر در هر فرهنگی کار خوب محسوب میشه
آتش بس در هر جنگی اتفاق می افتد اینجا نیز مستثنی نیست
اما
بعد از زمستان سیاهی به ذغال می ماند

ماسک درست گفته کشتن هر فلسطینی یک نیروی جدید حماس و چه بسا عده ای بیشتر از متنفرین نسبت به اسراعیل ایجاد می کند

از ترامپ غیر از این انتظار نمی ره
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چرا خودت حداقل جای یک جنگجوی شهید حماس رو پر نمیکنی و به غزه نمیروی؟
از اینجا نشستن و شعار دادن خسته نشدید؟
یه زمانی قوم یهود بیدفاع بود وخیلی راحت مورد حمله و تجاوز و غارت قرار میگرفت.و هر موقع جیبها خالی میشد به قوم یهود حمله میکردن.حالا هر چی موشک میزننو حمله میکنن اوناهم جواب میدن.این اسراییلیها خیلی پررو شدن
نباید بیمارستان و مدرسه و مسجد را سپر قرار داد .
باید از مخفیگاه زیر این مکانها خارج شد و به بهشت سفر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
باید مادر صهیونیستها و فاطران باربرشان را به عزای شان نشاند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
زدن بیمارستان در هر فرهنگی جنایت هست
این توجیه هم باعث پاک شدن چهره خونریز و سفاک اسرائیل نمیشه
یه مدت دیگه بالاخره این جنگ تمام میشه
جهنم پر خواهد شد از جنایتکاران
تابناک مهندسی نکن کامنت ها رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ظاهرا کامنتای متخصص مغز باب میلشون نبوده
الان که اسراییل داره توی غزه پیشروی میکنه تشت حماس از بام افتاده !

زاغه مهمات توی مدرسه
محل پرتاب موشک توی حیاط بیمارستان
مرکز فرماندهی زیر بیمارستان
و ...

حقیقتا بچه ها برای حماس و بوق های تبلیغاتیش فقط سپر انسانی هستند برای مظلوم نمایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
یه کلیپ هست تو این اتاق خمپاره مونتاژ میکنن اتاق کناری اتاق کودک هست و 3 تا تخت بچه اونجاست
واقعا حماسی ها موجودات عجیبی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چرا اسرائیل با اینهمه پهپاد اطلاعاتی عکس یکی از این محل پرتاب موشک رو تا الان نشون نداده و عکس موقع زدنش رو هم نشون نمیده؟
این حرفهای مفتی هست که اسرائیلیها و دوستانشون می زنند
سر بریده 40 کودک اسرائیلی که فیک بود
بقیه حرفاشون هم فیک هست
حماس توانست خودش و غزه را قیچی کند
انسان وقتی شرافت خود را از دست بدهد راضی میشود به کشتار دیگران که هیچ نقشی ندارند .
پاسخ ها
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
امیدوارم حماس حرفتون رو شنیده باشه و زنان و بچه های بیگناه رو سپر نکنه به منظوره کشته شدن و تبلیغات .اگر هموطناشون براشون مهم بودن پشت مردم قایم نمیشدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
هر موجودی که شرافت به او ربطی ندارد یهودی و صهیونیست است!
یهودیت یعنی آیین جنایت و آدم کشی و کودک کشی و ضعیف کشی!
امروز هم شغالان بی وجود ضعیف کش بخاطر جنایات کفتارهای صهیونیست در تابناک با هیاهو و جیق و ویق شادی می کنند.
عصر مخفی شدن توی آمبولانس و بیمارستان و مسجد و مدرسه تموم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مرگ اونایی که حیاتشان با دم تکان دادن برای جنایتکاران صهیونیست وابسته است ؛ رسیده است. آن جانداران موزی را باید در ایران کشت و تکه پاره کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
روز دروغگویی اسرائیل تمام خواهد شد و بالاخره خورشید در آمد
کشتن 5000 بچه رو اسرائیل چطور میخواد توجیه کنه؟!
ناشناس
| Austria |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
صف اسرای حماس که مثل قطار از تونل خارج خواهند شد، دیدن دارد
در هر صورت کار حماس در غزه پایان یافته است و روسیه یکی از کارتهای مهم بازی خود در منطقه را با اشتباهات محاسباتی از دست داد ولی انگار خودش نیز به این موضوع پی برده لذا حزب الله و دیگر بازیگران را علی رغم تنگ شدن حلقه محاصره غزه وارد معرکه نمی کند یا شاید می ترسد آنان را نیز از دست بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
کارت بازی رو از دست نداد کارتش رو بازی کرد. بلخره این کارت ها باید یه روزی خرج بشن از اول برای همین به وجود اومدن
ناشناس
| Austria |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
سهم بیشتر این کارت فنا شده، متعلق به جمهوری اسلامی ایران بود
به فرض هم سقوط کرده باشه
ادنم که توش نبوده
ایا با سقوط این پهباد نتیجه جنگ تغییر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نتیجش اینه که به قدرت رصد و اصابت توسط حماس پی می بریم
حماس خیلی هم ضعیف نیست و از 15 سال پیش تا کنون خیلی پیشرفت کرده
چون جماس داره به سرعت پیروز میشه :-) الان وقت آتش بس نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
هیچاه وقت آتش بس نیست - این حجت تمام کردن است -- نوبت به مسلمانان هم می رسد
ناشناس
| Austria |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خب معلومه که الان وقت آتش بس نیست چون نیروهای ظفرمند حماس به دو کیلومتری مسج الاقصی رسیده اند و احتمالا تا فردا ظهر وارد آنجا خواهد شد
شنیده ها حاکی از آن است که احمد خاتمی عازم بیروت است تا پس از فتح قدس شریف توسط حماس، سریعا به
ببت المقدس برود و نماز جمعه را در مسجدالاقصی برگزار نماید
باید صهیونیست های داخلی که توجیه کننده جنایات اسرائیل هستن، شناسایی شوند. اینها معلوم نیست فردا با نامساعد شدن شرایط با فرزندان ما چه می کنند. احتمال زیاد همان جنایاتی را انجام مید ن که اسرائیل داره انجام میده و اینها دارن توجیه می کنند.
جنایتی که توجیه میشه، همون جنایات توسط توجیه کننده انجام میشه.
به هوش باشید
پاسخ ها
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
وجود داشته باش برو غزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
والله قسم این حامیان اسراییل وحشی دشمن ایرانن. بشدت ازشون احساس ناامنی می کنم
ناشناس
| Austria |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اصلا نگران نباش چون با وجود دلاور مردانی مثل تو، کسی نمیتونه به مردم ایران آزاری برسونه، اگرچه بعضی ها معتقدند که بدترین آزار ملت ایران، زندگی در کنار شما و همفکرانتان میباشد
مگه حمله زمینی به غزه خط قرمز نبود؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خط قرمزارو هی میکشن عقب
تهش که اسرائیل کل غزه رو شخم زد یه خط قرمز جدید میسازن که اونم قابل تغییره
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ما قادر به جابجایی خطوط هستیم زورت بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
قرمز بود ولی با گذشت زمان آبی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بود
اما برای تعویض شعار!
ناشناس
| Austria |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خط قرمز بود، ولی بعدا به دلایلی، تبدیل به خط نارنجی شد
شاید هم تا چند هفته آینده، کاملا سبز بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خط قرمز جدید شد حمله زمینی به جنوب لبنان، آن هم با حمایت گروه های مسیحی و سنی لبنانی!
تملم کسایی که نظر میدن حاضرم قسم بخورم اسراییلی هستند که وقیحانه از مرگ مردم مظلوم غزه خوشحالن ..من یه ایرانی هستم تمام خانواده من و تمام دوستان فانیا همه از جنایات اسراییل به خشم اومدیم یه انسان با وجدان از مرگ هیچ مظلومی خوشحال نمیشه ولی تمام کسایی که اینجا نظر علیه مردم مظلوم فلسطین میدن شریک اسراییل خونخوار و کودک کش هساند بخدا قسم اون دنیا باید جواب بدن ..ننگ به همشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
به قسم دروغ میگن قسم نجس. قسمی که برای خورنده تاوان داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
کشتار و قتل عام روز اول رو دیدی یا کور بودی اونموقع ؟!
هان راست بگو ؟
اونا انسان نبودن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تابناک
مچکریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ما اون دنیا باید جواب بدیم امثال شماها همین دنیا جواب پس میدن
تو نگران نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تو برو بهشت
ما دوس داریم بریم جهنم
فضولی شما ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آب یخ رو اینجور موقع ها سر میکشن. همه خشم آلودها یکی یه لیوان برید بالا
ناشناس
| Austria |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
منم حاضرم قسم بخورم که تو ایرانی نیستی چون هیچ احساسی نسبت به قتل هموطنان خودت نداری و بنابراین الان هم داری برای کودکان غزه اشک تمساح میریزی
لعنت بر منافق و ریاکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اسرائیل دوستای عزیز
انسان دوستی شما نخ نما شده
5تا بچه اسرائیلی کشته شده و به حقوق بشر شما صدمه وارد شده
4600 تا بچه فلسطینی شهید شده اما به حقوق بشر هیچ ربطی نداره و حقشونه که کشته بشن
واقعا که خیلی بی شرفید
همین حرفها رو میزنید که میگیم شما ایرانی با وجدان نیستید
ضربه اطلاعاتی و امنیتی که اسراییل خورد با کشتن زن و بچه جبران نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
صدمه ای که اسرائیل خورد ترمیم شدنی نیست
چون جماس داره به سرعت پیروز میشه الان وقت آتش بس نیست چه پیروزی داره میشه؟ جز اینکه ده ها هزار نفر را به کشتن و زخمی شدن داد غزه را تبدیل به کوهی از مواد حاصل از تخریب
صدها هزار نفر را آوارهاین که نشد تکنیک و سیاست مطمنا چنانچه از در صلح و آشتی با اسراییل رفتارشان بود بهتر میتوانستند مسلط و پیروژ شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کجا با هم در حال صلح بودند؟
هفته قبل از طوفان الاقصی بود که اسرائیلیها یک فلسطینی دیگه رو کشتند
هفته ای در این 75 سال بوده که یک فلسطینی توسط اسرائیلیها کشته نشده باشه
تعجبم از شما که در عصر ارتباطات اینهمه از خبر ها عقبید
زندانی و زندان بان هیچ وقت با هم در صلح نخواهند بود و غزه بزرگترین زندان روباز جهان هست
حیف این پیروزی نیست که تموم شه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
:-)
ناشناس
| Austria |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
امیدوارم که به زودی چنین پیروزی های درخشانی نصیب حزب الله لبنان و حوثی های یمن هم بشود،، بگو الهی آمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
پیروزی تموم شدنی نیست
تازه پیروزیهای پی در پی بشریت در مقابل زورگویان و قلدرها شروع شده
این یک شروع برای آزادی مظلومین سایر نقاط جهان هست
بزودی انگلیس هم مستعمراتش را از دست خواهد داد کانادا و استرالیا و ... از زیر نفوذ ملکه خارج خواهند شد
بزودی آمریکا مجبور خواهد شد پایگاههایش را در کشورهای دیگه جمع کنه و نمیتونه نفت و ثروتشون رو به تاراج ببره
پیروزیها پشت سر هم خواهد آمد
جنگ غزه جنگ سرنوشت سازی هست هر کس شکست بخورد دومینو وار شکست های بعدی را باید مشاهده کند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
هیچ شکی در صحت نظر شما نیست
نماینده های مجلس و اقازاده ها و افرادی که به سامانه تلویزیون پیامک میدادند چرا به غزه نمی روند فقط شعار میدهند ؟ مرد است عملش
ایران باید بکلی بیخیال غزه شود اوضاع خیلی خطر ناک است و اسراییل کاملا وحشی کسانیکه شعار می دهید فعلا خفه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما فعلا خفه کسی که میترسه شرف و ناموسش رو هم می فروشه
ایرانی غیرت مند براش فرقی نداره که مظلوم اهل چه دین و چه کشوری هست. دفاع میکنه
تا امروز همین غیرت و صلابت ایرانی بوده که در جهان ناممون رو بالابرده و یکی یکی همسایه هامون رو به سمت ما میکشه
به حدی که آمریکا از ایران بعنوان قدرت نوظهور منطقه یاد میکنه
تابناک مخاطب را صدا و سیما فرض کرده این پهباد که از من هم سالمتره کجاش سقوط کرده
اسرائیل در حال زدن مردم در بیمارستانها بوسیله تک تیرانداز هست
اسرائیل احساس خطر از جانب مردم زخمی در بیمارستانها میکند و از خودش داره دفاع میکنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
واگعا؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نیروهای حماس با بستن باند به سر و دستشان و ریختن رب نقش زخمی و بستری در بیمارستان را بازی می کنند. زخمی‌ها و بیماران واقعی مدتهاست از بیمارستان خارج شدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
به رب برای غزه نیازمندیم
اونا فکر می کنند با کشتن مسلمانان جمعیت مسلمانان کم می شود و از آنها کسی باقی نمی ماند فکر می کردند امام حسین و اصحابش را بکشند تا اسلام تمام شود اما چه شد واقعیت این شد که نسل او زیاد شود و الان در سراسر جهان نزدیک به دو ملیارد مسلمان داشته باشیم ولی این صهیونیست ها هرچه شهرک سازی کردند و از گوشه و کنار دنیا یهودیان را جمع کردند و به اسرائیل آوردند اما چی شد جمعیت اسرائیل کمتر از یازده ملیون نفر هست حالا هم این ها فکر می کنند با کشتن مسلمانان اسلام تمام می شود ولی نمی توانند جلوی واقعیت رو بگیرد تا آینده ای نزدیک جمعیت مسلمانان حتی از مسیحیان هم بیشر می شود البته این واقعیت برای اونا سخت خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اسرائیلی ها دارند با دست خودشان جمعیت یهود را کم می کنند همه را یکجا جمع کردند تا بدست حماس و حزب الله کشته شوند و اونهایی هم که باقی می مانند از ترس مرگ طول عمرشان کم و دچار استرس و ضربه مغزی شوند

یک عده هم هستند که وقتی با جنایات اسرائیل آشنا می شوند و یا از آن نا امید می شوند از صهیونیست فراری می شوند و می روند دنبال واقعیت و زندگی واقعی
جالبه تابناک دنبال کامنت بیشتر واسه ceo
مخاطب بیان کننده نظرات شبکه های ماهواره ای حداقل اگر سواد انگلیسی ندارید با گوگل ترنسلیت روزنامه های انگلیسی را مطالعه کنید گاردین سی ان ان ...
تازه میتونید از سایتهای غیر ایرانی تاریخچه اسراییل را هم مطالعه کنید
فکر نکنم هیچ جا اینقدر دفاع از اسراییل بکنند
البته علت اصلی اون عصبانی بودن از حکومت هست ولی این باعث نمیشه حق را ناحق بدونیم
فکر میکنید یهود درباره غیر یهود چی فکر میکنند
حتی درباره زنهای خودشان در مرحله بعد
به راحتی غصب مال غیر یهود براشون جایز هست و بقیه را حیواناتی که باید در خدمت یهود باشند میدانند و از بیان اونهم خجالت نمیکشند اصلا کسی نمیتونه به دین یهود وارد بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دوست عزیز
بعضی ها نمی دونند و به اصطلاح جاهلند
جهل اشکالی نداره و با یه مطالعه قابل درمان هست
اما بیشتر کسانیکه اینجور از کودک کشی اسرائیل دفاع میکنند تاریخ اسرائیل رو از من و تو بهتر میدونند
اینها مغرضند پول میگیرند تا علیه مضلومیت فلسطین متن بنویسند
تعدادشون زیاد نیست از کامنتهای تکراریشون مشخصه اما عجیب انسان نماهایی هستند که مریضیشون درمان نداره
مگر خدا هدایتشون کنه
این سناریو از قبل نوشته شده بود که حماس به اسرائیل با موشک و راکت حمله کنه و اون رفتارها را با اسرائیلی ها انجام بدهند و فیلم بگبرند تا خشونت آنها به جهانیان عیان بشه و بهانه ای بشه برای اسرائیل که حمله کنه و ضمن از بین بردن حماس ، غزه را هم بطور کامل تصرف کنه و فلسطینی ها را هم از آنجا بیرون و مجبور به مهاجرت کنه .
حامیان حماس هم با تهدیدهای آمریکا و از ترس از دست دادن قدرت شون ، پشت حماس را خالی کردند تا این سناریو بهتر اجرا بشه و خودشون از حمله آمریکا و نابودی شون ایمن بمانند ، ولی نوبت آنها هم خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
یعنی می گی حماس بنوعی با اسرائیل همکاری کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اسرائیلیها میگن غافلگیر شدیم
اسرائیلیها میگن نمی دونستیم تا این حد حماس تجهیز شده
اسرائیلیها میگن آتش بس رو قبول نمیکنیم تا زمانیکه دستاوردی در این جنگ داشته باشیم
اسرائیلیها میگن وارد جنگ با لبنان نمیشیم و جبهه جدید باز نمی کنیم
اسرائیلیها میگن جواب موشکهای مقاومت یمن رو نمیدیم چون ممکنه یمن شدیدتر حمله کنه و ما قدرت مقابله رو نداریم
اون موقع بعضی ها میگن اسرائیل نقشه همه اینها رو کشیده
کسانی که پیام منفی می‌دهند از اسرائیل صهیونیست تر هستند وباید همراه جنایتکاران اسرائیلی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پس زین پس کامنتها هم فقط مال حزب اللهی هاست. بچه ها جمع کنید بریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حزب اللهی نیست نباش
لا اقل مرد باش
از کودک کش دفاع نکن و شریکشون در خون نشو
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
در حال زدن پنبه اسرائیل غاصب و کودک کش
صهیونیستهای محترم اسرائیلتون دوامی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
البته منافقین هم مدافع کودک کشی اسرائیل شدند
لعنت خداوند بر اون هایی که اینجا دارند از اسرائیل کودک کش طرفداری می کنند و همه چیز رو گردن حماس پرافتخاری که با موشک های ابتدایی مثل یاسین ۱۰۵ ارتش تا دندان مسلح صهیونیست های جنایت کار رو زمین گیر کردن میندازند و ۷۵ سال جنایت و اشغالگری این رژیم کودک کش سفاک رو نمی‌بینند. این رژیم سفاک به امید خدا صد در صد نابود شدنیه و دست و پاهای آخرش رو داره میزنه و هر چه جنایتش بیشتر عمرش هم کوتاه تر. این وعده خداست
تونل های کوچی درشهر هوشی مین یاسایگون فعلی یکی ازعوامل شکست آمریکا درویتنام بود.آپارتاید آفریقای جنوبی عی رغم حمایت همه جانه انگلیس با بسیج افکارعمومی دنیا برعلیه نژادپرستی نابودشد.
هیچ کاخی برپایه ظلم پایدارنیست.
اونایی که از اسراعیلی ها حمایت می کنید اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید تو تموم دنیا مردم همه کشورها حتی اونایی که خدا رو قبول ندارند کشتار مردم بی دفاع رو به دست صهیونیستها محکوم میکنند و در همین حد آزاده هستند .انسانیت و شرافت یه چیزی هست که به دین و مذهب ربطی ندارد .
افکارعمومی قدرت بسیار بالایی دارد ،آپارتاید،آزادی هند،حمایت ازسرخپوستان آمریکا وکانادا ،بومیان استرالیا نتیجه آن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
البته به جز ایران. چیزی که اصلا اهمیت نداره عموم و افکارشونه . نمونه اش رد صلاحیت فله ای کاندید نمایندگی مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اسرائیل با کشتن 11 هزار نفر که بیش از 8هزار نفرشون زن و بچه هست افکار عمومی دنیا رو علیه خودش کرد
الان جایی از دنیا نیست که علیه کودک کشی اسرائیل تظاهرات نشده باشه
زبونی و رسوایی اسرائیل مقدمه سرنگونیش هست و تاریخ مدام تکرار میشه. فرق نمیکنه فرعون باشی یا قارون یا هیتلر نازی یا صدام بعثی یا اسرائیلی صهیونیست
مردم سرنگونت می کنند
اسرائیل با کشتن زن وکودکان میخ به تابوت خود می‌زند.
آدمهای با غیرت از زن و بچه هایشان محافظت می کنند .و نمی گذارند دست دشمن به اونها برسه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
احسنت
همین غیرت باعث شده که 75 ساله فلسطینیها در حال دفاع از ناموسشون هستندو جون میدن اما خفت قبول نمی کنند
اسراییل مانند یک نفرچاقوخورده در خیابان شده که دنبال ضارب می دودوعابرین پیاده رامیزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مثل چاقو خورده نه
مثل یک مجنون لایعقل هست که تو دستش اسلحه گذاشتند و مدام هم آمریکا اسلحش رو پر میکنه

این مجنون لایعقل به زمین و آسمون شلیک میکنه و براش بچه و زن هم فرقی نمیکنه
بیمارستان و کلیسا فرقی نمی کنه
بدون شک نقشه برا درگیری با حزب الله هم دارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی