بازدید 5418
۱

کشف محموله سه تنی مواد مخدر در چابهار

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: سه تن مواد مخدر از یک باند اصلی قاچاق موادمخدر پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی در یک اقدام هماهنگ و غافلگیرانه در چابهار کشف و در این باره پنج متهم دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 11 January 2023

به گزارش «تابناک»، مهدی شمس آبادی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در چابهار اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی و تحت نظر داشتن این باند امروز پنج خودرو جاسازی موادمخدر به همراه چند قبضه سلاح جنگی و مهمات کشف شد.

وی افزود: این باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور با توجه به امکانات بروز، خودرو، تجهیزات و به ویژه سلاح جنگی که در اختیار داشتند قصد انتقال محموله مواد مخدر را به عمق کشور داشتند.

وی ادامه داد: این محموله موادمخدر شامل دو تن تریاک و یک تن شیشه بود که پس از دستگیری متهمان و کشف مواد مخدر بازپرسی و قاضی کشیک پرونده را پیگیری کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: نیروهای اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان در جای جای این استان پهناور همیشه بیدار هستند و در مبارزه با موادمخدر فعالیت شبانه‌روزی دارند که جا دارد از زحمات و تلاش های آنها بصورت ویژه تشکر و قدردانی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آفرین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی