بازدید 2050
۱

اعطاء زمین رایگان به تهرانی‌های دارای چهار فرزند

تهرانی‌های دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) در صورت دارا بودن شرایط لازم، جهت دریافت زمین رایگان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 05 November 2023

به گزارش تابناک، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: خانواده‌های تهرانی دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) برای ثبت‌نام و دریافت زمین رایگان تا پایان امسال مهلت دارند.
  

 حسین جنتی اظهار داشت: تهرانی‌های دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) در صورت دارا بودن شرایط لازم، جهت دریافت زمین رایگان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص خواهد داد که مطابق با فرآیند‌های قانونی واگذاری زمین برای ۲۵۰۰ خانواده تهرانی در طرح پویش رحمت وزارت راه و شهرسازی در استان تهران تاکنون این موضوع عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: واگذاری زمین با در نظر گرفتن ضوابط و همچنین صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بالمناصفه فی‌مابین به پدر و مادر صورت می‌گیرد.

جنتی گفت: خانواده‌های چهار فرزندی و بیشتر که امکان بهره‌مندی از این قانون را دارند فرصت دریافت زمین رایگان تا پایان سال ۱۴۰۲ را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
دروغ میگن، نیمدن،
من ثبت نام کردم، گفتند چون برای مسکن ملی ثبت نام کردی، بهت زمین نمیدیم. اگه زمین میخوایی بایستی از مسکن ملی انصراف بدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی