بازدید 1688
۵
عضو جامعه روحانیت:

برخی کاندیداها هزینه های سنگین می کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری به منیبان گفت: مجلس خبرگان همیشه آن رونق لازم را نمی گیرد چون افراد محدود هستند و مردم هم به کاندیداها، تا به حال آرا محدود داده اند و خیلی پرشور نبوده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک، حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، درباره ثبت نام چهره های مختلف در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: من ثبت نام نکردم. گمان می کنم انتخابات به هر حال خوب برگزار خواهد شد و مردم هنوز به کشورشان علاقه دارند. انتخابات سرنوشت ملی را مشخص می کند و مردم بی تفاوت نخواهند ماند. مردم ما متدین و مسئولیت پذیرند. هرگز نمی شود درباره این مسئله حیاتی بی تفاوت بود.

او با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت: من معتقدم مثل سال های گذشته که مردم پای صندوق رای حاضر بودند با یک نوسان کم و زیاد، مجددا حاضر می شوند. گاهی انتخابات پرشور است و برخی مواقع متوسط برگزار می شود. عوامل زیادی نیز بر انتخابات موثر است. وضعیت معیشتی مردم خوب نیست لذا ممکن است آن شور و هیجان لازم پیش نیاید اما مردم در همه صحنه های ملی، حضور پرشوری داشته و دارند. شما مسئله غزه را ملاحظه کنید، مردم ما شب هنگام به خیابان آمدند و یاد آنها را زنده نگه داشتند و اعلام حمایت کردند. مردمی که در مقابل مظلومیت سایر کشورها نمی توانند بی مسئولیت باشند و احساس تکلیف می کنند، من بعید می دانم که نسبت به سرنوشت خودشان بی تفاوت باشند. من معتقدم انتخابات انشاالله انتخاباتی خواهد بود که پرشور برگزار خواهد شد.

او در ادامه در رابطه با احساس وظیفه مردم افزود: سایر کشورها نیز ما را قضاوت می‌کنند و مردم به خاطر همین هم که شده احساس مسئولیت می کنند. گرچه تحریم ها و چالش ها و حوادثی که برای کشور پیش می آید، مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است اما مردم ما، مردم خوبی هستند و نسبت به کشورشان نمی توانند بی تفاوت باشند لذا من معتقدم انتخابات ما انتخابات خوبی خواهد شد.

ابراهیمی درباره اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان همیشه آن رونق لازم را نمی گیرد چون افراد محدود هستند و مردم هم به کاندیداها، تا به حال آرا محدود داده اند و خیلی پرشور نبوده است، در برخی استان ها مطلوب بوده اما همه کشور آن آمار پرشور را نداشته است چون این کاندیداها آدم های متدینی هستند لذا دچار رقابت نمی شوند. این افراد با احساس تکلیف کاندیدا می شوند. حتی اگر رای کم و زیاد باشد اعضا خبرگان افراد نخبه کشور هستند و افراد معمولی نیستند. به ویژه اینکه همه در حوزه تربیت شده اند، لذا این افراد خیلی دنبال رقابت نیستند. در انتخابات مجلس شدیدا رقابت بالا است و برخی هزینه های سنگین می کنند اما خبرگان اینطور نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اینا هزینه نیست . سرمایه گذاری هست . تو یکی دو سال بر می گرده
خوب بجاش حواله شاسی بلند و خانه سازمانی در بهترین جاهای تهران و کلی مزایا و حقوق و ... را می گیرند
البته از جیب دیگران نه از جیب خودشون
چه نخبه هایی.........
بجاش چندین برابر سود میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست