بازدید 2284

جشنواره تلویزیونی «جام جم» امسال برگزار می‌شود

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و دبیر جشنواره تلویزیونی «جام جم» از برگزاری این جشنواره طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 06 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جشنواره تلویزیونی «جام جم» مهمترین و تنها جشنواره تلویزیونی است که در همه رشته‌های بازیگری، اجرا، تولید، تهیه کنندگی و … نامزدهایی را معرفی و برگزیده‌ها را انتخاب می‌کند.

این جشنواره آخرین بار سال ۹۷ برگزار شد و حالا قرار است پس از چند سال دوباره راه اندازی شود. محسن برمهانی معاون سیما به تازگی احکام دبیر و اعضای شورای سیاست گذاری این جشنواره را ابلاغ کرد که خبرگزاری مهر نیز در گزارشی درباره چالش‌های این جشنواره در صورت برگزاری نوشت.

جشنواره جام جم همین امسال برگزار می‌شود

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و دبیر جشنواره «جام جم» درباره زمان برگزاری این جشنواره با توجه به اینکه تا پایان سال فقط چند ماه باقی مانده است به خبرنگار مهر گفت: امسال جشنواره تلویزیونی «جام جم» برگزار خواهد شد اما درباره اینکه زمان دقیق آنچه ماهی خواهد بود بعد از جلسات شورای سیاست گذاری اعلام می‌شود. ممکن است این جشنواره زودتر از اسفند ماه برگزار شود اما زمان قطعی طی برگزاری جلسات شورا تصویب می‌شود.

دبیر جشنواره «جام جم» درباره اینکه جلسات شورای سیاست گذاری جشنواره از چه زمانی شروع خواهد شد، بیان کرد: جلسات از روز دوشنبه ۱۵ آبان برگزار می‌شود و محورهای مختلفی مورد بحث و بررسی شورا قرار می‌گیرد. طی این جلسات ابتدا موارد مختلف برای نگارش آئین نامه جشنواره در نظر گرفته می‌شود و بعد آئین نامه برای تصویب به مراتب بعدی می‌رود. سعی داریم درباره تدوین آئین نامه زودتر به جمع بندی و تصمیم گیری برسیم.

«دورهمی» در معاونت حقوقی صداوسیما در حال پیگیری است

خوشرو درباره بازه زمانی انتخاب آثار و هنرمندان نامزد شده در جشنواره نیز یادآور شد که طی آئین نامه‌ای که توسط شورای سیاست گذاری جشنواره تدوین و تصویب می‌شود بازه زمانی برای شرکت در جشنواره نیز اعلام می‌شود.

مدیر شبکه نسیم در ادامه درباره سخنان ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده «دورهمی» و ادعاهای مطرح شده توسط وی درباره این برنامه تصریح کرد: چندان در جریان جزئیات سخنان وی نیستم اما مساله این برنامه به معاونت حقوقی سازمان صداوسیما مربوط می‌شود و از آن طریق در حال پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست