بازدید 13475
۳

مهران مدیری و علیخانی هم کنار گذاشته می‌شوند؟

در روزهای گذشته، اخباری از کنار گذاشته شدن احتمالی سه مجری شاخص رسانه ملی شنیده شده که به نظر می‌رسد چندان دور از واقعیت نیست.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 14 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، بر اساس ادعایی که فیلم‌نیوز ۱۸ خردادماه مطرح کرد، ظاهرا مدیران تازه صداوسیما قصد دارند مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی را از دایره مجریان و برنامه‌سازان تلویزیون حذف کنند و برنامه‌های آن‌ها را با مجریانی دیگر روی آنتن ببرند. اگرچه مدیران شبکه سه سیما ترجیح دادند در برابر این اخبار نیز سکوت پیشه کنند و شفاف‌سازی انجام ندهند، اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما به این ماجرا پاسخ داد.

ظهر دیروز مصاحبه‌ای از خوشرو در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که در آن، از وی درباره کنار گذاشتن مهران مدیری و تعطیلی «خندوانه» سؤال شده بود. او با وجود این که پرسش درباره تغییر مجری «دورهمی»، صریح بود، اما این اتفاق را تکذیب نکرد. خوشرو همچنین ادامه پخش دو برند اصلی شبکه‌اش را با ارتقای فرم و محتوا تأیید کرد، اما درباره حذف احتمالی مهران مدیری از اجرای «دورهمی»، اظهارنظر نکرد.

این اظهارنظر مشابه واکنشی است که خوشرو ۲ ماه پیش درباره تغییر مجری «کتاب باز» در گفتگو با ایسنا مطرح کرد. او در آن زمان نیز دقیقا عبارت «ارتقای فرم و محتوا» را به کار برد، اما استفاده نکردن از حضور سروش صحت را تکذیب نکرد؛ صحبتی که تأیید تلویحی ادامه «کتاب باز» بدون صحت تعبیر شد. در هر دو مورد، به نظر می‌رسد اگر قرار بر حفظ مجری «کتاب باز» و «دورهمی» بود، مدیر شبکه نسیم، اخبار تغییر آن‌ها را به صراحت تکذیب می‌کرد، اما تأکید بر حفظ برنامه، بدون اظهارنظر درباره مجری، شائبه تغییرات را تقویت می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳
دوران مهران مدیری که صرفا با کپی برداری از نمونه های خارجی و بدون هیچ خلاقیتی پولهای کلان به جیب زد خیلی وقت پیش باید تمام میشد
مگه کسی سیما رو میبینه؟
مهران مدیری واقعا عالیه
ولی رشیدپور و علیخانی....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان