بازدید 8918

عربستان وارد جنگ غزه شد؟!

طبق ادعای رسانه‌ها عربستان سعودی شب گذشته یک موشک بالستیک شلیک شده توسط یمنی‌ها را رهگیری کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 05 November 2023

 به گزارش تابناک، رسانه‌های عبری مدعی رهگیری موشک شلیک شده توسط ارتش یمن به سمت سرزمین‌های اشغالی توسط عربستان سعودی شدند.
 

 شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان در این باره اعلام کرد: عربستان سعودی شب گذشته یک موشک بالستیک شلیک شده توسط یمنی‌ها را رهگیری کرد.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره مدعی شدند که این موشک توسط نیرو‌های مسلح یمن به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده بود.

نیرو‌های مسلح یمن عصر سه‌شنبه و صبح چهارشنبه هفته گذشته در پاسخ به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه حملات پهپادی و موشکی گسترده‌ای را به سرزمین‌های اشغالی انجام دادند.

در همین راستا، «احمد حامد» مدیر دفتر ریاست جمهوری دولت صنعاء در سخنانی درباره حملات موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح کشورش به سرزمین‌های اشغالی، گفته بود که صنعا با این حملات به تهدید‌های آمریکا پاسخ داده است.

مدیر دفتر ریاست جمهوری در صنعاء در گفتگو با شبکه خبری المیادین در این باره اظهار کرده بود: چند روز پیش پیام‌هایی دریافت کردیم مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها نسبت به مواضع مستحکم ملت یمن در قبال فلسطین به ما هشدار می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
کدوم یمن
خب هیچ کشوری حق نداره از آسمان یک کشور دیگه برای حمله به کشور ثالث استفاده کنه. این حق طبیعی عربستان هست که خودش تصمیم بگیره که وارد جنگ بشه یا نشه. یا اجازه بده از آسمانش برای حمله استفاده بشه یا نشه.
این عربستانی ها ادم نمی شوند. پیامبر اسلام با ان همه عظمت هم نتوانست انها را به طور کامل از عصر جاهلیت خارج کند. تنها فرق انها با عرب جاهلی این است که در کاخهای باشکوه زندگی می کند و ثروت بسیار دارند و الا به لحاظ شعور هیچ فرقی نکرده اند.
بن سلمان یهودی است
عربستان نمیخواد تاوان حماقت یمن رو پس بده. خوب کاری کرده. یمن درب و داغون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
شما با کی هستی ؟؟؟ متوجه نیستی طرف مقابلت غرب تمامیت خواه با سابقه ای مملو از استعمار و کشتار بی گناهان و صهیونیسم کودک کش قرار دارند ؟؟؟؟
درب و داغون خودتی .
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با ملاعبدالغنی برادر معاون نخست وزیر دولت سرپرستی‌ افغانستان در امور اقتصادی و هیأت عالی اقتصادی همراه دیدار کرد.
عالی
اسرائیل بدش نمیاد که برای جنایات خودش شریک جرم هم پیدا کنه. و مسلمانان را به جان هم بندازه
الان تنها با شرف های این کره خاکی فلک زده یمنی ها هستن . دمشون گرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست