بازدید 1664
ومعلم در عملکرد ۶ ماهه چقدر سود محقق کرد؟

تحقق رشد 30 درصدی سود عملیاتی6 ماهه بیمه معلم

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲.۰۶.۳۱ حسابرسی نشده شرکت بیمه معلم را در این مطلب می‌خوانید.
کد خبر: ۱۲۰۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 08 November 2023

تحقق رشد 30 درصدی سود عملیاتی6 ماهه بیمه معلم

به گزارش «تابناک» براساس گزارش ماهانه منتشر شده در سامانه کدال شرکت بیمه معلم (نماد ومعلم) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲.۰۶.۳۱ به ازای هر سهم ۷۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

ومعلم با سرمایه ثبت ۵،۸۱۰،۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲.۱۲.۲۹ مبلغ ۴۲۹،۸۱۵ میلیون ریال سود محقق کرده است.
گفتنی است جمع درآمد‌های بیمه‌ای این شرکت با افزایش ۶۵ درصدی به ۴۷۴۲ میلیارد تومان رسید؛ سایر درآمد‌های بیمه‌ای این شرکت با سرمایه ثبت شده حدود ۵۸۱ میلیارد تومانی نیز رشد ۳۵ درصدی داشت و به ۷۱ میلیارد تومان رسید.

تحقق رشد 30 درصدی سود عملیاتی6 ماهه بیمه معلم

همچنین بیمه معلم در خصوص دلایل تغییرات بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ، نسبت به دوره مشابه سال گذشته اظهار داشت: افزایش میزان سود عملیاتی دوره ۶ ماهه عمدتا ناشی از افزایش میزان درآمد حق بیمه و کنترل ریسک، مدیریت و کاهش هزینه‌های اداری و عمومی و همچنین افزایش سود حاصل از پرتفوی سرمایه گذاری‌ها است که مجموع عوامل فوق در کنار کاهش ضریب خسارت موجب رشد ۲۴۹ درصدی سود عملیاتی شد.

تحقق رشد 30 درصدی سود عملیاتی6 ماهه بیمه معلم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست