بازدید 3881

توقیف شناور حامل سوخت قاچاق توسط سپاه

رییس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک شناور حامل ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 10 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی عصر جمعه افزود: به دستور مقام قضایی، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در پارسیان پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناور دخیل در امر قاچاق نیز به‌نفع دولت ضبط خواهد شد.

قهرمانی خاطر نشان کرد: سوخت‌های کشف شده از شناور یادشده هم طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌گردد.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت در خلیج فارس و دریای عمان به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و این مهم با رصد اطلاعاتی و عملیاتی و کارآمد سازی نظارت‌ها به صورت جدی پیگیری می شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست