بازدید 3652
۷

معمای مرگ تازه داماد با ضربات چاقو

به دنبال مرگ مرموز تازه داماد، همسر وی به عنوان مظنون بازداشت شد و تحقیقات برای رازگشایی از معمای این حادثه مرگبار توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد.  
کد خبر: ۱۲۰۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 04 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه همشهری، ساعت ۶ صبح پنجشنبه یازدهم آبان امسال به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی ۲۰ ساله به طرز مشکوکی در خانه اش جان باخته است.

پس از این تماس، گروهی از کارآگاهان تجسس پلیس آگاهی پایتخت راهی محل حادثه که آپارتمانی در یکی از مناطق تهران بود، شدند. مقتول جوانی ۲۰ ساله و تازه داماد بود که با ضربات متعدد چاقو جان باخته بود. پیکر بی جان او در قسمت راهروی خانه مقابل اتاق خواب و حمام افتاده بود و ساعتی از مرگ وی می گذشت.

کسی که این حادثه مرگبار را به پلیس گزارش کرده بود همسر ۱۶ ساله مرد جان باخته بود. آنها چند ماهی می شد که زندگی مشترکشان را شروع کرده بودند و تازه عروس مدام این جمله را تکرار می کرد که شوهرش دست به خودکشی زده است.

این زن در تحقیقات گفت: من با اجبار خانواده ام با شوهرم ازدواج کردم و از وقتی زندگیمان را شروع کردیم مدام با یکدیگر اختلاف و درگیری داشتیم. حتی شب قبل هم جر و بحثمان شد و بعد از مشاجره من به اتاق رفتم و خوابیدم. شوهرم هم در اتاق دیگری خوابید و من صبح بیدار شدم تا صبحانه درست کنم. معمولا شوهرم صبح زود بیدار می شد تا به سرکار برود اما آن روز خبری از او نشد. وقتی رفتم او را بیدار کنم ناگهان دیدم پیکر خونین همسرم در راهرو افتاده است.

وی ادامه داد: همسرم خودکشی کرده و به زندگیش پایان داده است. چون شب قبل و در درگیری به او گفتم که باید جدا شویم و تصورم این است که او به خاطر این مسئله خودزنی کرده و خودش را کشته است.

این زن در حالی چنین ادعایی مطرح کرده که بررسی های اولیه نشان داده ضربه هایی که به تازه داماد وارد شده نمی تواند خودزنی باشد و دگرزنی است. با این حال کارشناسان باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند اما بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت تازه عروس را صادر کرده چرا که در تحقیقات میدانی، همسایه اظهار داشتند که این زوج جوان مدام با هم درگیری و مشاجره داشتند و همیشه صدای دعواهایشان در محوطه ساختمان می پیچیده است.

با این حال تحقیقات تیم جنایی در این پرونده مرموز ادامه دارد تا اسرار مرگ تازه داماد رازگشایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
زنها شدن شیر
مگر دو تا آدم 16 و 20 ساله چقدر فهم و درکشون از زندگی و مسائل رشد کرده که زیر یک سقف میرن؟ ازدواج زیر 20 سال برای دهه تا 70 بود!
واویلا از کم شدن آمار ازدواج
واویلا از این اتفاقات در همین آمار کم ...

صدا و سیما و کل مسئولین هم نگران غزه و یمن و بشاراسد
چرا نمیگید افغانی هستند؟؟؟
۲۰ ساله و ۱۶ ساله
این زمان آدمهای سی چهل ساله عقل درست و حسابی ندارن چه برسد به بیست ساله
خدا لعنت کند والدینی که به هر دلیل فرزندان را مجبور به ازدواج می کنند.
از اتباع بودن؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست