بازدید 4769
طارمی بازهم گل نزد اما پورتو به صدر رسید

لیگ قهرمانان: کامبک میلان به پاریس و باخت بارسا

کد خبر: ۱۲۰۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶ 08 November 2023

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری آث‌میلان، منچسترسیتی، پورتو، اتلتیکو مادرید، لاتزیو و لایپزیش همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب با برگزاری ۶ دیدار همزمان پیگیری شد.

در گروه E، اتلتیکومادرید ۶ بر صفر سلتیک را شکست داد. آنتوان گریزمان در دقایق ۶ و ۶۰، آلوارو موراتا در دقایق ۲+۴۵ و ۷۶ ، ساموئل لینو در دقیقه۶۶ و سائول نیگز در دقیقه ۸۵، گل‌های اتلتیکو را به ثمررساندند.

در دیگر دیدار این گروه،لاتزیو با یک گل برابر فاینورد به برتری رسید. چیرو ایموبیله در دقیقه ۱+۴۵، تک گل لاتزیو را به ثمر رساند. علیرضا جهانبخش هافبک ملی‌پوش کشورمان در این بازی از دقیقه ۶۴ وارد زمین بازی شد.

در پایان هفته چهارم در این گروه، اتلتیکو با ۸ امتیاز، لاتزیو با ۷ امتیاز، فاینورد با ۶ امتیاز و سلتیک با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

در گروه F، در مهم‌ترین دیدار امشب، آث‌میلان ۲ بر یک مقابل پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی رسید. رافائل لیائو در دقیقه ۱۲ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۵۰ برای میلان گلزنی کردند و میلان اشکرینیار در دقیقه ۹ تک گل پاریسی‌ها را به ثمر رساند.

در اولین دیدار این گروه، دورتموند ۲ بر صفر نیوکاسل را شکست داده بود.

در پایان بازی‌های این گروه، دورتموند با ۷ امتیاز، پاری‌سن‌ژرمن با ۶ امتیاز، آث‌میلان با ۵ امتیاز و نیوکاسل با ۴ امتیاز در رده‌های اول، دوم، سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

در گروهG، منچسترسیتی با سه گل یانگ بویز را شکست داد. ارلینگ هالند در دقایق ۲۳ (پنالتی)و ۵۱ و فیل فودن در دقیقه ۴۵+۱ برای سیتی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه، لایپزیش با ۲ بر یک ستاره سرخ بلگراد به برتری رسید. ژاوی سیمونز در دقیقه ۸ و ایکوما اوپندا در دقیقه ۷۷ گل‌های تیم آلمانی را به ثمر رساندند و بنجامین هنریخس در دقیقه ۸۱(گل به خودی) تک گل ستاره سرخ را به ثمر رساند.

در پایان بازی‌های هفته چهارم این گروه، سیتی با ۱۲امتیاز و لایپزیش با ۹ امتیاز در فاصله دو هفته تا پایان مرحله گروهی با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کردند.ستاره سرخ و یانگ بویز هم با یک امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم و چهارم، عملا شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارند.

در گروهH، پورتو در حالی که مهدی طارمی را ۶۸ دقیقه در ترکیب داشت با ۲ گل آنتورپ بلژیک را شکست داد. اوانیلسون در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی و په په در دقیقه ۱+۹۰ گل‌های پیروزی بخش شاگردان سرجیوکنسیسائو را به ثمر رساندند.

پیش از این دیدار هم بارسا با یک گل مغلوب شاختاردونتسک اواکراین شده بود. میزبان که در آلمان بازی می‌کرد، در دقیقه ۴۰ بازی موفق شد توسط دانیلو سیکان به گل برسد و از حریف نامدار خود بارسلونا پیش بیافتد. در نهایت تلاش‌های شاگردان ژاوی در نیمه دوم برای جبران گل خورده نتیجه بخش نبود تا این تیم برابر حریف اوکراینی خود شکست بخورد

در این گروه، بارسا با ۹ امتیاز صدرنشین است، پورتو با ۹امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و شاختار با ۶ امتیاز در رده سوم جا گرفته است و آنتورپ بدون امتیاز در رده آخر جای دارد.

لیگ قهرمانان: کامبک میلان به پاریس و باخت بارسا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم