اخبار مهم بورس فردا ۲۱ آبان

بورس فردا یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 11 November 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس فردا یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- طبق اطلاعات آخرین نسخه نشریه معتبر آرگوس، نرخ جهانی اوره در این هفته با افت همراه شد و فقط منطقه ایران با رشد محدود ۵ دلاری همراه بوده است.
۲- شفن: افشا ب /خارج شدن Cold Box واحد منوکسید کربن از مدار تولید
۳- معدنی و صنعتی گل‌گهر، کگل، افزایش سرمایه ۱۷ درصدی از مبلغ ۲۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به ۳۳ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی و هم‌چنین آورده نقدی با سلب حق‌تقدم از سهامداران فعلی را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند. 
۴- بانک مرکزی در جدیدترین گزارش خود نرخ بهره بین بانکی را در هفته منتهی به ۱۷ آبان ماه به میزان ۴ صدم درصد کاهش داد و به ۲۳.۵۶ درصد رساند. بیشترین نرخ بهره امسال مربوط به ۸ مهرماه ماه بوده که به نرخ ۲۳.۸ درصد رسیده بود.
۵- رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان: تعرفه واردات لاستیک از ۳۲ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته و توسط هیئت وزیران ابلاغ شده است امیدواریم که این ناترازی با واردات و افزایش تولید داخلی رفع شود.
۶- بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس، ۵۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر در روز دوشنبه ۲۰ آذر به قیمت پایه هر سهم ۳۱۳.۳۰۰ ریال عرضه خواهد شد.
۷- مهم برای شوینده‌ها: بر اساس شنیده‌ها شرکت‌های شوینده روی همه محصولات خود ۱۵ درصد افزایش نرخ خواهد داشت و از هفته آینده نرخ‌های شوینده را بر اساس قیمت‌های جدید اعلام خواهد کرد.
۸- میزان ۷ درصد (هفت درصد) سهام غیرمدیریتی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان (سهامی عام) در نماد معاملاتی (گنگین ۴) بطور عمده و نقد یا شرایطی با قیمت پایه هر سهم معادل ۵۶,۹۰۰ ریال، در صورت باز بودن نماد اصلی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ از طریق تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران، مورد عرضه قرار می‌گیرد. 
۹- عضو کمیسیون برنامه و بودجه: احتمالا دولت لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تا آخر آبان یا اوایل آذر به مجلس تقدیم می‌کند.
۱۰- طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت داروسازی روزدارو (دروز و وسپهر) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تعلیق شد. 
۱۱- افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی سپید از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۱۲- امشب یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ آبان قابل برداشت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست