بازدید 5241
لیگ قهرمانان آسیا و شکست تیم شهر خسته در آزادی

زور نساجی در حد آسیا نبود؛ حذف اولین ایرانی

نساجی در حد آسیا تجربه و تدارک نداشت و در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به راحتی حذف شد.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 06 November 2023

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ورزشگاه آزادی برابر نوبهار ازبکستان، سه‌ بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باخت سنگین شاگردان رحمتی در آزادی، اولین حذف شده ایرانی در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را حتمی و دو دیدار باقیمانده نماینده مازندران را تشریفاتی کرد.

 تیم نساجی که اولین تیم مازندرانی تاریخ در مسابقات آسیایی محسوب می‌شود تجربه و توان و تدارک کافی برای رقابت در سطح بالای لیگ قهرمانان آسیا را نداشت و در گروه نسبتا آسان D که تنها الهلال را به عنوان یک غول در خود می‌دید، موفق به صعود نشد.

تیم رحمتی که پیش از این دیدار با ۳ امتیاز در رده سوم جای داشت در صدد بود تا با کسب امتیاز کامل این بازی به اصطلاح خانگی، اختلاف خود را با تیم‌های الهلال و نوبهار به حداقل برسانند، اما ناکام شدند و تماشاگران زیادی هم این تیم را در تهران همراهی نکردند. 

در شرایطی که بازی در دقایق ابتدایی خود دنبال می‌شد گولبان در دقیقه ۷ با شوتی سرکش دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا نساجی در شوک فرو برود، در شرایطی که شاگردان رحمتی به دنبال جبران نتیجه بودند بازهم نوبهار به گل رسید و این‌بار اوستون اورونوف در دقیقه ۲۱ برای بار دوم نماینده ازبکستان را در ورزشگاه آزادی پیش انداخت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم روی اشتباه خط دفاعی و تعلل مدافعان نساجی، اوستون اورونوف دومین گل خود و سومین گل نوبهار را ثبت کرد تا هواداران اندک با شعار "رحمتی حیا کن،‌ نساجی را رها کن" اعتراض خود را به سبک بازی این تیم نشان دهند.

بین دو نیمه هواداران سپاهان که بعد از این دیدار، تیم‌شان با آلمالیق بازی دارد با ورود به استادیوم آزادی به تشویق تیم نساجی پرداختند. در ادامه نوبهار به گل چهارم هم دست یافت اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در دقیقه ۶۸ محمدرضا آزادی با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما برنامه‌های هجومی نساجی نتوانست در دقایق باقی مانده سرانجامی به همراه داشته باشد تا این بازی در نهایت با شکست ۳ بر یک شاگردان سیدمهدی رحمتی به پایان برسد.

این بازی در شرایطی با شکست نساجی همراه بود که سنگربان نوبهار در ضربات دریافتی، عملکرد مطمئنی نداشت اما شاگردان رحمتی نتوانستند دروازه این او را با خطر جدی مواجه کنند.

گفتنی است در دیگر دیدار همزمان این گروه، الهلال عربستان در دیداری خارج از خانه مومبای سیتی را با دو گل از پیش رو برداشت تا به همراه نوبهار ۱۰امتیاز شده و جایگاه خود را در رده اول و دوم جدول تثبیت کنند و نساجی نیز با ۳ امتیاز از دور مسابقات کنار رفت، تا دو بازی باقی مانده نماینده ایران در مرحله گروهی، تشریفاتی شود.

 

ترکیب نساجی ایران

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی‌بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، فرشید اسماعیلی و محمدرضا آزادی.

سرمربی: سید مهدی رحمتی

 

نوبهار ازبکستان

اوتکیر یوسوپوف، میلوش میلوویچ، جمشید اسکندروف، ایگور گلبان، فیلیپ ایوانوویچ، ابراهیم یولداشف، جمشید بولتابائف، ابروبک اسماعیلوف،یووان یاکیچ، تیمورخوجا عبدوخالیکو و اوستون اورونوف.

سرمربی: سامول بابایان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست