بازدید 2430

کشف ۸۰۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران  خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 07 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی  با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شامگاه پانزدهم آبان‌ماه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار خاک آهن در محور  سیرجان - شیراز در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را  توقیف کنند، اظهار  کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۱۰ کیلوگرم حشیش و ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده است، گفت: راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست