
به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در این نسل، که با کد W۲۲۲ شناخته میشود، مرسدس از همان تجهیزات نسل پنجم بهره گرفته که بهروزتر و پیشرفتهتر بود.
مهمترین تغییر فنی W۲۲۲ استفاده از سیستم تعلیق جدید MBC (بهجای تعلیق ABC سابق) است؛ سیستمی که با کمک رادار و دوربین جلو میتواند تا حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر برساعت، فاصله ۱۵ متری جلوی خودرو را اسکن کند و در صورت تشخیص چاله یا سرعتگیر، میزان سفتی کمکها را تغییر دهد.

تعلیق MBC تنها برای مدلهای ۸ سیلندر قابل سفارش بود و در برخی نسخههای وارداتی نیز وجود دارد. مرسدس W۲۲۲ فقط در مدل S۵۰۰ به کشورمان آمد و گرانترین تیپ آن First Class نام داشت که ۴ نفره است و کنسول یکپارچه عقب با میزتاشو دارد.
پیشرانه ۴.۷ لیتری ۸ سیلندر تویین توربوشارژ (M۲۷۸)، در این خودرو قادر است ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت تولیدی توسط گیربکس ۷ دنده جیترونیک پلاس به چرخهای عقب میرسد.
جالب است بدانید که این خودرو در بازار خارج از کشور، حداکثر تا ۲.۵ میلیارد تومان قیمت میخورد. اما این نسل از S کلاس در بازار کشورمان به دلیل کمیابی، حتی در نمونههایی با کارکرد ۵۰ هزار کیلومتر، نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان قیمت دارد!
 من که دوستش ندارم
 							         		            من که دوستش ندارم         		                     		         |
         		                            |         		                             برو کنار برو کنار سایپا سوار داره میاد
 									         		                    برو کنار برو کنار سایپا سوار داره میاد         				                     		                 همه جور حنس خارجی در بازار پیدادمیشه ولی خودرو که وسیله ضروری هست بخاطر انحصار وارداتش ممنوعه.
 							         		            همه جور حنس خارجی در بازار پیدادمیشه ولی خودرو که وسیله ضروری هست بخاطر انحصار وارداتش ممنوعه.  من هم دوسش ندارم و سایپا سواری رو ترجیح میدم به این ماشین بد هیبت.
 							         		            من هم دوسش ندارم و سایپا سواری رو ترجیح میدم به این ماشین بد هیبت.         		                     		         من نمیدونم با وجود سایپا و ایران خودرو اینا چرا ماشین می سازن؟!
 							         		            من نمیدونم با وجود سایپا و ایران خودرو اینا چرا ماشین می سازن؟!         		                     		         نوموخاممممممممممم........پراید موخامممممممممممم
 							         		            نوموخاممممممممممم........پراید موخامممممممممممم         		                     		         ما چقدر بدبختیم که حتی اکر بخواهیم پول بدیم باید دو برابر یا دو برابر و نیم قیمت خودروها پول بدیم اونوقت حقوق مون 200 300 دلاره
 							         		            ما چقدر بدبختیم که حتی اکر بخواهیم پول بدیم باید دو برابر یا دو برابر و نیم قیمت خودروها پول بدیم اونوقت حقوق مون 200 300 دلاره مال کدوم آقازاده می باشد؟
 							         		            مال کدوم آقازاده می باشد؟         		                     		         مبارک صاحبش باشه، مردم ما لایق بهترین ها هستند، اگه این مسئولان بفکر مردم هم باشند...
 							         		            مبارک صاحبش باشه، مردم ما لایق بهترین ها هستند، اگه این مسئولان بفکر مردم هم باشند...         		                     		         ما ایرانیها در صورت تشخیص چاله یا سرعتگیر، میزان سفتی خودمان را در صندلی تغییر می دهیم و محدودیت سرعت هم نداریم.
 							         		            ما ایرانیها در صورت تشخیص چاله یا سرعتگیر، میزان سفتی خودمان را در صندلی تغییر می دهیم و محدودیت سرعت هم نداریم.         		                     		         پراید= دلند کروزر
 							         		            پراید= دلند کروزر