بازدید 4734
بسته ویدیویی «تابناک»

روایت صوتی رهبر انقلاب از لحظه‌ تسخیر سفارت آمریکا / سخنرانی کامل حسن نصرالله به زبان فارسی / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / اسکادران گوست با خودرو فوق‌سریع کوئنیگزگ

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 04 November 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

روایت صوتی رهبر انقلاب از لحظه‌ تسخیر سفارت آمریکا

در زمان تسخیر سفارت آمریکا توسط گروهی با محوریت سید محمد موسوی خوئینی‌ها در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، برخی مقامات کشور از جمله حضرت آیت الله خامنه‌ای و آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در نخستین سفر حج بعد از انقلاب بودند. فایل صوتی روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از لحظه‌ای که در مکه و ایام حج خبر تسخیر لانه جاسوسی را دریافت کردند، به همراه جزئیاتی از قبل و بعد از این حادثه می‌بینید و می‌شنوید.  

 

 

سخنرانی کامل حسن نصرالله به زبان فارسی

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، هرچند متولد بیروت و اصالتاً عرب زبان است، به فارسی تسلط کامل دارد. یک سخنرانی قدیمی از سید حسن را می‌بینید که به فارسی سلیس سخن می‌گوید. 

 

پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود

با فرستادن ماهواره‌ها در دهه هفتاد میلادی به فضا و نظارت بر فعالیت‌های بشری، تغییر کره زمین بعد از گذشت چهل سال از آن زمان با در کنار قرار دادن این عکس‌ها حیرت آور است و می‌توان به راحتی نابودی محیط زیست به دست بشر را مشاهده کرد. این تصاویر حیرت انگیز را در ویدیو تابناک ببینید. 

 

 

اسکادران گوست با خودرو فوق‌سریع کوئنیگزگ

«کوئنیگزگ / Koenigsegg» یک کمپانی سوئدی است که فقط دست به تولید ابر خودرو‌ها می‌زند و از سال ۱۹۹۴ کار خود را شروع کرده است. تمام مدل‌های این خودروساز، سفارشی و به تعداد بسیار محدود است؛ به طور مثال از بعضی از این مدل‌ها فقط دو دستگاه تولید شده است. اکثر خودرو‌های این کمپانی دارای حداکثر سرعت نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت هستند و داشتن این خودرو‌ها برای هر خودرو دوستی، یک آرزوی دست نیافتی است. اما در این ویدیو، یک گروه ۴ نفره به تصویر کشیده شده‌اند که هر کدام یک یا دو کوئنیگزگ دارند و درباره این خودروها، دوستی خود، ماجرا‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، رکورد جهانی سرعت که با هم به ثبت رسانده‌اند و رویداد‌هایی که در آن شرکت کرده‌اند، داستان‌های جالبی را روایت می‌کنند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی