بازدید 2227

خسارت ۲۸۰ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های فومن

سرپرست فرمانداری فومن گفت: سیل چند روز گذشته بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان به زیرساخت های شهرستان فومن خسارت زده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 08 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فرامرز مرجانی اظهار کرد: در سیل اخیر ۳۰ کیلومتر راه، ۲۳ دهنه پل ارتباطی، ۵۰ واحد مسکونی، ۷۷ هکتار اراضی زراعی و باغی، ۸ کیلومتر کانال آبرسان، ۳ پهنه استخر ذخیره آب و تعدادی انهار کشاورزی در سیل شنبه ۱۳ آبان در شهرستان فومن تخریب شده است.

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: پس از بررسی‌ها کارشناسی میزان خسارت‌ها بیش ۲۸۰ میلیارد تومان ارزیابی و اعلام شد.

خسارت ۱۱۶ میلیاردی اراضی کشاورزی فومن در سیل اخیر

مرجانی همچنین با اشاره به آسیب ۱۴۷ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات زیر بنایی گفت: اراضی کشاورزی فومن نیز در سیل اخیر ۱۱۶ میلیارد خسارت دیده است.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به جزئیات خسارات سیل اخیر در شهرستان فومن اظهار کرد: با تجمیع گزارش‌های دریافتی از ادارات خدمات رسان که تحقیقات خود را در مناطق مختلف سیل زده بخش مرکزی انجام داده‌اند اکنون تصویری واضحی از میزان خسارات وارده ناشی از بارندگی سیل آسا موجود است.

وی با اشاره به اینکه در ۳ بخش مسکن، مسکن تأسیسات زیربنایی و اراضی کشاورزی خساراتی به شهرستان وارد شده است، افزود: نهادهای حمایتی و ادارات کل به مشکلات ایجاد شده حاصل از وقوع سیل در این شهرستان توجه ویژه داشته و در دستور کار قرار دهند.

مرجانی با بیان اینکه در بخش مسکن ۳.۵ میلیارد تومان خسارت به مردم وارد شده است، اظهار کرد: تأسیسات زیربنایی شهرستان نیز ۱۴۷ میلیارد تومان خسارت دیده است.

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: میزان خسارت در بخش اراضی کشاورزی نیز ۱۱۶ میلیارد تومان گزارش شده است.

مرجانی با اشاره به اینکه خرابی‌ها بسیار بالا است و تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد، افزود: در تلاش هستیم تا به نحو احسن امدادرسانی و ترمیم خرابی‌ها انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار