بازدید 4288
۱

سومین دوره آزمون «دفاتر خدمات سلامت» کلید خورد

سومین دوره آزمون دفاتر خدمات سلامت کشور با انتشار دفترچه راهنمای این آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، رسما کلید خورد؛ آزمونی که قرار است در دی ماه امسال و البته با یک تفاوت به نسبت گذشته، «به صورت الکترونیک» برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 04 November 2023

سومین دوره آزمون «دفاتر خدمات سلامت» کلید خورددفترچه راهنمای آزمون «تعیین صلاحیت متقاضیان راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت» منتشر شد.

به گزارش «تابناک»، سومین دوره آزمون دفاتر خدمات سلامت کشور با انتشار دفترچه راهنمای این آزمون توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، رسما کلید خورد؛ آزمونی که قرار است در دی ماه امسال برگزار شود.

بر اساس برنامه درج شده در این دفترچه، داوطلبان حضور در این آزمون از اول تا پایان ۱۲ آذرماه امسال فرصت دارند که با مراجعه به سایت سنجش علوم پزشکی کشور، نسبت به بارگزاری مدارک اسکن شده، تکمیل فرم مربوطه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

سومین دوره آزمون «دفاتر خدمات سلامت» کلید خوردکارت ورود به جلسه داوطلبان روز دوشنبه ۴ دی ماه لغایت روز چهارشنبه ۶ دی ماه از طریق سایت در اختیار ایشان قرار می‌گیرد و موظف هستند که آن را چاپ (پرینت) کرده و روز آزمون همراه داشته باشند.

این آزمون قرار است راس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه، ۷ دی ماه ۱۴۰۲ و به صورت الکترونیک در حوزه‌های تعیین شده در سراسر کشور، برگزار گردد.

گفتنی است که از جمله شروط شرکت در این آزمون، داشتن مدارک کارشناسی است با این ملاحظه که منحصر به فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط نیست و کارشناسان دیگر رشته‌ها هم می‌توانند در این آزمون ثبت نام کرده و شرکت نمایند.

برای دریافت این دفترچه راهنما به سایت سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کرده یا آن را از «اینجا» دریافت نمایید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خواستم خدمت تون اطلاع بدم اکبر گلپا در گذشت .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست