بازدید 2152

سفر وزیر کشور به مازندران برای بررسی مناطق سیل‌زده

وزیر کشور گفت: رفع مشکلات سیل زدگان مازندران در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار دارد و همه دغدغه های مردم این منطقه تا حصول نتیجه باجدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۲۰۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 09 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه به منظور بازدید از مناطق سیل زده شهرستان غرب مازندران در بدو ورود به فرودگاه شهرستان نوشهر از سوی استاندار و شماری از مدیران نهادهای اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز برای بازدید از مناطق سیل زده شهرستان های مازندران از جمله عباس آباد و چالوس به این منطقه آمدیم تا از نزدیک مشکلات سیل زدگان و مناطق سیل زده را ببینیم، تا با بررسی دقیق تر به مشکلات آنان رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا، بازدید از مناطق سیل زده چالوس، عباس آباد و حضور در نشست بررسی مناطق سیل زده مازندران در دفتر غرب استانداری مازندران از جمله برنامه سفر یکروزه وحیدی به استان مازندران اعلام شد.

حسینعلی محمدی شیرکلاهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت و گو با ایرنا گفت : سیل بامداد سیزدهم آبان امسال ۴۳ هزار میلیارد ریال به ۱۵ شهرستان مازندران از جمله عباس آباد، چالوس و نور خسارت زد.

وی اظهارداشت : سیل در این شهرستان ها به ۴۷۶ واحد مسکونی تا ۳۰ درصد، ۲۶ واحد مسکونی تا ۷۰ درصد و هفت واحد مسکونی ۱۰ درصد خسارت زده است.

به گفته وی در زمان حاضر ۷۵ دستگاه ماشین آلات در مناطق سیل زده به خدمات رسانی مشغول هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی